Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 15:51
empyrian
empyrian is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 17:03
GRRR
GRRR is offline
indeed. wel doop
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:03
Enola
Enola is offline
Ik ben zelf maar eens gaan uitproberen of het inderdaad zo simpel is en zie hier het resultaat:

..en dat voor een eerste creatie. Het is dus zo simpel en daardoor zakt mijn waardering voor al die standaart pics zoals die hierboven van Empyrian.

Tis trouwens wel leuk om te maken, maar er is vast wel wat meer te doen met brushes dan dit standaart gedoe.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:06
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Enola schreef:
Ik ben zelf maar eens gaan uitproberen of het inderdaad zo simpel is en zie hier het resultaat:

http://home.hccnet.nl/a.willebrands/Other/01.jpg

..en dat voor een eerste creatie. Het is dus zo simpel en daardoor zakt mijn waardering voor al die standaart pics zoals die hierboven van Empyrian.

Tis trouwens wel leuk om te maken, maar er is vast wel wat meer te doen met brushes dan dit standaart gedoe.

och. soms maakt het geen hol uit of het simpel te maken is of niet. soms kan het ook gewoon om de compositie mooi zijn of om de gebruik van lijnen en kleurvlakken. Vind die van empyrian wel doop, maar die van jou niet :]

zou zelf nooit een trendwhore gfx maken, omdat het niet mijn stijl is. maar de stijl is wel bepalend voor de trend van tegenwoordig. over een jaar is het helemaal not done, maar wel fun om op terug te kijken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:11
Enola
Enola is offline
Citaat:
GRRR schreef:
och. soms maakt het geen hol uit of het simpel te maken is of niet. soms kan het ook gewoon om de compositie mooi zijn of om de gebruik van lijnen en kleurvlakken. Vind die van empyrian wel doop, maar die van jou niet :]
haha ja dat is waar, maar IK vind die van empyrian nou niet echt een mooie compositie hebben of zo. Die van mij is ook niet echt super, maar was ook meer uitproberen van techniek.

Citaat:
GRRR schreef:
maar de stijl is wel bepalend voor de trend van tegenwoordig. over een jaar is het helemaal not done, maar wel fun om op terug te kijken.
Ja, maar een beetje boven de standaart uitsteken door iets meer ermee te doen kan toch geen kwaad?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:27
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Enola schreef:

Ja, maar een beetje boven de standaart uitsteken door iets meer ermee te doen kan toch geen kwaad?

true. maar soms is een mooie plaat ook maar een mooie plaat en moet je het waarderen als een mooie plaat. ik vraag me persoonlijk af hoe lang het nog duurt voordat er weer eens iets nieuws komt, maar vooral wat het zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:14
Enola
Enola is offline
mja.. en trentspotten is een appart vak wel heel interessant overigens.

(is er geen website met een mooi overzicht van alle afgelopen trents met betrekking tot computer grafix, ofzo iets?)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 19:40
empyrian
empyrian is offline
ehh...Enola, mag ik wel zeggen dat die pic van jou TOTAAL anders is dan die van mij, en bovendien imo superlelijk, maargoed...das een kwestie van smaak. en hoezo zakt je waardering voor simpele standaard-pieces zoals die van mij?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 19:46
psilo
psilo is offline
hehe dope ass nocturna brushes
Oud 28-09-2002, 19:52
David
David is offline
me likes the pic

maar is alles met brushes gemaakt ?

want dan gaat de waarde van het design voor mijn doen wel naar beneden
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 19:56
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
David schreef:
me likes the pic

maar is alles met brushes gemaakt ?

want dan gaat de waarde van het design voor mijn doen wel naar beneden
niet alles, die vieze troep enzo wel gedeeltelijk. en de waarde gaat omlaag als iemand brushes gebruikt? dat is toch wel een van de basiselementen van photoshop als je t mij vraagt.

en Enola -> ik wil niemand afkraken ofzo, maar jij zeikt over simpele shit. ik heb je page es bekeken en kon eigenlijk niks vinden wat ik boven newbie-niveau plaats.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:16
konflict
konflict is offline
Geen originaliteitsprijs, maar verder vind ik 't behoorlijk koel... vette compositie, alleen dat pijltje is wel heel erg afgezaagd
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:02
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
konflict schreef:
Geen originaliteitsprijs, maar verder vind ik 't behoorlijk koel... vette compositie, alleen dat pijltje is wel heel erg afgezaagd
niet alleen afgezaagd,
valt gewoon (imo) compleet buiten de euhm rest.
Oud 28-09-2002, 22:20
Vinzz
Vinzz is offline
zonder het peiltje en de plusjes en die dubbellijntjes onderaan vind ik hem zeker wel vetjes
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 12:57
Enola
Enola is offline
Citaat:
empyrian schreef:
ehh...Enola, mag ik wel zeggen dat die pic van jou TOTAAL anders is dan die van mij, en bovendien imo superlelijk, maargoed...das een kwestie van smaak. en hoezo zakt je waardering voor simpele standaard-pieces zoals die van mij?
Het ging mij om het gebruik van die brushes, die trend. Ik vind dat als met behulp van brushes zoiets vrij gemakkelijk in elkaar kan zetten dat je dan wel iets extra's aan de pic mag toevoegen.
Het is ook niet dat ik je pic niet mooi vind, maar het is zoals je zelf al zegt, een trendwhore pic. Nix mis mee, zolang je jezelf maar een beetje onderscheidt van de rest, beetje eigen stijl toevoegen.
Mijn waardering zakt dus omdat er niets van je eigenstijl of zo iets in voor komt.

