Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ripper
||
Citaat:
Een timmerman heeft toch ook geen kappersopleiding gevolgd 'om op terug te kunnen vallen'. Alsof de film en televisie wereld een onrealistische wereld is. Nee, je moet een 'echte' baan hebben! Administratief Medewerker of Laborant! M.a.w. ik doe mijn best om een carriére in de audiovisuele sector te starten. Ik zal een baan krijgen! Anders film ik wel in mijn vrije tijd -- true independent ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je komt niet zo gemakkelijk aan de bak in de film- en televisiewereld. Zo lopen er bijvoorbeeld heel wat werkloze acteurs rond, die rondkomen van een uitkering of heel erg slecht betaalde baantjes hebben (komt vooral voor in de USA). Nee, dan vind ik dat je beter nog wat achter de hand kan hebben. Ik studeer bijvoorbeeld de lerarenopleiding Geschiedenis. Als ik dan bijvoorbeeld daarna de filmacademie doe en ik kan geen werk vinden als actrice, dan kan ik dan nog altijd als leraar aan de slag, inplaats van rond te komen van een uitkering of een of ander slecht betaald baantje. Lijkt me wel slim, toch? Ripper
|
Mensen die het echt graag willen die komen er toch wel.
Dus. Even voor de duidelijkheid: op de filmacademie worden GEEN ik herhaal GEEN acteurs opgeleid. Dat is een beetje stomme misvatting. Je leert er om filmmaker te worden. Acteurs moeten naar een toneelschool. Ik ga een baan krijgen in de film of tv sector!!!!! (we moeten positief blijven en zonder zo'n instelling kom je er niet :-)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |