mkay...ik vind dit ongelooflijk mooi...mooier dan dat ik hier normaal tegenkom. Ik weet niet wat het is dat me aanspreekt, ik denk gewoon alles. Ik kan geen goede motivatie geven, of kritiek, ik kan alleen maar zeggen dat het mooi is.
Het verbaast me wel een beetje, deze reactie. Afgezien van het feit dat het wel mijn gevoel goed weergeeft voor JW, vind ik het zelf niet echt een heel goed gedicht. Ik vind het toch nog een beetje een te hoog candlelight gehalte hebben.....
Maarja, zo voel je je ook wel eens....
Secreet schreef: candle light zijn verneukte liefdesgedichten zonder rijm of inhoud...wat jij weerspeigelt is in mijn ogen toch echt poezie
het hele stuk eigenlijk wel...heowel het misschien slijmerig is voor de schrijver, is het mooi om te lezen voor de lezer
amen!
"Poëzie is de onthulling van een gevoel waarvan de dichter gelooft dat het zijn persoonlijkheid weergeeft en die de lezer als de zijne herkent."
- Salvatore Quasimodo
Secreet schreef: mkay...ik vind dit ongelooflijk mooi...mooier dan dat ik hier normaal tegenkom. Ik weet niet wat het is dat me aanspreekt, ik denk gewoon alles. Ik kan geen goede motivatie geven, of kritiek, ik kan alleen maar zeggen dat het mooi is.
Vind ik ook