Citaat:
empyrian schreef:

en Enola -> ik wil niemand afkraken ofzo, maar jij zeikt over simpele shit. ik heb je page es bekeken en kon eigenlijk niks vinden wat ik boven newbie-niveau plaats.
mm hoe heb jij nou weer mijn website gevonden? Die heb ik ver in een hoekje geschopt omdat die ontzettend oud is. Niet dat ik nu zo super werk lever ofzo, maar daar gaat het ook niet om, toch?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 13:14
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
J-roen schreef:
niet alleen afgezaagd,
valt gewoon (imo) compleet buiten de euhm rest.
valt erbuiten? wat is een trendwhore-pic zonder trendpijltje?

Citaat:
Enola schreef:
mm hoe heb jij nou weer mijn website gevonden? Die heb ik ver in een hoekje geschopt omdat die ontzettend oud is. Niet dat ik nu zo super werk lever ofzo, maar daar gaat het ook niet om, toch?
de link van dat plaatje van jou, daar staat wel meer van je werk op.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 13:47
Vinzz
Vinzz is offline
naar mijn mening kun je zo'n pijltje beter niet in zo'n soort "brush" werkje plaatsen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:07
Verwijderd
ik vind het alletwee niet mooi eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 15:50
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
naar mijn mening kun je zo'n pijltje beter niet in zo'n soort "brush" werkje plaatsen
waarom niet? tis trendwhore-style, daar horen pijltjes in...dammit
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:58
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
empyrian schreef:
waarom niet? tis trendwhore-style, daar horen pijltjes in...dammit
lol ik vind het meer bij die futuristische abstracte shit horen dan bij zulke "grunge" achtige brushes
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:28
GRRR
GRRR is offline
hah wat een gezeik over pijltjes net zo nutteloos als; of mijn witte k-swiss sneakers bij mijn rode ck boxers passen.

ps. die stuff heb ik niet, ben niet zo trendy
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:52
konflict
konflict is offline
Citaat:
empyrian schreef:
wat is een trendwhore-pic zonder trendpijltje?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 23:19
psilo
psilo is offline
ik hoor bij kaas
Oud 30-09-2002, 08:44
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Meuh. Is niet super gelukt.
Wel mooie poging hoor, maar het kan me nou niet echt raken.

Mischien wat meer pijltjes?

(cipot ffo)
6VWO Warffum, da's HHC. Heb ik ook nog op gezetst.
Oud 30-09-2002, 14:20
Verwijderd
Dat pijltje doet het 'm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2002, 18:35
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
(cipot ffo)
6VWO Warffum, da's HHC. Heb ik ook nog op gezetst.
kutschool, eh?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:39
David
David is offline
Citaat:
empyrian schreef:
niet alles, die vieze troep enzo wel gedeeltelijk. en de waarde gaat omlaag als iemand brushes gebruikt? dat is toch wel een van de basiselementen van photoshop als je t mij vraagt.

nee brushes gebruiken maakt niks uit ,

maar je zou bijv. met bepaalde kant en klare brushes ook dat hele plaatje in 3 muisdrukken in elkaar gezet kunnen hebbeb ,

ik zo,n geval dus gaat voor mij de waarde een stuk omlaag

maar dat spreekt voor zich ,, leek me ook wel sterk als je dat gedaan zou hebben hoor
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:11
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
David schreef:
nee brushes gebruiken maakt niks uit ,

maar je zou bijv. met bepaalde kant en klare brushes ook dat hele plaatje in 3 muisdrukken in elkaar gezet kunnen hebbeb ,

ik zo,n geval dus gaat voor mij de waarde een stuk omlaag

maar dat spreekt voor zich ,, leek me ook wel sterk als je dat gedaan zou hebben hoor
ehh ja ik doe het niet voor jullie maar voor mezelf, dus als ik alles met brushes ga doen leer ik er ook niet veel van he?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:43
GRRR
GRRR is offline
het boeit eigenlijk geen fuck hoe makkelijk iets te maken is. photoshop is juist gemaakt om dingen makkelijker te maken. de kunst is iets dope nieuw te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:03
stroopwafel
stroopwafel is offline
ik heb geen zin om al het gelul hierboven te lezen maar ik heb er totaal geen verstand van dus ik zou niet weten of het simpel is of juist heel ingewikkeld
maar vin die van Enola wel en die van jou minder
Reageren

Regels voor berichten