![]() |
|
![]() |
OLIE
Ik dronk de olie die uit jouw handen dripte Als een constract van verfrissend gevoel Die over mijn blik van jouw haren heen Als geuren van de ochtend in mij verdween Op dat moment waarop mijn dorst niet meer leste Mijn aandacht voor jou niet meer overlopen kon Jij door de smalle poort van mijn gedicht kwam Moet het ene woord dat ik nooit gebruik, gevallen zijn Hey lieve forummers, eindelijk vond ik nog eens een moment om een nieuw gedicht te schreven. Dit gedicht is autobiografisch, niet uit mijn dromen geplukt, maar uit de realiteit ![]() O, ja: als je meer wilt van dit: zie http://members.tripod.com/dreampoetpoezie Mijn nieuwe Site ![]() Aan de mensen die liever hebben dat ik hun reacties opnieuw verwijder die als introductie op de pagina Interactie op deze site staan, geen probleem ![]() Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kom weer wat vaker terug, om wat op adem te komen... binnenkort ga ik dan op schattenjacht naar de gedichten die ik heb gemist ![]() Bedankt trouwens ook voor de lovende woorden over m'n site, m'n kind ![]() Ik zoek trouwens altijd naar mensen die wat gedichten willen plaatsen onder Gasten, dus... als je zin hebt... niet twijfelen ![]() Groetjes, Dreampoet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 Daboman | 500 | 04-10-2007 22:36 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? #98762 Sjoerd | 500 | 23-03-2005 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
mars voor oorlog in irak alwaysgood | 59 | 02-04-2003 22:34 |