Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 08:44
watervrouw
watervrouw is offline
Hallo allemaal.

Ik wou even wat vragen om te kijken hoe jullie er over denken.
Als een jongen vreemd gaat maak je het dan uit??? En is de kans dan groot dat hij het nog een keer doet?? (met vreemdgaan bedoel ik alleen zoenen)
Al vast bedankt.

xxxx Nienke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 08:55
Chiel Vermerg
Chiel Vermerg is offline
uitmaken ja. Als hij zo'n bijzondere handeling net zo graag met iemand anders deelt... dan moet je hem dumpen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 09:12
Unexplained
Unexplained is offline
De wet van de waarschijnlijkheid...

...wat is waarschijnlijker?

Dat hij opeens een heel ander mens wordt, het licht heeft gezien en zichzelf verandert, en voortaan 100% trouw blijft?

Of dat hij gewoon zichzelf blijft en dus net zo makkelijk dat weer doet?
Oud 11-09-2002, 09:16
lake bodom
lake bodom is offline
toen hij t deed, hek t wel uitgemaakt..
toen ik t deed hij niet...
maare komt omdak me niet zo heel goed kan binden... terwijlk wel heel veel van hem hou.. dus kzou t ook niet meer doen (denk ik)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 09:28
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ja uitmake... denk ik. hoewel je jezelf daar ook wel erg mee hebt.
het is een trieste zaak. je moet gewoon nie vreemdgaan, zo voorkom je vele problemen
Oud 11-09-2002, 12:17
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou het wel uitmaken ja. Ik zou mijn vriend niet meer kunnen vertrouwen en zonder vertrouwen is er zoiezo geen relatie.
Als je vreemdgaat hoeveel geef je dan echt om je vriend(in)?
Oud 11-09-2002, 14:48
ZHAzha
ZHAzha is offline
dumpen.
Oud 11-09-2002, 15:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
watervrouw schreef:

Als een jongen vreemd gaat maak je het dan uit???
Ja, per direct.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 15:38
tinkelbel
tinkelbel is offline
Dat is echt niet zo makkelijk om te zeggen, het hangt allemaal van de situatie af... Ik lees hier allemaal negatieve antwoorden, maar je moet ook rekening houden met jezelf. Als je van hem houdt, moet je hem niet zo snel opgeven. Succes!
Oud 11-09-2002, 16:05
PardonMe
PardonMe is offline
ja ik zou het dan uitmaken ja
Ik vind zoiets gewoon een teken dat hij dus niet voor alleen jou kiest, maar dat hij zich ook laat gaan met andere meisjes..
Ik wil iemand die voor mij kiest, en niet achter mn rug om met een ander zoent, ook al zegt ie dan nog dat hij zoooooveel om me zou geven en ook al zou ik nog zo verliefd op hem zijn, wat mij betreft is het dan over, dan geloof ik niet dat hij nog langer verliefd op mij zou zijn, want als hij dat wel was, dan had hij dat andere meisje niet nodig gehad..
Ik vind het ook zeer weinig respect van hem tegenover jou zeg maar.. zoiets doe je gewoon niet..
Voor mij zou het dus echt over zijn!
Oud 11-09-2002, 16:39
gizmo
gizmo is offline
Hoe moeiljik ik het dan ook zou vinden... ik zou het uitmaken.
Zoiets doe je niet. Doe je het wel, dan moet je het zelf weten, maar dan ook eerlijk zijn en het zelf uitmaken. Maar vreemdgaan is niet goed te praten en zo erg en slecht!!

Maar mocht mijn vriendh et bij mij doen, zou ik denken dat hij niets meer voor mij voelt, mij niet respecteerd, hij me voor de lol had... en dan is het dus echt uit. Hoe veel ik dan ook van hem mag houden en hem niet kwijt wil .Zoiets moet je gewoon niet pikken.
Waarom moetst hij nou met die andere kussen... als hij echt op je is.. heeft hij alleen jou "nodig".. en wil hij niemand anders enz
Oud 11-09-2002, 16:53
Verwijderd
Ik zou het uitmaken omdat ik niet elke avond dat hij weg is zonder mij in zenuwen wil zitten, of me zorgen wil zitten maken. Omdat ik niet elke keer wanneer hij naar een ander meisje kijkt of iets over een ander meisje vertelt me af wil vragen of hij vreemd is gegaan of zou gaan met haar enz enz.

Het zou voor mij gewoon niet meer hetzelfde kunnen zijn als daarvoor, ookal zou ik veel van hem houden. Ik zou de relatie niet meer als prettig ervaren. Ik ben al redelijk jaloers en onzeker, dat zou daarna zo sterk worden dat ik hem ook niet meer de nodige vrijheid binnen een relatie zou kunnen geven.

