Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2002, 06:41
lieve
lieve is offline
Hey,
mijn vriend en ik verschillen een beetje van leeftijd! Hij werkt en ik ga nog naar school!
Toen we onze relatie begonnen, wou hij weten of ik wel zeker was van "ons" en als ik dat was, ik er eerst met m'n ouders erover moest praten dat wij een koppel zouden vormen!
Nu deze week!(we zijn nu 2,5weken samen)vroeg ik hem of hij wel zeker was? Ik kon gewoon uit z'n gedrag afleiden dat er ietske was!
Hij zei dat hij nog niet zeker was,dat het nog te vroeg in onze relatie was!(Maar ik moest wel zeker zijn enzo. )En dat hij iets miste in onze relatie! Ik vroeg hem of het seks was dat hij miste,maar verzekerde me dat het dat niet het probleem was!
We hebben zo nog wat gepraat,maar dat ging steeds via SMS!Doordat hij moest werken en ik leren,of hij slapen en ik school(hij staat in ploegensysteem op z'n werk)!
Deze week wou ik met hem praten,maar hij spreekte ergens af waar enkele van z'n vrienden ook waren waardoor ik niets daarover wou zeggen! Maar ik loop echt op de toppen van m'n tenen! En ik wil eens een goed en lang gesprek met hem hebben!

Maar wat kan het dan toch zijn datgene wat hij mist?? Als het geen SEKS is!??

Ik denk gewoon dat hij me niet graag ziet! Me wel graag heeft,maar niet graag ziet! Hij heeft dat ook nog nooit gezegt! Ik voel me zooo onzeker!!!
+ Ik mis onze gesprekken die we hadden VOOR we een koppel vormden!

Ik moet naar school nu!
Groetjes Lieve

Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 09:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 09:09
BoemBoem1983
BoemBoem1983 is offline
hmmm... een best lastig iets...

ik kan er denk ik niet veel over zeggen op dit na: ik heb wel eens van meiden gehoord (ongeveer zelfde verhaal) dat een jongen kei gek op ze was en haar kei graag wilde, en als ze eenmaal iets hadden dat het gevoel "over" was, omdat ze nu van hem was, en niet meer "onbereikbaar", hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel...

ik hoop voor je dat dat niet het geval is bij jou, maar ik vind het eerlijk gezegd vrij zwak van hem om de confrontatie met jou uit de weg te gaan... als je een relatie hebt vind ik dat je over alles moet kunnen praten dus ook over de problemen die er volgens een van beide mogelijk zijn. Problemen los je niet op door er omheen te draaien, want dat maakt een van de beide personen (in dit geval helaas jou) onzeker en dat is niet de bedoeling als hij echt gek op je is enzo...

nou ja, dit was het weer, hoop dat je er misschien iets aan hebt, als je meer wilt weten stuur maar berichtje prive aan me, wil ik er wel een xtje over praten met je...
Oud 12-09-2002, 20:53
lieve
lieve is offline
hey Boem Boem,
bedankt voor je mening!
Ik heb één van zijn beste vrienden om raad gevraagd! Die zag dat er mij iets dwars zat en had niet lang nodig om erachter te komen WIE en/of WAT het probleem was! Naargelang hij bij mij de gesprekken steeds uit de weg gaat! Gaat Wim(de beste vriend) hem een beetje uitvragen! Misschien kom ik nu wat meer te weten! Er zit hem duidelijk iets dwars .. en ik denk niet dat het iets is om luchtig over te gaan! Hij zegt steeds dat het niets met mij te maken heeft,maar toch als vriendin wil je weten wat het is! En maakt het je zowiezo onzeker,omdat je denkt dat hij je wil beschermen door te zeggen"het is niets om jij je zorgen over te maken!"
Ik hoop dat Wim ietsje meer te weten komt!

Greetz Lieve

P.S.: mijn vriendinnen hebben bijna juist hetzelfde gezegd als jij! Ik zal dus maar jullie mening aannemen zeker??
Het rare is dat ik er toch steeds 'hoop' in blijf hebben! Zelfs al staat de situatie er nu niet 'fantastisch' voor!
Oud 13-09-2002, 01:19
moenbase
moenbase is offline
Je hebt er toch niet goed genoeg over nagedacht he
Oud 13-09-2002, 20:07
BoemBoem1983
BoemBoem1983 is offline
Hey!

succes ermee! ben blij dat ik je een klein beetje heb kunnen helpen... hoop dat je me ff laat weten hoe het afgelopen is!!!

succes!
Oud 13-09-2002, 20:23
Monica
Monica is offline
of een andere kant:

Vindt hij je niet toch wél te jong? Er zit een verschil tussen jullie, niet alleen in leeftijd, maar dus ook in levensfase (school/werk). Misschien dat hij daar veel van merkt en dat lastig vindt. Dat hij juist iemand zou willen die hetzelfde meemaakt op het moment. Misschien dat hij daarom iets mist..
Oud 13-09-2002, 21:57
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
je vriend heeft wel gelijk; jullie zijn nog eigenlijk te kort bij mekaar om te kunnen zeggen of je er echt zeker van bent. hij mist vast het houden van nog... na 2,5 week kun je nog niet echt van iemand houden.. ik raad je aan (als dat mag) om gewoon vol te houden en zien wat er komen gaat... je moet vooral niet te veel druk op hem zetten, want is de kans groot dat ie het direct afkapt. je moet het laten 'groeien' als het ware.... (denk ik... maar ja wie ben ik??)
succes ermee!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 22:01
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Monica schreef:
of een andere kant:

Vindt hij je niet toch wél te jong? Er zit een verschil tussen jullie, niet alleen in leeftijd, maar dus ook in levensfase (school/werk). Misschien dat hij daar veel van merkt en dat lastig vindt. Dat hij juist iemand zou willen die hetzelfde meemaakt op het moment. Misschien dat hij daarom iets mist..
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken.
Oud 13-09-2002, 22:44
zeekoe
zeekoe is offline
Ik zou niet echt goed weten wat die jongen mist maar het zou kunnen zijn dat hij gesprekken mist die diepgang hebben.. Waar hij meer waarde aanhecht dan jij.. Kan ook de leeftijd zijn..
Maar ik denk dus wel dat het probleem niet bij jou ligt maar bij hem e dat hij er misschien wel niet zo goed heeft over nagedacht.. dus wat ik zou zijn omdat je zo loopt te piekeren echt aan hem vragen of je een keertje met z'n tweeen een gesprek kan voeren..
Duidelijkheid doet wonderen...
Reageren

Regels voor berichten