Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gaat wel hoor, je moet gewoon zorgen dat je met allemaal goede cijfers je examen ingaat en dat je daar allemaal 2en en 3en mag halen dan kan er niet zo gek veel fout gaan.
En verder alles een beetje op tijd inleveren ne op tijd mee beginnen zoals profielwerkstuk enzo. Dan gaat het echt wel lukken hoor! |
![]() |
|
De 1e x vijfde vd havo ben ik gezakt maar dat had een HEEL andere reden dan dat t moeilijk was! En de 2e keer heb ik heel weinig gedaan alleen in de examentijd goed leren en dan red je t echt wel hoor!
En je moet weten; t examen is altijd makkelijker dan de lessen omdat ze 1 heel jaar (of 2) in 1 examen moeten proppen. Het is heel globaal dus als je de grootste lijnen goed onthoudt en de belangrijke punten......(aantekeningetjes!) dan red je t simpie!!!
|
Ik vond Havo5 makkelijk .. ik heb namelijk ZEEER WEINIG gedaan. In de 4e trouwens ook niet. Het enige wat ik deed is opletten tijdens Geschiedenis.. maargoed. Kben dr niet trots op ofzo dat ik nix gedaan heb, maar ik ging er gewoon van uit dat ik zou zakken, en toen ben ik perongeluk toch geslaagd. Kheb btw nieteens voor mn examens geleerd
![]()
|
![]() |
Neejoh is niet moeilijk!
Kzou alleen niet op het allerlaatste moment met geschiedenis beginnen als je dat hebt.. is namelijk errug veel ![]() Maar verder echt niet moeilijK! Examens vallen echt wel mee!
||
![]() |
Citaat:
Hoe makkelijk het is hangt voor een groot deel af van je intelligentie en je motivatie. Als je er echt hard voor werkt, moet het dus wel te doen zijn (aangezien je havo 4 ook hebt overleefd, ben je dus intelligent genoeg lijkt me)
|
ja ik hoor ook meestal dat het 4e jaar ofzo meestal het zwaarste is..
Ikzelf zit nu in v6, en ik denk van tja ik heb v4 en v5 gehaald, waarom zou v6 ook niet lukken.. Met examens enzo dat klinkt allemaal wel eng enzo, maar goed je moet er niet te veel van voorstellen.. Een deel van mn vakken heb ik al afgesloten en een aantal tentamens al gehad.. Als het zo doorgaat dan haal ik het best.. ![]()
|
Havo 5 is opzich niet moeilijk, tenminste dat vond ik.. Heb het hele jaar best wel rustig aan gedaan, of bijna niets gedaan
![]() Het is gewoon slim om van af het begin af aan goed op te letten. De meeste lessen zullen toch over het voorbereiden van de examens gaan. Ik vond het zelf wel redelijk meevallen, wel een relaxed jaartje opzich.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tip: houd alles bij wat je voor t examen moet leren. Als je al die stof regelmatig doorleest/leert, en bij je examens vroeg begint, moet t zeker wel te doen zijn!! Absoluut! |
![]() |
|
Heb afgelopen jaar mn havo gehaald. Heel zenuwachtig, dacht dat t heel anders zou zijn... Niet dus... Ik ga je niet zeggen dat t n eitje is ofzo, je zult er wel iets voor moeten doen, maar als je n btje je vakken bijhoudt, kom je er wel. Suc6 iig.
|
Nou ik vond vorig jaar weinig moeilijks aan havo 5. Heb dat jaar ook niet echt heel veel gedaan alleen geleerd voor m'n tentamens en examen en m'n po's en profielwerkstuk gemaakt, maar dat viel allemaal heel goed te doen en ben toch ruim gelsaagd. Dus het valt best mee hoor, dat 5 havo.
|
![]() |
Ik heb zelf nooit in 4 of 5HAVO gezeten, dus kan je er geen persoonlijke ervaringen over meedelen, maar ik geef sinds kort les (wiskunde) aan HAVO-4 en ik vind zelf dat de moeilijkste stof voor wiskunde B1/B12 toch wel in de vierde aan de orde komt. Ik verwacht dan ook wel, dat als je de vierde kunt, dat je de vijfde dan ook wel kunt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
2 havo/vwo moeilijk? Sebasgitaartje | 4 | 23-02-2016 14:30 | |
Studeren |
Rechten of accountancy Champion12345 | 12 | 28-10-2014 10:58 | |
Studeren |
Wat te doenm met profiel? JONGESCHOLIER | 5 | 10-03-2010 07:25 | |
Studeren |
van havo 4 naar mbo appiej | 18 | 31-12-2009 10:36 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is nou HEt verschil tussen havo en VWO Vini-Vidi-Vici | 144 | 11-06-2003 22:15 |