Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
och. soms maakt het geen hol uit of het simpel te maken is of niet. soms kan het ook gewoon om de compositie mooi zijn of om de gebruik van lijnen en kleurvlakken. Vind die van empyrian wel doop, maar die van jou niet :] zou zelf nooit een trendwhore gfx maken, omdat het niet mijn stijl is. maar de stijl is wel bepalend voor de trend van tegenwoordig. over een jaar is het helemaal not done, maar wel fun om op terug te kijken. |
![]() |
||
Citaat:
true. maar soms is een mooie plaat ook maar een mooie plaat en moet je het waarderen als een mooie plaat. ik vraag me persoonlijk af hoe lang het nog duurt voordat er weer eens iets nieuws komt, maar vooral wat het zal zijn. |
![]() |
||
Citaat:
en Enola -> ik wil niemand afkraken ofzo, maar jij zeikt over simpele shit. ik heb je page es bekeken en kon eigenlijk niks vinden wat ik boven newbie-niveau plaats. |
![]() |
||
Citaat:
valt gewoon (imo) compleet buiten de euhm rest.
|||
![]() |
Citaat:
Het is ook niet dat ik je pic niet mooi vind, maar het is zoals je zelf al zegt, een trendwhore pic. Nix mis mee, zolang je jezelf maar een beetje onderscheidt van de rest, beetje eigen stijl toevoegen. Mijn waardering zakt dus omdat er niets van je eigenstijl of zo iets in voor komt. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar je zou bijv. met bepaalde kant en klare brushes ook dat hele plaatje in 3 muisdrukken in elkaar gezet kunnen hebbeb , ik zo,n geval dus gaat voor mij de waarde een stuk omlaag ![]() maar dat spreekt voor zich ,, leek me ook wel sterk als je dat gedaan zou hebben hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb geen zin om al het gelul hierboven te lezen maar ik heb er totaal geen verstand van dus ik zou niet weten of het simpel is of juist heel ingewikkeld
maar vin die van Enola wel ![]() ![]()
|
![]() |
|
|