Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 19:35
luckyleo
luckyleo is offline
Aangezien ik morgen weer een jaartje ouder word en mijn ouders mij verwijten van onvolwassen gedrag vroeg ik me iets af:
Tot welke leeftijd is het eigenlijk normaal dat je een beetje 'rondfladdert'? Daarmee bedoel ik om de paar weken met een ander meisje scharrelen en niet echt een vaste relatie hebben of slechts met 1 meisje omgaan.

Groeten, Leon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2002, 20:01
Dminor
Dminor is offline
Is dat normaal dan?
Oud 04-10-2002, 20:02
lady_x
lady_x is offline
Oo ik ken een paar jongens die ouder zijn dan 20 en die het nog altijd leuk vinden om te scharrelen en die blijkbaar niet geven om een vaste relatie. Eum ikzelf ben eigenlijk ook zo eenbeetje, ik zou het nu niet echt zien zitten een serieuzere relatie te hebben.
Als jij je daar leuk bij voelt dan ja moet je daar geen leeftijd op plakken ofzo..
Oud 05-10-2002, 14:10
White Dragon
White Dragon is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Is dat normaal dan?
Vraag ik me ook af

*is ~Dark Voice~ onder naam van der vriendje*
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:55
gizmo
gizmo is offline
Ben vanaf begin al geen scharrelkip geweest zeg maar, maar ehmzz er is tcoh niet echt een bepaalde leeftijd voor.. maar volgens mij wordt een beetje van je "verw8" (van je ouders idd bv) dat je rond die leeftijd van 20 toch niet meer fladdert of scharrelt ofzo
Oud 05-10-2002, 14:56
Herrie
Herrie is offline
Is ook niets voor mij, maar sommige mensen vinden het fijn

Als jij je er prettig bij voelt moet je het lekker blijven doen!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik heb het nooit zo op one night stands maar ik zou er toch niet aan moeten denken om nou al voor jaren vast te zitten..

je bent nog jong... geniet!
Oud 05-10-2002, 15:36
Verwijderd
Waarom zou je er een leeftijd aan moeten koppelen. Ik neem aan dat je niet bewust van het ene naar het andere meisje rent, maar het zo loopt.. Anders vind ik het idd sowieso niet echt normaal..

Verder gebeurt het dan wel een keer dat je aan 1 meisje echt blijft plakken, lijkt mij.. Wanneer je daar echt behoefte aan gaat krijgen zal denk ik op wat latere leeftijd zijn, misschien op het moment dat je iemand hebt gevonden met wie je het wil, of wanneer alles wel lekker loopt enzo in je leven en je leven je wel helemaal duidelijk is (wat je ermee wil en dergelijke)..

Je kan toch niet ineens besluiten: nu blijf ik bij 1 meisje en dat ook doen, zo gaat dat niet. Het gebeurt... of niet
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:38
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz ik ben zelf niet echt iemand die super veel vriendjes heeft gehad voor korte periodes enzo, en ook niet iemand van de one-night-stands, dat is niks voor mij..
als ik verliefd op iemand ben dan ga ik ook voor langere tijd, als ik er geen toekomst in zie, dan is er voor mij geen reden om een relatie met iemand te hebben.

maar ja, iedereen is daar gewoon anders in, mjah..
Denk ook niet dat alle ouders daar zo naar vragen enzo hoor, of dat alle ouders verwachten dat je op jouw leeftijd eidenlijk eens volwassen gedrag gaat vertonen wat betreft de liefde, hangt misschien een beetje af van hoe ze zelf vroeger waren..?

Mijn ouders waren al op jonge leeftijd bij elkaar, dus ik denk dat vooral mijn moeder wel zo zou zijn, net als jouw anders..
Wanneer krijgen we eens een 'schoonzoon'
Mensen die vroeger zelf ook er gewoon een beetje op los feestten en wat rond fladderden, die hebben dan misschien juist minder bij hun kinderen, omdat ze nog weten van hun eigen goeie ouwe tijd (misschien...?)
Oud 05-10-2002, 16:14
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm mijn oom is 63 en vertoont nog steeds zulk gedrag
Oud 05-10-2002, 17:21
Verwijderd
gefeliciteerd!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:46
Tox
Tox is offline
Nou we hadden het er laatst over en we kwamen tot de conlusie dat je in het laatste jaar (of als je net klaar bent) van je studie (22 jaar/ 23 jaar) pas en een echte serieuze relatie moet gaan denken.
Oud 05-10-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Tox schreef:
Nou we hadden het er laatst over en we kwamen tot de conlusie dat je in het laatste jaar (of als je net klaar bent) van je studie (22 jaar/ 23 jaar) pas en een echte serieuze relatie moet gaan denken.

Als je stopt met studeren en een baan hebt gevonden, dat vind ik wel een goed tijdstip om te gaan denken aan een 'levenspartner'
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:37
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef:
Ligt eraaan hou jij serieus op vat meneer

Maar het samenwonen enz wat jij eronder verstaat.. achja..
Iedereen is er op een gegeven moment klaar voor he
Vind niet ech dat er een bep. leeftijd aan gegeven moet worden..

kijk als je nou een carrierevrouw wil worden... dan heeft een man ff geen plaats hihi
Oud 05-10-2002, 21:13
lieve
lieve is offline
Ik ken ook genoeg gasten die op hun +-23 nog aan het rondscharrelen zijn! Maar zolang je geen behoefte hebt aan een vaste relatie en graag nog wat van het leven wil profiteren, moet je ook niet aan een vaste relatie beginnen hé!

Je wordt er 20, dus .. waarom je'leuke rondgescharrel' opgeven? Je hebt toch nog tijd genoeg om een vaste relatie OOIT te beginnen?

Have fun, with your ' gescharrel'
Lieve,xxx
Oud 05-10-2002, 21:22
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
gefeliciteerd!!
Oud 05-10-2002, 21:24
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tox schreef:
ja zit misschien wel iets in.
Nou je kan ook wel eerder aan een relatie beginnen..
maar ik denk dat je pas na die leeftijd echt serieuser voor de toekomst gaat enzo.. Met samenwonen en alles..
Daar vind ik me nu nog een beetje jong voor
Oud 05-10-2002, 22:32
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Daar vind ik me nu nog een beetje jong voor
inge en chiel vinden van niet
Oud 07-10-2002, 16:56
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk sowieso niet dat er een vaste leeftijd is wanneer je moet stoppen met scharrelen. Het ligt maar aan hoe jij bent. Je ouders weten heus niet wanneer jij klaar bent voor een relatie, dat weet alleen jijzelf.

Citaat:
Inge en Chiel vinden van niet
Gizmo, die 2 willen alleen maar een perfecte relatie laten zien. Volgens mij zijn die meer met hun imago bezig dan met hun relatie, haha!
Oud 07-10-2002, 17:00
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Loezzel schreef:

Gizmo, die 2 willen alleen maar een perfecte relatie laten zien. Volgens mij zijn die meer met hun imago bezig dan met hun relatie, haha!
haha daar zeg je me wat !!
Maar goed, neem aan dat ze toch ook wel iets voor elkaar moeten voelen, anders houd je het niet vol lijkt me, en heb je ook geen plannen om samen te gaan wonen tijdens je studietijd enzo..
Oud 07-10-2002, 20:28
Loezzel
Loezzel is offline
Ja dat klopt ook wel, maar ik vind het verschrikkelijk hoe ze overkomen. "kijk ons, wij hebben de perfecte relatie, lief zijn wij, hè?"
Oud 07-10-2002, 21:06
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ja dat klopt ook wel, maar ik vind het verschrikkelijk hoe ze overkomen. "kijk ons, wij hebben de perfecte relatie, lief zijn wij, hè?"
tja tis inderdaad ook om van te kotsen zo gelukkig gewoon..
Dit zeg ik absoluut niet uit jaloezie, ik vind het ontzettend mooi voor hen dat ze zo happy zijn samen, maar de manier waarop dat getoont moet worden!!
Ik snap dat je graag samen bent, maar doe dat buiten school en niet voor iedereens neus in de aula..

tja misschien omdat ik zoiets zelf niet zou doen, ik zou niet hele tijd gaan zoenen in de aula, ik zou ook niet heel de tijd om zijn nek hangen.. enz enz..

Tis absoluut geen jaloezie, ik ben super blij met Thijs en hoe het tussen ons gaat, ook al zien we elkaar niet zo veel, want ik weet dat er mensen zijn die hun vriend of vriendin nog minder zien..
Oud 07-10-2002, 21:10
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben het helemaal met je eens Eef, zelf kots ik ook van kleffe stelletjes... Ik vraag me dan altijd af of die stelletjes ook zo doen als ze bij hun ouders in de kamer zitten.... Ieuw!!
Reageren

Regels voor berichten