Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zo bij elkaar is het ontzettent FOUT. weg van die man, ik denk niet dat hij nog kan veranderen ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar das stom
Dadelijk dan zegt hij dat alleen maar om mij beter te laten voelen en dan zit ik er weer zo'n probleem van te maken. Dan zal ie zich misschien gekwetst voelen ofzo? Maar tegelijkertijd merk ik aanmezelf dat ik er alles aan doe om die gesprekken met hem te vermijden. Ik zal het volgende gesprek wel is afwachten en met een opmerking toeslaan ofzo..Ik weet het anders ook niet |
![]() |
|
![]() |
Dit vind ik echt geen aanstellerij hoor! Wat die man zegf hoort absoluut niet bij zijn functie. Als hij het zou zeggen om jou je beter te laten voelen kan hij het ook anders formuleren! Zoals: je ziet er leuk uit, dus er is helemaal geen reden om je zo te voelen. (bijvoorbeeld dan hè, ik weet natuurlijk niet waarom je bij hem zit) Ik denk overigens niet dat je "ergens" bang voor hoeft te zijn. Die man moet ook wel begrijpen dat hij het in zijn functie én als 50-jarige het niet kan maken om ergens toe aanzet te geven.
En anders, als hij weer een keer met zo'n vervelende opmerking komt, begin je gewoon over z'n gezin ofzo. Daarmee zet je um op zn plaats, dan vattie de hint vast wel! En anders gewoon negeren, doen of je het niet gehoord hebt. Sterkte ermee ![]()
|
Uhm, ik zou maar snel een andere psych zoeken, voordat hij nog verder gaat.
Het kan inderdaad zijn dat hij er niks mee bedoelt, maar dan is het nog niet normaal. En het kan ook goed zijn, dat hij er wel wat mee bedoelt. En dat kun je eigenlijk nooit zeker weten dus ik zou iemand anders gaan zoeken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Meld et bij de grote baas van die tent, en zoek een andere psych...al zou ie strax zeggen dattie et deed om je je beter te laten voelen (wat niet zo is, want dan zegt een Shrink dat niet zo) dan alsnog blijjf je je ongemakkelijk voelen...en dat hoort niet bij een psych...maar dit is écht een zeldzaam geval...niet elke shrink is een pedo ofsow...
|
Verwijderd
|
Hij lachte naar die opmerking
Dus waarschijnlijk bedoelde hij het als grapje Ik heb niets meegemaakt waar ik op het moment niet genoeg van me afbeet. Hij weet dat ik pittig en recht door zee ben maar met zo'n opmerkingen vallen die eigenschappen geheel weg. Dan bloos ik en word ik verlegen. Weet me niet goed te gedragen en ga over op een ander onderwerp. Je denkt nu vast van: Ja girl, blijf zeuren, DOE IETS Maar dast probleem gewoon man Ik vind dat echt gewoon eng Ik ben bang om hem te kwetsen terwijl hij het misschien echt alleen maar kei goed bedoelt. Ik w8 het volgende gesprek wel af |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je psycholoog deze opmerkingen maakt om je zelfvertrouwen op te krikken. Mijn psycholoog doet hettzelfde, alleen vind ik de opmerkingen van jouw psycholoog gewoon een beetje te persoonlijk. misschien is het handig om hem er op aan te spreken want als je je niet veilig voelt bij hem dan kan hij je ook niet verder helpen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Zeg hem dat je zijn aanpak niet prettig vindt, dat je die opmerkingen echt vervelend vindt. Als hij dan lacht, en ze dus 'weg lacht' als 'grapje' moet je écht zeggen dat jij het niet grappig vindt...
Als je dat niet kan, dan moet je denk ik wel een ander gaan zoeken... Praat daar bijvoorbeeld met je moeder over... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel ik mij nou aan of niet? Noddy | 59 | 25-07-2008 23:26 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Psychologie |
ik haat t thuis. Dark Psycho | 34 | 22-09-2003 16:35 | |