![]() |
|
![]() |
Schrik Alom.
Sjonge jonge.. Het betreft een soort v - hals die vrouwen dan kunnen gebruiken om " staande te plassen " ![]() je bent gewoon boos omdat jullie mannen niet meer de enige zijn die staand kunnen plassen terwijl er voor mannen nog steeds geen dingetje van 2 euro is uitgevonden waardoor ze net als vrouwen meerdere orgasmes na elkaar kunnen beleven. Of er dan gebruik wordt gemaakt van een soort van zuignappen is mij onduidelijk. ![]() Of hij er ook in verschillende kleuren is ,word ook niet vermeld in de advertentie. Who cares ![]() De geweldige uitvinding stelt vrouwen in staat om dus op drukke feesten de lange rijen te omzeilen ( lees : vrouwentoilet ) en naar binnen te sneakyen bij de wc waar het minder rustig is ( jullie snappen het ) Ik dacht eerder aan die pispalen die op elk festival staat waar altijd wel een plekje vrij is... Honderden interessante mannengesprekken zullen in het weekend sneuvelen omdat er vrouwen bij komen staan. ...en waar mannen toch niet met elkaar praten. En nog iets, vrouwen zuipen ook maar die moeten gewoon langer in de rij staan op festivals terwijl dat bier er toch echt wel uit wil. Wat krijgen we dadelijk ? Mannen die graag borsten laten aanplakken omdat hij die bh's van jullie zo mooi vind ? Vrouwen die haar op hun benen laten aangroeien omdat dat beter staat boven een voetbalschoen ? Mannen die lippenstift op gaan doen omdat het " ook gezond is " Dat soort bullshit is niet te vergelijken met de vreselijke aandrang die je kan hebben nadat je een half uur met je volle blaas is een walgelijk lange rij staat. De plastuit is een heel simpel nuttig en soms bijna noodzakelijk object. Bovendien, weet je waardoor die rijen onder andere zo lang worden bij de vrouwenplees op lowlands..? Omdat er allemaal mannen tussen staan die moeten schijten en daar godverdomme nog een half uur voor uittrekken ook! ![]() Mijn mening : de eerste dame die ik betrap met zo'n ding in het herentoilet komt er aller minst vriendelijk vanaf... ![]() Op lowlands waren er vooral mannen geboeid aan het kijken naar vrouwen met een plastuit. Enkelen schenen het echt geil te vinden. Fotoos maken en shit. Irritant hoor. Maar als de nood hoog is..
|
die plastuit hebben wij (= drogisterij) al zo'n 2 maanden in de winkel... en 1,5 jaar terug was 't al op tv ofzo... dus om nou te zeggen dat 't nieuw is.
maar persoonlijk lijkt het mij totaal niks en ik denk niet dat vrouwen zich heel erg comfortabel zullen vinden om bij de mannen naar de wc te gaan. Volgens mij gaan ze wanneer d'r gewoon wc's zijn gewoon naar de dameswc's, maar is die plastuit alleen voor als d'r nergens een wc in de buurt is.
|
pff moet er ook niet aan denken..
gezellig naast elkaar pissen.. neej.. ik vind het in een hokje ook al verrot ![]() Wij hebben zo'n ding thuis.. voor toen we op vakantie gingen.. AANGEZIEN die wc's onderweg en daar zo ranzig goor zijn.. Maar niemand heeft hem gebruikt..
|
Nieuw? Dat ding is helemaal niet nieuw, het is al meer dan twee jaar op de markt! Heb het zelf ook al gebruikt, reuze handig! En natuurlijk komen wij niet naar jullie toiletten toe om te plassen! De plastuit is bedoeld voor noodsituaties (bijvoorbeeld als je langs de kant van de weg moet, of in een bos ofzo). En voor gebruik op openbare plaatsen waar zeer veel mensen naar toilet moeten (zoals festivals) is er een speciaal vrouwenurinoir. Er is geen sprake van dat wij met onze tuit tussen jullie teutertjes komen staan!
![]() Wie de plastuit in actie wil zien, op Werchter zijn er destijds foto's genomen van vrolijk plassende meiden: http://www.humo.be/Xtra/plastuit/index.htm http://www.humo.be/xtra/plastuit-werchter.htm De officiele website: http://www.plastuit.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm.... Nu heeft iedereen me zien klooien met dat ding, tevreden? *ga niet zeggen waar ik sta hoor* |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het op tv gezien jah...maaruh zijn die dingen gratis voor jullie of moet je ze echt kopen?
dat meisjes een kleinere blaas hebben en vaker naar de wc moeten is wel vervelend dat je lading van die kartonnetjes in je tas moet hebben voor een avond ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 10:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() 2) Dát vind zelfs ik ziek. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Na die eerste pagina gezien te hebben... ![]() Die tekst. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() REIE
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
het is ons goed recht om zo'n ding te kopen. (2.99 bij de apotheek)
Als ik op een festival ben en ik wil 's morgens naar de wc dan staat er een rij van mannen én vrouwen. 3 keer radebn wat die mannen gaan doen. juist! poepen. Dan sta je dus een kwartier te wachten en bijna in je broek te plassen omdat iemand een bout moet draaien *oeh wat grof*. Op dat soort momenten vind ik de plastuit gerechtvaardigd. je zult mij trouwens niet zo snel in de disco op de mannen wc zien. ik denk niet dat ik daar zonder gene zou kunnen gaan staan plassen. Op festivals doe ik het alleen omdat de nood hoog is. |
![]() |
|
Jij begrijpt het helemaal verkeerd.
Zo'n plastuit is hartstikke handig voor vrouwen. Als je op vakantie in Frankrijk op een verrotte parkeerplaats staat, ben je maar wat blij, dat je zo'n ding bij je hebt. Als er namelijk helemaal geen wc's zijn daar. en ik had het altijd nogal moeilijk met plassen dan, omdat ik altijd over m'n broek heen plaste, richten gaat nogal moeilijk namelijk. Dus moest ik eerst m'n schoenen uit doen, en dan nog eens m'n broek. En zo'n plastuit is dan echt een uitkomst, je doet je broek een stukkie naar beneden, hoeft niet eens te bukken, en hopla, dat gaat echt een stuk makkelijker. Volgens mij zijn die dingen daar ook voor bedoeld, voor onderweg.
||
Citaat:
dat bestaat al heel lang m'n ma heeft ze weleens gebruikt op vakantie het is gewoon een wegwerp soort plastic kokertje lijkt een beetje op een frietzakje (ja hahaha) geen zuignappen dus wahahhahaha
||
Citaat:
REIE (is heus ni zo boos als-ie lijkt)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mensen die lang op de wc zitten. Verwijderd | 166 | 03-02-2010 11:16 | |
De Kantine |
Dingen die je je afvraagt Verwijderd | 415 | 27-02-2009 20:42 | |