Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 20:13
kleine wicca
kleine wicca is offline
heey

waar ik mij nou es even onglooflijk aan erger: die mensen die CON-STANT lopen te zaniken over van alles en nog wat. Het weer is niet goed, de mensen zijn vervelend, de lessen zijn saai, het is te warm of te koud, die en die personen zijn lelijk en hebben de foute kleren aan................hun haar zit NOOIT goed en ze moeten te ver fietsen en et is ook nooit goed.............

mijn vraag en de reden dat ik het hier neerzet? waarom doen mensen dat? om es even lekker met zn allen een potje te gaan zitten zaniken, egt vrolijk wordt je dr anders niet van hoor, en ik denk ook niet dat alles zo erg is als het allemaal gebracht wordt..........I don't get it................
Oud 11-09-2002, 20:36
mathfreak
mathfreak is offline
Waarom mensen zoiets doen is per persoon verschillend, maar het is mogelijk dat sommige mensen iets nodig hebben waar ze kritiek op kunnen hebben omdat ze zich anders niet prettig voelen. Door kritiek te geven kunnen ze zo als het ware hun hart luchten.
Oud 11-09-2002, 21:23
A loved one
A loved one is offline
Hulde!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 21:36
Verwijderd
Simpel...sommige mensen zijn snel geirriteerd en geagiteerd, en andere niet. Ik erger me bijvoorbeeld behoorlijk aan jouw post, terwijl er ook mensen schijnen te zijn die 'm goed vinden, getuige de post hierboven.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 11:42
pienie
achja mensen gaan naar spanje op vakantie terwijl het hier 30 graden is, dan is het weer'te goed' en is het voor hun dus weer niet goed...

mensen die moeten fietsen naar school of werk en daar hebben ze totaal geen zin in...

Ik weet niet waardoor het komt, misschien om idd hun hart te luchten, misschien voelen zichzelf meer op hun gemak als ze lekker kunnen zaniken...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 12:49
Angeles
Angeles is offline
Over alles zeuren is inderdaad irritant, maar het valt mij wel op dat er dingen zijn waar je wel over 'mag' zeuren en dingen waar je niet over 'mag' zeuren.

Voorbeeldje, als het in de zomer snikheet is en mensen vinden dat vervelend dan wordt er gezegd: 'Het is ook nooit goed, mensen hebben altijd iets te zeuren, enzovoort', terwijl er een heleboel mensen zijn, waaronder ik, die gewoon last hebben van de warmte. Ik heb als het heet is veel meer last van mijn allergieën dan wanneer het niet heet is.

Als het regent dan wordt het heel gewoon gevonden dat iedereen over het weer klaagt terwijl ik geen hekel heb aan regen, absoluut niet zelfs.

Met andere woorden, als je iets anders prettig vindt dan de grote massa wordt je al snel als zeurpiet gezien omdat je dan klaagt op andere momenten, terwijl je met andere dingen misschien weer totaal geen probleem hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 13:08
Menahem
Menahem is offline
Hahahahahaha, dat is nog niks!
Moet je eens met bejaarde mensen praten, 2 uur lang! dan weet je wat zeuren is
Oud 12-09-2002, 16:15
kleine wicca
kleine wicca is offline
ik know
Reageren

Regels voor berichten