Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het samenwonen enz wat jij eronder verstaat.. achja.. Iedereen is er op een gegeven moment klaar voor he Vind niet ech dat er een bep. leeftijd aan gegeven moet worden.. kijk als je nou een carrierevrouw wil worden... dan heeft een man ff geen plaats hihi ![]()
|
![]() |
Ik ken ook genoeg gasten die op hun +-23 nog aan het rondscharrelen zijn! Maar zolang je geen behoefte hebt aan een vaste relatie en graag nog wat van het leven wil profiteren, moet je ook niet aan een vaste relatie beginnen hé!
Je wordt er 20, dus .. waarom je'leuke rondgescharrel' opgeven? Je hebt toch nog tijd genoeg om een vaste relatie OOIT te beginnen? Have fun, with your ' gescharrel' ![]() Lieve,xxx
||
Citaat:
Nou je kan ook wel eerder aan een relatie beginnen.. maar ik denk dat je pas na die leeftijd echt serieuser voor de toekomst gaat enzo.. Met samenwonen en alles.. Daar vind ik me nu nog een beetje jong voor ![]()
||
Ik denk sowieso niet dat er een vaste leeftijd is wanneer je moet stoppen met scharrelen. Het ligt maar aan hoe jij bent. Je ouders weten heus niet wanneer jij klaar bent voor een relatie, dat weet alleen jijzelf.
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, neem aan dat ze toch ook wel iets voor elkaar moeten voelen, anders houd je het niet vol lijkt me, en heb je ook geen plannen om samen te gaan wonen tijdens je studietijd enzo.. ![]()
||
Citaat:
Dit zeg ik absoluut niet uit jaloezie, ik vind het ontzettend mooi voor hen dat ze zo happy zijn samen, maar de manier waarop dat getoont moet worden!! Ik snap dat je graag samen bent, maar doe dat buiten school en niet voor iedereens neus in de aula.. tja misschien omdat ik zoiets zelf niet zou doen, ik zou niet hele tijd gaan zoenen in de aula, ik zou ook niet heel de tijd om zijn nek hangen.. enz enz.. Tis absoluut geen jaloezie, ik ben super blij met Thijs en hoe het tussen ons gaat, ook al zien we elkaar niet zo veel, want ik weet dat er mensen zijn die hun vriend of vriendin nog minder zien..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt? Severus | 24 | 19-07-2005 19:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wanneer "that' en wanneer "which" te gebruiken? Verwijderd | 16 | 05-12-2002 16:14 | |
Psychologie |
wanneer ben je depressief? Black Rainbow | 17 | 24-10-2002 07:31 | |
Psychologie |
Wanneer is iets mishandeling? Juliah | 2 | 06-05-2002 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
wanneer mag ik dood Da Girl | 3 | 09-03-2002 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanneer zie ik je een keer? aquafemme | 2 | 20-09-2001 18:32 |