Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik groei al 4 jaar niet meer, dus kleding wordt bij mij niet te klein. ik bewaar altijd al mijn kleding, want koop niet vaak iets nieuws (ik vind nooit iets leuk). mijn kleding gaat dus weg als het kapot is, en dan hebben anderen er niks meer aan. ik gooi het dan dus weg.
|
![]() |
Meestal ligt het een poosje in m'n kast, totdat ik de ingeving krijg er iets leuks mee te gaan doen. ( wil nu ook 2 broeken ombouwen tot een 3/4 lange rok )
En als de kleding nog niet kapot of heel erg versleten is geef ik het soms weg aan mij zusje, maar het meeste past zij nog niet.
|
Soms geef ik het aan een vriendin als het mij niet meer past of als het haar gewoon tien keer beter staat. Verder doe ik altijd alles wat nog draagbaar is in zo'n zak voor een goed doel. Wat echt kapot en versleten is gooi ik uiteraard gewoon weg.
|
Hier in de stad heb je trouwens een heel leuk tweedehands winkeltje voor kinderen.
Daar kun je kleding kwijt die je kinderen niet meer passen maar wat er nog wel heel goed uit ziet. Vroeger ging mijn moeder daar ook altijd heen. Het is eigenlijk altijd heel goede kleding omdat kinderen zeker in een half jaar al uit hun kleding zijn gegroeid. Het is trouwens wel een winkeltje waar echt alleen goede kleding hangt, een vlekje of gaatje of een trui die heel erg pluist en ze nemen het niet aan. De meeste kleding die er hangt is trouwens ook ven benneton, oilillie enz. Kwam er laatst achter dat een goede vriendin van mij daar vroeger ook altijd kleding naartoe deed en dat ik dingen aan heb gehad die zij daar heen heefd gebracht ![]() Echt super leuk winkeltje.
|
als het nog goed is en mn zusje vind het leuk gaat t naar haar toe. als het echt kapot is of lelijk dan gooi ik t weg, maar t meeste bewaar ik, kweenie waarom ik kan t niet weggooien ofso? en als dingen echt te klein zijn, mn zusje wil t niet, maar t is nog wel goed dan gaat t in zo'n zak....
en schoenen gooi ik nooit weg zolang ik ze nog pas, aangezien mijn voeten nie meer groeien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |