Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 19:25
Verwijderd
Vorige week meende ik al zoiets gelezen te hebben.
Ik denk dat ik het toen nog niet geloofde.
Vandaag echter,las ik het weer zwart op wit.
Schrik Alom.

Tegenwoordig kan vrouwelijk nederland in de drogisterij een zogenaamde " plastuit " halen.
Voor de mensen die er nog nooit van gehoort hebben,hier een kleine inleiding.
Het betreft een soort v - hals die vrouwen dan kunnen gebruiken om " staande te plassen "
Of er dan gebruik wordt gemaakt van een soort van zuignappen is mij onduidelijk.
Of hij er ook in verschillende kleuren is ,word ook niet vermeld in de advertentie.
Ik zie al een negerin naast me komen staan en dan zie ik (kijken doe je onbewust ) zo'n wit ding...ach laat ook maar

De geweldige uitvinding stelt vrouwen in staat om dus op drukke feesten de lange rijen te omzeilen ( lees : vrouwentoilet ) en naar binnen te sneakyen bij de wc waar het minder rustig is ( jullie snappen het )
Bij ons dus ,dus eerdaags lopen wij de kans om tijdens onze verdiende plasbeurt ( want wat hebben we gezopen ) geconfronteerd te worden met vrouwen naast ons.

Honderden interessante mannengesprekken zullen in het weekend sneuvelen omdat er vrouwen bij komen staan.
Want in feite doen wij bij " ons " op het toilet niets anders dan jullie.
Wij praten ook over vrouwen ( wij noemen dat anders ) ,drank,en wie of wat we gaan aanpakken.
Misschien scheppen we nog wat op over dat mooie doelpunt van zaterdagmiddag ,maar that's all

Wat krijgen we dadelijk ?
Mannen die graag borsten laten aanplakken omdat hij die bh's van jullie zo mooi vind ?
Vrouwen die haar op hun benen laten aangroeien omdat dat beter staat boven een voetbalschoen ?
Mannen die lippenstift op gaan doen omdat het " ook gezond is "

Ergens is het einde zoek op deze wereld

Mijn mening : de eerste dame die ik betrap met zo'n ding in het herentoilet komt er aller minst vriendelijk vanaf... ( wat krijgen we nou ? )

Jullie mening ?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:31
Desp
Desp is offline
Ik vind het een beetje achterlijk dat je je zo druk maakt dat alle vrouwen komen plassen bij jullie, dat gebeurt niet. Men is al een tijd bezig een soort vrouwen toilet te ontwikkelen, waar geen hokje voor hoeft. Sinds de plastuit, willen ze ook een soort urinoir maken... Maar ik kan je zeggen, om goed door een plastuit te willen plassen, moet je goed oefenen... Ik heb op Werchter eens zo'n ding gekregen (was een soort reclame stunt toen) en dat was me toch onhandig zeg... Allereerst moet je echt goed dat ding onder je houden (is gewoon een soort trechter met makkelijker 'opening' die je dan zo onder je kan houden) mja... ik vond het echt honderd keer niets...
Zelf ga ik dan echt liever in de rij staan om gewoon fijn te kunnen zitten... En héél veel vrouwen zijn dat met me eens...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Desp schreef:
En héél veel vrouwen zijn dat met me eens...
Je stelt me gerust

En hoezo ik me zo druk maak ? ach ,zie het met een knipoog !
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:47
Desp
Desp is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Je stelt me gerust

En hoezo ik me zo druk maak ? ach ,zie het met een knipoog !
En overigens denk ik juist dat mannen/jongens het wel leuk zullen vinden wanneer en meisje bij hen komt plassen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Desp schreef:
En overigens denk ik juist dat mannen/jongens het wel leuk zullen vinden wanneer en meisje bij hen komt plassen
Nee dat verzin je ter plekke

Bestaat niet

" nee ik werd zo opgewonden van haar harde plasstraal dat kletterde in het toilet "

Hou toch op ! !
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:03
DarkCat
DarkCat is offline
Schrik Alom.
Sjonge jonge..

Het betreft een soort v - hals die vrouwen dan kunnen gebruiken om " staande te plassen "
je bent gewoon boos omdat jullie mannen niet meer de enige zijn die staand kunnen plassen terwijl er voor mannen nog steeds geen dingetje van 2 euro is uitgevonden waardoor ze net als vrouwen meerdere orgasmes na elkaar kunnen beleven.

Of er dan gebruik wordt gemaakt van een soort van zuignappen is mij onduidelijk.

Of hij er ook in verschillende kleuren is ,word ook niet vermeld in de advertentie.
Who cares

De geweldige uitvinding stelt vrouwen in staat om dus op drukke feesten de lange rijen te omzeilen ( lees : vrouwentoilet ) en naar binnen te sneakyen bij de wc waar het minder rustig is ( jullie snappen het )
Ik dacht eerder aan die pispalen die op elk festival staat waar altijd wel een plekje vrij is...

Honderden interessante mannengesprekken zullen in het weekend sneuvelen omdat er vrouwen bij komen staan.
...en waar mannen toch niet met elkaar praten.

En nog iets, vrouwen zuipen ook maar die moeten gewoon langer in de rij staan op festivals terwijl dat bier er toch echt wel uit wil.

Wat krijgen we dadelijk ?
Mannen die graag borsten laten aanplakken omdat hij die bh's van jullie zo mooi vind ?
Vrouwen die haar op hun benen laten aangroeien omdat dat beter staat boven een voetbalschoen ?
Mannen die lippenstift op gaan doen omdat het " ook gezond is "

Dat soort bullshit is niet te vergelijken met de vreselijke aandrang die je kan hebben nadat je een half uur met je volle blaas is een walgelijk lange rij staat. De plastuit is een heel simpel nuttig en soms bijna noodzakelijk object.

Bovendien, weet je waardoor die rijen onder andere zo lang worden bij de vrouwenplees op lowlands..? Omdat er allemaal mannen tussen staan die moeten schijten en daar godverdomme nog een half uur voor uittrekken ook!

Mijn mening : de eerste dame die ik betrap met zo'n ding in het herentoilet komt er aller minst vriendelijk vanaf... ( wat krijgen we nou ? )
Op lowlands waren er vooral mannen geboeid aan het kijken naar vrouwen met een plastuit. Enkelen schenen het echt geil te vinden. Fotoos maken en shit. Irritant hoor. Maar als de nood hoog is..
Oud 19-09-2002, 21:20
Balance
Balance is offline
die plastuit hebben wij (= drogisterij) al zo'n 2 maanden in de winkel... en 1,5 jaar terug was 't al op tv ofzo... dus om nou te zeggen dat 't nieuw is.

maar persoonlijk lijkt het mij totaal niks en ik denk niet dat vrouwen zich heel erg comfortabel zullen vinden om bij de mannen naar de wc te gaan.
Volgens mij gaan ze wanneer d'r gewoon wc's zijn gewoon naar de dameswc's, maar is die plastuit alleen voor als d'r nergens een wc in de buurt is.
Oud 20-09-2002, 06:20
ZHAzha
ZHAzha is offline
pff moet er ook niet aan denken..

gezellig naast elkaar pissen.. neej.. ik vind het in een hokje ook al verrot

Wij hebben zo'n ding thuis.. voor toen we op vakantie gingen.. AANGEZIEN die wc's onderweg en daar zo ranzig goor zijn..
Maar niemand heeft hem gebruikt..
Oud 20-09-2002, 06:21
sofie3
sofie3 is offline
Nieuw? Dat ding is helemaal niet nieuw, het is al meer dan twee jaar op de markt! Heb het zelf ook al gebruikt, reuze handig! En natuurlijk komen wij niet naar jullie toiletten toe om te plassen! De plastuit is bedoeld voor noodsituaties (bijvoorbeeld als je langs de kant van de weg moet, of in een bos ofzo). En voor gebruik op openbare plaatsen waar zeer veel mensen naar toilet moeten (zoals festivals) is er een speciaal vrouwenurinoir. Er is geen sprake van dat wij met onze tuit tussen jullie teutertjes komen staan!

Wie de plastuit in actie wil zien, op Werchter zijn er destijds foto's genomen van vrolijk plassende meiden:

http://www.humo.be/Xtra/plastuit/index.htm
http://www.humo.be/xtra/plastuit-werchter.htm

De officiele website:

http://www.plastuit.nl
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 08:19
Yamyam
Yamyam is offline
Die plastuit bestaat al een hele tijd.

Leuk toch.
Maar je kan als vrouwzijnde ook gewoon bij de mannenwc gaan als de vrouwenrij zo lang is.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 08:45
Desp
Desp is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Nieuw? Dat ding is helemaal niet nieuw, het is al meer dan twee jaar op de markt! Heb het zelf ook al gebruikt, reuze handig! En natuurlijk komen wij niet naar jullie toiletten toe om te plassen! De plastuit is bedoeld voor noodsituaties (bijvoorbeeld als je langs de kant van de weg moet, of in een bos ofzo). En voor gebruik op openbare plaatsen waar zeer veel mensen naar toilet moeten (zoals festivals) is er een speciaal vrouwenurinoir. Er is geen sprake van dat wij met onze tuit tussen jullie teutertjes komen staan!

Wie de plastuit in actie wil zien, op Werchter zijn er destijds foto's genomen van vrolijk plassende meiden:

De officiele website:

OMG
Hmm.... Nu heeft iedereen me zien klooien met dat ding, tevreden?
*ga niet zeggen waar ik sta hoor*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 10:18
Verwijderd
ik heb het op tv gezien jah...maaruh zijn die dingen gratis voor jullie of moet je ze echt kopen?
dat meisjes een kleinere blaas hebben en vaker naar de wc moeten is wel vervelend dat je lading van die kartonnetjes in je tas moet hebben voor een avond

Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 10:21.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 13:25
martijn1985
martijn1985 is offline
anders ga je je drukmaken om niks...
Oud 20-09-2002, 14:34
Somebody Special
Somebody Special is offline
Waar maak je je druk om ?

Die dingen bestaan dus al veel en veel langer.
Heb ze 2 jaar geleden in een campeerzaak zien liggen.
Ach, het kan handig zijn maar ik ga nog altijd liever gewoon door de knien
Oud 21-09-2002, 11:52
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Desp schreef:
Geen bezwaar tegen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Nee dat verzin je ter plekke

Bestaat niet

" nee ik werd zo opgewonden van haar harde plasstraal dat kletterde in het toilet "

Hou toch op ! !
Mwa...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
je bent gewoon boos omdat jullie mannen niet meer de enige zijn die staand kunnen plassen terwijl er voor mannen nog steeds geen dingetje van 2 euro is uitgevonden waardoor ze net als vrouwen meerdere orgasmes na elkaar kunnen beleven.

---

Op lowlands waren er vooral mannen geboeid aan het kijken naar vrouwen met een plastuit. Enkelen schenen het echt geil te vinden. Fotoos maken en shit. Irritant hoor. Maar als de nood hoog is..
1) Zit wat in.

2) Dát vind zelfs ik ziek.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
sofie3 schreef:

De officiele website:

*valt van stoel*

Na die eerste pagina gezien te hebben...
Die tekst. (Echt belgisch... )
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
De plastuit is bedoeld voor noodsituaties (bijvoorbeeld als je langs de kant van de weg moet, of in een bos ofzo).
Ahum... in een bos lijkt dat me nou niet zó handig...

Vrouwen... ""
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 12:30
REIE
REIE is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
*valt van stoel*

Na die eerste pagina gezien te hebben...
Die tekst. (Echt belgisch... )
Citaat:
Handleiding:U vouwt de plastuit open zonder hem plat te drukken.
Trek uw broek een beetje naar beneden of uw rok een eindje naar boven, schuif uw slipje wat opzij en plaats het bakje onder de plasopening. Om morsen te voorkomen drukt u de randen licht tegen uw liezen aan.
Strek de knieën, duw uw billen naar achter zodat de tuit iets naar beneden wijst en plas.
In de bijgevoegde zakjes werpt u de gebruikte plastuit in een vuilnisbak of neemt u hem mee naar huis
Bestaan er eigenlijk mannen die hun/boxers op zij schuiven?

REIE
Oud 21-09-2002, 12:33
Desp
Desp is offline
Citaat:
REIE schreef:

REIE
mannelijke boxers hebben een opening, of ze halen hun aangebouwde tuitje gewoon er boven uit, vrouwen houden de plastuit er aan de ónderkant tegen, dus schuiven ze hun slipje opzij...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 14:03
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
REIE schreef:

REIE
Hahahaha.. de meeste van mijn mannelijke skater vrienden (die ook weleens wildplassen) trekken gewoon hun veel te wijde broek en onderbroek naar beneden.. niks ritjes en moeilijke dingetjes..
Oud 21-09-2002, 14:04
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mwa...
Ik wachtte al tot jij reageerde
Oud 21-09-2002, 18:47
Verwijderd
het is ons goed recht om zo'n ding te kopen. (2.99 bij de apotheek)
Als ik op een festival ben en ik wil 's morgens naar de wc dan staat er een rij van mannen én vrouwen. 3 keer radebn wat die mannen gaan doen. juist! poepen. Dan sta je dus een kwartier te wachten en bijna in je broek te plassen omdat iemand een bout moet draaien *oeh wat grof*. Op dat soort momenten vind ik de plastuit gerechtvaardigd.

je zult mij trouwens niet zo snel in de disco op de mannen wc zien. ik denk niet dat ik daar zonder gene zou kunnen gaan staan plassen. Op festivals doe ik het alleen omdat de nood hoog is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:52
black tiger
black tiger is offline
Jij begrijpt het helemaal verkeerd.
Zo'n plastuit is hartstikke handig voor vrouwen.

Als je op vakantie in Frankrijk op een verrotte parkeerplaats staat, ben je maar wat blij, dat je zo'n ding bij je hebt.
Als er namelijk helemaal geen wc's zijn daar. en ik had het altijd nogal moeilijk met plassen dan, omdat ik altijd over m'n broek heen plaste, richten gaat nogal moeilijk namelijk. Dus moest ik eerst m'n schoenen uit doen, en dan nog eens m'n broek.
En zo'n plastuit is dan echt een uitkomst, je doet je broek een stukkie naar beneden, hoeft niet eens te bukken, en hopla, dat gaat echt een stuk makkelijker.
Volgens mij zijn die dingen daar ook voor bedoeld, voor onderweg.
Oud 22-09-2002, 04:25
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Ik heb zo'n ding wel eens gebruikt, maar het zit eg niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mwa...
Pff je kunt het ook niet laten he?

Die plastuit bestaat trouwens al best lang. Ik heb geen reden hem te gebruiken, maar tis handig als de wc-bril vies is bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 18:39
running spirit
running spirit is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Vorige week meende ik al zoiets gelezen te hebben.
Ik denk dat ik het toen nog niet geloofde.
Vandaag echter,las ik het weer zwart op wit.
Schrik Alom.

Tegenwoordig kan vrouwelijk nederland in de drogisterij een zogenaamde " plastuit " halen.
Voor de mensen die er nog nooit van gehoort hebben,hier een kleine inleiding.
Ik zie al een negerin naast me komen staan en dan zie ik (kijken doe je onbewust ) zo'n wit ding...ach laat ook maar

Jullie mening ?

dat bestaat al heel lang m'n ma heeft ze weleens gebruikt op vakantie het is gewoon een wegwerp soort plastic kokertje lijkt een beetje op een frietzakje (ja hahaha) geen zuignappen dus wahahhahaha
Oud 27-09-2002, 22:06
REIE
REIE is offline
Citaat:
Desp schreef:
mannelijke boxers hebben een opening, of ze halen hun aangebouwde tuitje gewoon er boven uit, vrouwen houden de plastuit er aan de ónderkant tegen, dus schuiven ze hun slipje opzij...
Ja, hey, dat weet ik wel! Maar ik ken geen enkele gast die door die pijpen pist! Darkcat zegt net dat je makkelijk je broek en boxers naar beneden kan doen, en da's ook het makkelijkst dan dat gedoe met ritsen en knoopjes etc. Ik vroeg me dus alleen af er excentriekelingen zijn die door een van die pijpen pissen. Ik vat wel dat t voor vrouwen makkelijker is het opzij te schuiven, hè.

REIE (is heus ni zo boos als-ie lijkt)

Regels voor berichten