Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet in welk deel van je pubertijd jij zit, maar door alle uitgegeven gedichten gelijk over één kam te scheren... Geldt dit ook voor schilderijen, boeken, beelden etc.?
Er is geen direct verband tussen oppervlakkigheid en uitgegeven gedichten (enkele huismoederbundeltjes e.d. buiten beschouwing gelaten). Je kan mensen als Vroman en Campert toch moeilijk verwijten dat ze oppervlakkige gedichten schrijven om zo aan wat centen te komen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, die knurft die de bijbel heeft overgepend ook. Eigenlijk zou ik alleen maar "Hardstikke chontax!" willen zeggen, maar ik denk niet dat zoiets de communicatie ten goede zou komen.
Oh, Genesis. Of je in de ontwikkelingsfase van iets zit of op je top, heeft niets te maken met pronkzucht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik wilde niemand teleurstellen, ik ben bang om naar tso te gaan Verwijderd | 6 | 23-08-2011 11:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dromen ladygagafan1 | 1 | 29-12-2010 17:28 | |
Psychologie |
Ik wil iets anders, maar wat? Is the grass always greener.. Quarterlife-crisis? TinyDancer | 36 | 07-11-2006 18:15 | |
Psychologie |
Ik wil een kindje. )Vampje( | 150 | 07-08-2003 13:00 | |
Verhalen & Gedichten |
dronkemansgedicht (vrouwsgedicht) ik wilde teveel... Secreet | 1 | 15-10-2002 14:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |