Advertentie | |
|
![]() |
|
Weer een mooi stukje bewijs voor mijn stelling dat de verlenging van de vrouwlijke ego in haar partner en kinderen ligt.
Waarom hebben vrouwen toch altijd die drang om hun partners op te voeden? (en te helpen) Ga een boek van Martin Gaus lezen ofzo. Rauwevismeid: Hij is *niet* zielig. Hij kiest zelf om met bepaalde mensen om te gaan. Neem alsjeblieft jezelf in bescherming en laat je niet in met dat soort praktijken. Raadpleeg anders je ouders eens, die zijn er voor jou om lastige situaties op te vangen.
|
![]() |
ja wat hij doet is denk ik een typisch voorbeeld van omgericht gedrag, hij woerdt geslagen, durft op dat moment niet trug te slaan en later komt (door waarschijnlijk iets heel kleins en onbelangrijks) dat weer naar boven en hij reageert op jou af......probeer er met hem over te praten, amar let er idd wel goed op dat hij niet te ver gaat, hij zal het wel moeilijk hebben, maar als jij er aan onderdoor gaat, schiet hij daar ook nix mee op!
veel succes
|
Dit is in feite over hetzelfde onderwerp als in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=216820
Misschien is het wat dat betreft beter om dit topic te sluiten, aangezien het volgens mij nogal omslachtig is om hetzelfde onderwerp in 2 verschillende topics te behandelen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Liefde & Relatie |
Persoonlijke problemen binnen relatie(s) Trance Maniak | 36 | 20-05-2009 08:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
De man die zijn verleden verloor (fragment) J. Kirschner | 2 | 29-01-2004 22:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 |