Ik heb het overigens bij een ex niet per direct uitgemaakt toen hij was vreemdgegaan, maar ik wist toen al dat het later wel uit zou gaan van mijn kant, dat wist ik daarvoor ook al. Het deed me ook niet zoveel pijn. Ik was wel verliefd op die jongen, maar ben nooit bij het houden van aangekomen aangezien hij nogal moeilijk was en dat mn hele gevoel voor hem ging overheersen. Maar dus juist als ik heel veel van iemand zou houden zou ik het uitmaken als ie was vreemdgegaan, ms niet meteen, maar ik weet dat de relatie er uiteindelijk zo onder zou leiden dat het wel tot uitmaken zou komen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 17:01
casey
casey is offline
Amai, ik schrik wel een beetje van jullie reacties...
ik ben nu 18 maand samen met m'n vriend.. moest ik ooit te weten komen dat ie met een ander heeft gekust, dan maak ik het toch niet direct definitief uit??!
Eerst is er al de situatie: kom ik het via via te weten of komt ie 't opbiechten?
Was het eenmalig of al iets wat langer gaande is? (in laatste geval dan wel kappen!)
Ik zou't allesbahlve fijn vinden dat ie iemand anders heeft gekust, maar ik denk dat ik hem toch nog ene kans geef. ook al wordt dat in't begin enorm moeilijk.

En eigenlijk denk ik er al bijna net zo over moest 't over seks gaan. Ik hou van m'n vriend en wil hem niet kwijt. Als ie eerlijk komt biechten en er spijt van heeft, dan geef ik hem nog een kans.

Denk ik natuurlijk.
Oud 11-09-2002, 17:56
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
watervrouw schreef:
Hallo allemaal.

Als een jongen vreemd gaat maak je het dan uit??? En is de kans dan groot dat hij het nog een keer doet?? (met vreemdgaan bedoel ik alleen zoenen)
Al vast bedankt.

xxxx Nienke
ja mijn ex is ook vreemdgegaan toen heb ik het hem vergeven maar later ging ie weer vreemd! ook in mijn omgeving zag een stel waarvan de 1 vreemd ging maar nog een kans kreeg maar toen weer vreemd ging!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:03
luckyleo
luckyleo is offline
Uitmaken, anders ga je je ooka lelen maar onzekerder voelen op de momenten dat hij weg is of als hij sjans heeft van een ander
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:08
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
casey schreef:
En eigenlijk denk ik er al bijna net zo over moest 't over seks gaan. Ik hou van m'n vriend en wil hem niet kwijt. Als ie eerlijk komt biechten en er spijt van heeft, dan geef ik hem nog een kans.

Denk ik natuurlijk.
Bij mij zou het vertrouwen in hem dan gewoon weg zijn, dan zou ik hem gewoon niet meer kunnen vertrouwen als hij niet bij mij is.. dan ik zou ik me continu afvragen of hij het niet nog eens zal doen, of dat ik me zorgen maak om niks.. Ik zou dan gek worden denk ik..
Ik zou ook onzeker worden over mezelf "ben ik dan niet goed genoeg??"
Ik denk niet dat ik het hem zou kunnen vergeven, hij heeft mijn vertrouwen dan beschaamd en dat dan echt niet meer zo 1, 2, 3, terug..
Oud 11-09-2002, 19:41
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
casey schreef:

Denk ik natuurlijk.
weet niet hoe ik er over 18 mnd tegenaan kijk.. maar denk toch bijna wel het zelfde zoals nu.

Kijk als ik zo lang zou gaan en hij zou 1x met eimand anders gekust hebben... zou ik even moeten denken.. maar het waarschijnlijk toch uitmaken...
is hij met iemand anders naar bed geweest.. dan is het toch helemaal finito. Ja het doet pijn zo´n bslissing... maar mijn vertrouwen zou hij dan helemaal de grond geboord in hebben..... ik zou mij niet gerespecteerd voelen en elke keer denken aan die andere.... vooral als hij niet bij mij is... dat gevoel.. nee
Oud 11-09-2002, 21:46
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik zou et zeker uitmaken, hoe moeilijk ik het er ook mee zou hebben... Je kan iemand nooit meer echt vetrouwen, je kunt hem wel vergeven maar je kan het niet vergeten en vertrouwen is toch wel de basis voor een relatie denk ik...
Oud 11-09-2002, 22:24
Cassidy
Cassidy is offline
Ik zou echt heel erg gekwets zijn, en ik zou m echt er alles voor laten doen om m dat in te laten zien, maar aangezien ik niet zonder mijn vriend kan/wil zou ik m niet door 1 vergissing(?) laten gaan. Als het vaker gebeurd is het anderswat..
Misschien dat later de relatie wel kapot zou gaan aan te weinig vertrouwen. maar gelukkig ben ik dr 100% van overtuigd dat mijn vriend dit nooit me nooit zou kunnen aandoen
Oud 11-09-2002, 23:28
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Iedereen kan wel zo makkelijk zeggen: dumpen. Maar als je echt van iemand houdt.. Dan is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 00:24
Verwijderd
Ik zou het uit maken, ik zou z'n smoesjes en/of excuses niet eens meer willen horen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 08:04
miro
miro is offline
Zeker weten dat ik het uit zou maken. Als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik m nooit meer van mijn leven vertrouwen, ik zou m iig nooit meer ergens alleen naartoe laten gaan. Bovendien zou ik altijd onzeker over mezelf zijn. Als ie echt van me houdt dat is het niet nodig om vreemd te gaan, ik bedoel, hij heeft mij toch? Nee t gaat er bij mij niet in. Vertrouwen verloren, onzekerheid, hij heeft me expres gekwetst.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 09:05
BoemBoem1983
BoemBoem1983 is offline
*mag ik hier als jongen ook op reageren?!*

nou ja, ik zou het meteen uitmaken... als ze vreemdgaat is het voor mij een teken dat ze niet te vertrouwen is, en dan heeft voor mij een verdere relatie geen zin... en met welke excuus ze ook probeert aan te komen het zou het einde van de relatie betekenen...

en het wil niet zeggen dat als iemand ooit een keer vreemdgaat hij/zij dat altijd zal blijven doen, men KAN veranderen, maar ik zou wel bij zo'n persoon wantrouwig zijn (en blijven)
Oud 12-09-2002, 22:30
casey
casey is offline
Wat ik me ook bedenk. Mijn vriend zegt steeds dat hij 't erger zou vinden dat ik bv. iedere week met dezelfde jongen afspreek (een affaire, en daarom nog niet altijd seks hebben) dan dat ik eenmalig een slippertje zou begaan (zie't mezelf niet doen hoor).
Dat vind ik ook normaal. Zeg nooit nooit.
Ok, misschien gaat je relatie dan toch kapot doordat 't vertrouwen zoek is, maar ik zou't toch opnieuw proberen (als het die ene keer was hé, een volgende keer mag ie oprotten).
Oud 12-09-2002, 22:35
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
watervrouw schreef:
Hallo allemaal.

Al vast bedankt.

xxxx Nienke
yup, droppen...... hij heeft et zelf gedaan, betrapt dus droppen die hap
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 23:20
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
watervrouw schreef:
Hallo allemaal.

Al vast bedankt.

xxxx Nienke
ja, vreemdgaan is oprotten
bij mij.
denk dat je anders nooit meer genoeg vertrouwen terug kan krijgen, iig ik niet.
Oud 13-09-2002, 00:38
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
watervrouw schreef:
Hallo allemaal.

Al vast bedankt.

xxxx Nienke
Ik zou het uitmaken, maar als jij vind dat het ok is blijf dan gerust bij hem. Misschien mag je zelf ook vreemdgaan.

Oud 14-09-2002, 09:04
U-NiQ
U-NiQ is offline
Als mijn vriendje vreemd zou gaan, zou ik hem eerst een klap voor z'n kop geven , en daarna dumpen.

Ik haat vreemdgangers..
Oud 14-09-2002, 09:37
Verwijderd
het is slecht om vreemd te gaan, en het lijkt me het beste dat het uit gaat dan, want de meesten denken dan dat ze het kunnen flikken dus blijven ze het doen...

weet het uit ervaring

natuurlijk is iedereen anders maarja
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:42
highlight
highlight is offline
ja, ik zou het uitmaken...Ik kan heb dan het idee dat ik hem nooit meer kan vertrouwen..
Oud 14-09-2002, 17:26
girl18
girl18 is offline
DUH want dan is ie me echt niet waard...
Oud 15-09-2002, 16:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
girl18 schreef:
DUH want dan is ie me echt niet waard...
Inderdaad! Ik zou het ook direct uitmaken met zo'n vent! Je verraadt er alleen maar jezelf mee als je bij hem blijft.

Ripper
Oud 15-09-2002, 16:52
Spydogez
Spydogez is offline
Ligt eraan hoe lang je met hem gaat... en als je hem vertrouwd als hij zegt dat ie het nooit meer zal doen (als hij dat tenminste gezegd heeft) kun je hem nog een kans geven.
Maar dan moet je hem echt wel kunnen vertrouwen en dat kun je nu dus niet, denk ik.
Suc6.
~x~ Sandra
Oud 16-09-2002, 01:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
50% kans dat ik het idd uitmaak dan . heeel meebie ook niet, maar ja dan is het weer anders en dan gaat het meestal asnog daarna uit, want ik zou dan toch hele tijd kwaad blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:44
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
KORTOM EN HEEL MAKKELIJK DUMPEN DIE HANDEL!!!!!!!!!!!!!!!

Als een jongen of meisje vreemdgaat is dat gewoon een teken dat hij/zij niet meer genoeg om je geeft, dus waarom zou je dan bij elkaar blijven. Kijk als mij vriend vreemd zou gaan dan zou ik hem ook gelijk dumpen als ik erachter zou komen hoe gek ik ook nog van hem zou zijn, het is wel moeilijk maar je blijft er toch nog altijd aan denken van waarom moest dat nou, het is toch een teken dat hij op dat moment dat meisje leuker vindt dan jou. En nog een andere reden VREEMD GAAN IS GEWOON ZWAK EN ALS JE ECHT OM JE VRIEND/VRIENDIN GEEFT DAN DOE JE ZOIETS NIET. Dat vind ik tenminste dan.....

ciao
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten