Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2002, 09:49
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Weer vechtpartijen in Leerdam

Uitgegeven: 12-9-2002 7:09

LEERDAM - De politie heeft woensdagavond om 21.50 uur de Westwijk in Leerdam afgegrendeld om vechtpartijen tussen grote groepen Turkse, Somalische en Molukse jongeren te voorkomen. De politie was getipt over een mogelijke confrontatie tussen de jongeren in de wijk, nadat er al eerder deze week vechtpartijen waren geweest. Omstreeks 02.00 uur hief de politie de afgrendeling op.

Uit voorzorg waren eerder op de avond verscheidene politieagenten naar de wijk gestuurd om te patrouilleren. Rond 21.50 uur stuitten zij op een groep van ongeveer veertig Molukse jongeren die, gewapend met stokken, buizen en zwaarden, de wijk in wilden trekken.

Nadat een politieauto met stenen bekogeld was, werd het gebied rondom het Europaplein hermetisch afgesloten. Burgemeester van Veelen van Leerdam voerde samen met de politie overleg met vertegenwoordigers van de Turkse, Molukse en Somalische gemeenschap. Oudere Molukse inwoners probeerden de jongeren tot kalmte te manen.

De gespannen situatie van woensdag houdt mogelijk verband met drie eerdere knokpartijen in Leerdam. Daarbij waren grote groepen Molukse en Turkse jongeren betrokken. Zij gingen elkaar met messen en stokken te lijf. Twee jongeren raakten gewond. De mogelijke aanleiding voor de broeierige sfeer is een vechtpartij afgelopen zaterdag tijdens een muziekfestival op het Europaplein.

Bron: nu.nl

Geef die multicrimineelverrijkers een enkele reis terug naar hun eigen land (opgeruimt staat netjes).
Advertentie
Oud 12-09-2002, 09:53
Verwijderd
Wat is multicrimineel? Is dat een nieuwe term voor 'veelplegers' oftewel mensen die meerdere delicten plegen? Of doel je misschien of multiraciaal, multicultureel? Dat lijkt me een term die hier meer op z'n plaats is, gezien het feit dat het hier om een vechtpartij tussen drie verschillende etnische groepen gaat.

Op die laatste opmerking ga ik nauwelijks in. Ik denk dat het je ontglipte. Het is natuurlijk niet de oplossing deze mensen terug te sturen naar hun eigen land. Daar zijn ze immers al. Het zijn (waarschijnlijk voor het grootste gedeelte) Nederlanders. Die kun je niet 'terugsturen'.

Of wilde je ook alle vervelende Nederlandse criminelen, kampers, zielige scooterkneusjes en asootjes 'terugsturen naar hun eigen land'?
Oud 12-09-2002, 09:54
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
jaa lang leve de probleemverplaatsingpolitiek!!

Oud 12-09-2002, 10:07
Nieuwe Nationale Partij
Citaat:
nare man schreef:
Wat is multicrimineel? Is dat een nieuwe term voor 'veelplegers' oftewel mensen die meerdere delicten plegen? Of doel je misschien of multiraciaal, multicultureel? Dat lijkt me een term die hier meer op z'n plaats is, gezien het feit dat het hier om een vechtpartij tussen drie verschillende etnische groepen gaat.

Op die laatste opmerking ga ik nauwelijks in. Ik denk dat het je ontglipte. Het is natuurlijk niet de oplossing deze mensen terug te sturen naar hun eigen land. Daar zijn ze immers al. Het zijn (waarschijnlijk voor het grootste gedeelte) Nederlanders. Die kun je niet 'terugsturen'.

Of wilde je ook alle vervelende Nederlandse criminelen, kampers, zielige scooterkneusjes en asootjes 'terugsturen naar hun eigen land'?
Multicrimineel is een samenvoegsel van multicultureel en crimineel. Het lijkt me het beste als deze buitenlanders terug gestuurd worden naar hun eigen land (= de Molukken, Turkije en Somalie).
Oud 12-09-2002, 10:29
Rhinus
Rhinus is offline
Je kan ze ook in de gevangenis stoppen..

"Maar dat past niet!"
Hokjes kleiner en 't past best.
Oud 12-09-2002, 11:05
Nieuwe Nationale Partij
Citaat:
Rhinus schreef:
Je kan ze ook in de gevangenis stoppen..

"Maar dat past niet!"
Hokjes kleiner en 't past best.
Ook best, of zoals Pim zei: "stop ze in kooien, dan kun je er heel veel kwijt!"
Oud 12-09-2002, 11:11
dystopia
dystopia is offline
Blaat
Oud 12-09-2002, 12:06
Menahem
Menahem is offline
Ten eerste ben ik geen racist, dat dat even duidelijk is.
Maar het is gewoon een FEIT dat erg veel (jeugd)criminelen allochtoon zijn.
Overal zie je wel van die groepen Allochtonen die mensen lopen te irriteren of ruzie zoeken, dit kan niemand ontkennen.

Ik weet niet waar dat aan ligt, is het misschien weer dat cultuur verschil, of is dit een manierb om omtegaan met het integreerprobleem ( niet naar school willen/kunnen).

Maar ik vind gewoon, dat als allochtonen zich misdragen, ze gewoon terug moeten.
Ze zijn hier als vluchteling of om een beter leven te zoeken. Dat is geen probleem, iedereen heeft recht op een goed leven.
Maar ze zijn wel te gast, en daarom moeten zij zich aanpassen, niet wij. Als zij zich niet kunnen/wilen aanpassen, moet ze geen stennis lopen schoppen of zeuren dat het Nederlands beleid niet goed is. Ze komen uit vrije wil, dus als het hun hier niet bevalt moeten ze niet zeuren maar er wat aan doen!
Oud 12-09-2002, 13:22
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Semyaz schreef:

Maar ik vind gewoon, dat als allochtonen zich misdragen, ze gewoon terug moeten.
Ze zijn hier als vluchteling of om een beter leven te zoeken. Dat is geen probleem, iedereen heeft recht op een goed leven.
Nee hoor
Hun grootouders zijn hier 40 jaar geleden gekomen om alle vieze klusjes op te knappen die wij niet wouden doen. Hoezo vluchteling?

Terug? Marokko/Turkije/whatever is voor hen gewoon een vakantieland. Ze zijn Nederlander.... Hoe kan je die nou "terug" sturen?
Oud 12-09-2002, 13:25
Menahem
Menahem is offline
Ik weet wel dat veel allochtonen hier begonnen zijn als gastarbeider, op verzoek van de Nederlanders zelf, maar die bepaalde groep bedoelde ik niet. Misschien had ik dat duidelijker moeten zeggen
Oud 12-09-2002, 13:26
tacidvs
tacidvs is offline
En we gaan dan ook iedereen die hier een IQ van onder de 150 ten toon spreid terugsturen naar Mongolië.
Oud 12-09-2002, 14:07
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
En we gaan dan ook iedereen die hier een IQ van onder de 150 ten toon spreid terugsturen naar Mongolië.
of mensen die niet minstens 1 woord met meer dan 4 lettergrepen in een zin gebruiken.
Oud 12-09-2002, 15:52
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
jaa lang leve de probleemverplaatsingpolitiek!!

Dit staat beter bekend als liberalisme.
Oud 12-09-2002, 15:53
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

of mensen die niet minstens 1 woord met meer dan 4 lettergrepen in een zin gebruiken.
Jij zult dus moeten worden eh.. ge-re-pa-tri-eerd
Oud 12-09-2002, 16:33
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:

Multicrimineel is een samenvoegsel van multicultureel en crimineel. Het lijkt me het beste als deze buitenlanders terug gestuurd worden naar hun eigen land (= de Molukken, Turkije en Somalie).
1. De Molukken is geen land, als de Nederlandse regering enig fatsoen had gehad, had je ze kunnen terugsturen, maar die Nederlandse regering heeft de Molukkers hiernaartoe gehaald. Eigen schuld, dikke bult.

2. Probeer niet slim te doen door neologismen te gaan verzinnen, want uiteindelijk slaan ze niet eens op hetgeen waar jij ze eerst voor bedacht.

Al met al, je bent terug, maar jouw posts zijn er niet beter op geworden. Jammer.

Ik hoop niet dat dit tot een echt conflict gaat leiden want dan zouden er nog wel eens nare dingen kunnen gebeuren.
Oud 12-09-2002, 16:43
AGH
AGH is offline
Wij, van de KNVB, verwachten dat alle Turken, Somaliërs en Molukkers een Leerdam-verbod van 5 jaar krijgen, een boete van 450 euro plus nog eens 410 voor justitie, een meldingsplicht en een permanente stempel.
Oud 12-09-2002, 16:59
Verwijderd
Dat er nog mensen serieus reageren op dit soort hersenloos gewauwel...

Dat mensen NNP überhaupt nog serieus nemen. Als we dat soort mensen aan de macht hadden willen zien was Mein Kampf ook wel gewoon bij de stationskiosk te koop geweest.
Oud 12-09-2002, 17:03
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:

waarom sturen ze jou niet terug naar de VS ofzo ?
Oud 12-09-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Aegishjalmur schreef:
waarom sturen ze jou niet terug naar de VS ofzo ?
Beter nog, verplicht een aantal jaren in een huis leven met een groot gezin Turken ofzo
Oud 12-09-2002, 17:15
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
nare man schreef:

Beter nog, verplicht een aantal jaren in een huis leven met een groot gezin Turken ofzo
of naar schóól
Oud 12-09-2002, 18:00
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=194799

*gaap*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten