Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 16:21
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
wie zit daarop of heeft daarop gezeten, kent familieleden, kennissen, vrienden die daar gezeten hebben of nog zitten?????

Ik wil dit dolgraag weten omdat ik hier graag volgend schooljaar heen wil. Ik heb eens rondgekeken op de website en om toegelaten te worden moet je volgens mij best veel aanleg en talent hebben. Verder wil ik graag weten of de opleiding zwaar is, of je er snel wat van leert en wat je kansen daarna zijn.......

ik hoop dat iemand mij kan helpen, andere informatie over deze opleiding zijn van harte welkom!

Greetz A musical girl
Oud 10-09-2002, 09:22
alpha
alpha is offline
Vertel eens wat meer! Waar zit ie? Wat is het? (HBO?)
Ik kan het nergens vinden, vandaar.
Oud 10-09-2002, 12:17
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
zit er dan helemaal niemand hier op deze school? lijkt me erg stug............................

reageer please
Oud 10-09-2002, 12:36
Verwijderd
Een meisje dat ik ken zit erop. Het is heel makkelijk om aangenomen te worden. Het is volgens mij gloednieuw, dit jaar voor het eerst ofzo. Het is mbo niveau. En particulier, dus niet door het rijk erkend als toneelschool ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 17:16
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Een meisje dat ik ken zit erop. Het is heel makkelijk om aangenomen te worden. Het is volgens mij gloednieuw, dit jaar voor het eerst ofzo. Het is mbo niveau. En particulier, dus niet door het rijk erkend als toneelschool ofzo.

ja uh wat versta je onder makkelijk aangenomen worden? moet je errug goed kunnen dansen dus op zeer hoog nivo? en hoe zit het met zang en spel? ik wil graag wat meer weten.......please help me want de tijd dringt......

voor de duidelijkheid, ik heb het over Frank sanders he? goed gelezen? omdat ik niet echt geloof dat je daar makkelijk word aagenomen...........
Oud 11-09-2002, 14:35
Balance
Balance is offline
een héééle vage kennis zat daar. Ik kan haar verder niet echt, dus kan d'r niks over vragen ofzo. (kheb vroeger naast d'r gewoond en kwam haar vorig jaar nog eens tegen, dus daardoor weet ik er van)

Ze vond 't een vrij zware maar erg leuke opleiding. Veel geleerd, best zware audities volgens haar
Zij zat/zit bij de aller eerste lichting van die school.

Ze zit nu in een musical van Jos de Brink geloof ik. Ze was wel de enige van haar groep die gelijk al een rol had... nou ja, zoiets heb ik opgevangen.
Heb d'r vorig jaar ook nog een keer op tv gezien met jos de brink en dat is het zo'n beetje wat ik er van weet.
Kkan je verder niet helpen...
Oud 11-09-2002, 16:15
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
linda85 schreef:
een héééle vage kennis zat daar. Ik kan haar verder niet echt, dus kan d'r niks over vragen ofzo. (kheb vroeger naast d'r gewoond en kwam haar vorig jaar nog eens tegen, dus daardoor weet ik er van)

Ze vond 't een vrij zware maar erg leuke opleiding. Veel geleerd, best zware audities volgens haar
Zij zat/zit bij de aller eerste lichting van die school.

Ze zit nu in een musical van Jos de Brink geloof ik. Ze was wel de enige van haar groep die gelijk al een rol had... nou ja, zoiets heb ik opgevangen.
Heb d'r vorig jaar ook nog een keer op tv gezien met jos de brink en dat is het zo'n beetje wat ik er van weet.
Kkan je verder niet helpen...
nou in ieder geval bedankt, ik wist dat t een zware opleiding zou zijn, en audities ook, ik kan het wel shaken.........maar ik wil het zo graag maar ik heb nogal een motorische stoornis waardoor het dansen mij niet zo makkelijk afgaat. Ik pik dingen iets minder snel ojp, als ik het eenmaal kan kan ik het ook echt, maar ja, daar hebben ze natuurlijk niks aan. Ik kan me droom wel shaken!

heb je ook geen emailadres van haar ofzo?

bedankt iig.
Oud 11-09-2002, 18:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

nou in ieder geval bedankt, ik wist dat t een zware opleiding zou zijn, en audities ook, ik kan het wel shaken.........maar ik wil het zo graag maar ik heb nogal een motorische stoornis waardoor het dansen mij niet zo makkelijk afgaat. Ik pik dingen iets minder snel ojp, als ik het eenmaal kan kan ik het ook echt, maar ja, daar hebben ze natuurlijk niks aan. Ik kan me droom wel shaken!

heb je ook geen emailadres van haar ofzo?

bedankt iig.
nee sorry, kheb echt helemaal niks van haar...
maar je moet het hoe dan ook proberen!! Want nou je het hebt over dat je lang voor zulk soort dingen moet oefenen, schiet me wel te binnen over dat meisje dat zij dislectisch was. Elke tekst die zij moest instuderen oefende ze met haar moeder.
Ik bedoel maar; die heeft waarschijnlijk ook van te voren gezegd dat het d'r nooit zou lukken!!!
Terwijl ze nu in een musical speelt/heeft gespeeld!
Oud 11-09-2002, 22:53
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
oke, I know maar vanavond ben ik zojuist afgewezen voor een hoofdrol in 'Fame'......ik heb zo hard gewerkt, zo me best gedaan, maar goed, ik voel me nu onwijs klote en wil het liefst me hart luchten maar ik weet dat t geen zin heeft.

IK weet dat ik het kan, hoe dan ook, op een dag kan ik mezelf bewijzen. Ik voel me meteen een mislukkeling, aan de ene kant vind ik dat ook van mezelf, aan de andere kant weet ik dat ik hier net 1 jaartje, nog niet eens, mee bezig ben. Dat ik nou eenmaal motorisch een beetje gestoord ben en dat er andere meiden waren met jarenlange ervaring.

Maar dan denk ik weer, damn zo zal het ook op Frank Sanders musicalakademie gaan. Als ik zon lage frustratiedrempel heb, wat moet er dan wel niet van mij terrechtkomen? zal ik ooit op deze manier bekend kunnen worden? ik denk het niet, hoewel ik het zó graag wil.

En om te beginnen, ga ik hoe dan ook, PROBEREN, om aangenomen te wordne bij Frank sanders musicalacademie. En als dat niet lukt, probeer ik het wel over een paar ja, dan ga ik intussen heel veel ervaring op doen bij andere musicalgroepen en toneelverenigingen, ik ga door met zanglessen, ik neem dansles, ga heel goed me best doen zodat ik misschien ooit nog een goede danser kan worden. En dan probeer ik het weer, en dan hoop ik dat het lukt. want ik weet dat als je iets wilt het ook zal lukken. waar een wil is, is een weg!

In ieder geval, ik kan wel van alles gaan zitten plannen en proberen te voorspellen wat mij wel en niet gaat lukken. Maar er is altijd 1 spreekwoord die ik heel wijs naar andere toe overbreng, en die zou ik op dit moment tegen mezelf moeten zeggen omdat ik het eerlijk gezegd helemaal niet meer zitten.
Ik moet gewoon niet opgeven, en proberen volgend jaar daar aangenomen te worden want, daar komt ie: niet geschoten, is ALTIJD mis!

sorry, dit moest ik kwijt..........

ooit zal ik stralen op het grote toneel, en spetteren van het witte doek! (tekst uit een scene van Carmen, uit de musical 'Fame')
Oud 12-09-2002, 12:24
Kastanje
Kastanje is offline
Hey,

Frank Sanders daar wil ik dus ook heel graag naar toe!
Ik heb me nu daar bij ingeschreven en zit bij de eerste auditie op 24 oktober.....
naja Jah ik heb er een nicht van me op zitten en die heeft mij dus het een en ander over die opleiding verteld...

Veder heb ik me bij de Toneel school in amsterdam in geschreven en als het niet lukt kwa audities enz ga ik werken en dan verder Workshops volgen bij de trap en het collektie echt een aanrader.....
Naja meybe zie ik je nog wel....
Kus
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 12:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

ooit zal ik stralen op het grote toneel, en spetteren van het witte doek! (tekst uit een scene van Carmen, uit de musical 'Fame')
that's the spirit!

maarre... als het zo ver is, stuur je mij dan een paar kaartjes?
Oud 12-09-2002, 18:30
alpha
alpha is offline
jeetje is het nou zo moeilijk om even de informatie te geven waar die school o.a. zit? Moeten we wel op jou reageren maar jij gaat verder in op niemand. Dom. Ik gun je de info die ik eventueel heb niet hoor. Zielig kind. Je kunt niet een het woord 'niveau' goed schrijven!

Sorry, maar dit maakt me pissig.

En dan die eigendunk! Jeemig je bent toch niet voor niets afgewezen? Zul je wel niet goed genoeg zijn he? Volg je wel workshops enzo? Zeker niet.
Oud 12-09-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef:
jeetje is het nou zo moeilijk om even de informatie te geven waar die school o.a. zit? Moeten we wel op jou reageren maar jij gaat verder in op niemand. Dom. Ik gun je de info die ik eventueel heb niet hoor. Zielig kind. Je kunt niet een het woord 'niveau' goed schrijven!

En dan die eigendunk! Jeemig je bent toch niet voor niets afgewezen? Zul je wel niet goed genoeg zijn he? Volg je wel workshops enzo? Zeker niet.
http://www.franksandersakademie.nl/ asje
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 20:10
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
alpha schreef:

ik weet niet wat jouw probleem is hoor, maar what the fuck zit jij me af te kraken dan!!! en waar wordt er in godsnaam gevraagd naar informatie waar die school zit? kan ik nergens terugvinden hoor, en stel dat het gevraagd is, dan zou ik dat over het hoofd hebben gezien. Maar is dat reden genoeg om gelijk zo overdreven iemand de grond in te boren!? En als jij mij die info niet zou gunnen omdat ik iets over het hoofd gezien zou hebben noem ik jou eerder dom.

en welke eigendunk? zeg ik van mezelf dat ik oh zo goed ben? nee. En waarom moet je hier by the way zo panisch op reageren. Jaloers op iets? Klote dag gehad? of gewoon niet lekker in je vel? En dat ik niet goed genoeg ben hoef jij mij niet te vertellen, was ik zelf al achter gekomen. En daarvoor wil ik zo graag naar die school. zodat ik op een dag meer dan goed genoeg ben!

Achterlijke overdreven reply van je, als je niks zinnigs te melden hebt, houd dan gewoon je smoel!!!
Oud 12-09-2002, 21:36
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Moonboy schreef:

Ik heb me nu daar bij ingeschreven en zit bij de eerste auditie op 24 oktober..... naja Jah ik heb er een nicht van me op zitten en die heeft mij dus het een en ander over die opleiding verteld...

Kus

leuk man! hey mar die nicht van je, wat heeft zij jou daarover verteld? dat wil ik graag weten.

thxn!
Oud 13-09-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef:

ik weet niet wat jouw probleem is hoor, maar what the fuck zit jij me af te kraken dan!!! en waar wordt er in godsnaam gevraagd naar informatie waar die school zit? kan ik nergens terugvinden hoor, en stel dat het gevraagd is, dan zou ik dat over het hoofd hebben gezien. Maar is dat reden genoeg om gelijk zo overdreven iemand de grond in te boren!? En als jij mij die info niet zou gunnen omdat ik iets over het hoofd gezien zou hebben noem ik jou eerder dom.

en welke eigendunk? zeg ik van mezelf dat ik oh zo goed ben? nee. En waarom moet je hier by the way zo panisch op reageren. Jaloers op iets? Klote dag gehad? of gewoon niet lekker in je vel? En dat ik niet goed genoeg ben hoef jij mij niet te vertellen, was ik zelf al achter gekomen. En daarvoor wil ik zo graag naar die school. zodat ik op een dag meer dan goed genoeg ben!

Achterlijke overdreven reply van je, als je niks zinnigs te melden hebt, houd dan gewoon je smoel!!!
Citaat:
alpha schreef:
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:46
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
alpha schreef:
[/B]

ik heb dit over het hoofd gezien. Is dit een reden om mij meteen dom en een zielig kind te noemen? lijkt mij niet. Zoals eerder gezegd, ik heb t over t hoofd gezien en dús niet gereageerd.

maar goed, sommige mensen moeten nu eenmaal direct oordelen over een ander.

dat is pas dom.
Oud 13-09-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef:

ik heb dit over het hoofd gezien. Is dit een reden om mij meteen dom en een zielig kind te noemen? lijkt mij niet. Zoals eerder gezegd, ik heb t over t hoofd gezien en dús niet gereageerd.

maar goed, sommige mensen moeten nu eenmaal direct oordelen over een ander.

dat is pas dom.
Ik noem niemand dom hoor...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:44
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
stefano schreef:

Ik noem niemand dom hoor...
ik heb t ook niet over jou, maar over die linda85!
Oud 15-09-2002, 20:21
alpha
alpha is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

Tweede reactie. Ik citeer:

Maar ik heb het niet alleen dat je niet op deze reactie reageerde, maar op geen een. Je vraagt, mensen reageren en je gaat verder helemaal niet in op die reacties! Nou, dat vind ik dus niet kunnen.

En ja, ik had een klote dag. Fijn om te weten he? Een klote leven, das wat ik heb. En misschien niet zo aardig van me, maar ik gun het andere mensen niet zolang ik nog niet toegelaten ben. Je mag me op dat punt best haten hoor. Ik bedoel, ik weet ook wel dat ik niet aardig ben nu en helemaal niet toen bij die reactie.

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:45
Angeles
Angeles is offline
Voor HelpMePlease en dat opgewonden standje,

Hier staat informatie over die opleiding. Gewoon via Google gevonden.

Ik ben dus niet de eerste die het heeft gevonden, maar ik hoop dat jullie er toch iets aan hebben. En Alpha, sorry dat ik het zeg, maar je reageert echt ontiegelijk overdreven.

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 15:49
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Angeles schreef:
En Alpha, sorry dat ik het zeg, maar je reageert echt ontiegelijk overdreven.

Mee eens.
Oud 23-09-2002, 16:03
summer1986
summer1986 is offline
Ik heb even een kijkje genomen op de site, maar ik zag nergens staan of het een HBO of MBO opleiding is. Ik vroeg me ook af of de toelatingseisen minder streng/even streng/strenger zijn dan die van de erkende toneelscholen. Ik hoop dat iemand hier iets over weet te zeggen!!

Verder denk ik, HelpMePlease, dat je met zo'n motivatie als jij hebt, wel verder komt. Want je moet weten dat motivatie echt een heel belangrijk punt is!! Want hiermee lukt het je vast open te staan om nieuwe dingen te leren, en ervaring op te doen. Ik heb een beetje dezelfde wensen als jij hebt, dus ik herken me erg in jouw woorden. Heel veel succes ermee!! (En vergeet niet mijn vraag te beantwoorden!! )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten