Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou ook onzeker worden over mezelf "ben ik dan niet goed genoeg??" Ik denk niet dat ik het hem zou kunnen vergeven, hij heeft mijn vertrouwen dan beschaamd en dat dan echt niet meer zo 1, 2, 3, terug..
||
Citaat:
Kijk als ik zo lang zou gaan en hij zou 1x met eimand anders gekust hebben... zou ik even moeten denken.. maar het waarschijnlijk toch uitmaken... is hij met iemand anders naar bed geweest.. dan is het toch helemaal finito. Ja het doet pijn zo´n bslissing... maar mijn vertrouwen zou hij dan helemaal de grond geboord in hebben..... ik zou mij niet gerespecteerd voelen en elke keer denken aan die andere.... vooral als hij niet bij mij is... dat gevoel.. nee
|
Ik zou et zeker uitmaken, hoe moeilijk ik het er ook mee zou hebben... Je kan iemand nooit meer echt vetrouwen, je kunt hem wel vergeven maar je kan het niet vergeten en vertrouwen is toch wel de basis voor een relatie denk ik...
|
![]() |
Ik zou echt heel erg gekwets zijn, en ik zou m echt er alles voor laten doen om m dat in te laten zien, maar aangezien ik niet zonder mijn vriend kan/wil zou ik m niet door 1 vergissing(?) laten gaan. Als het vaker gebeurd is het anderswat..
Misschien dat later de relatie wel kapot zou gaan aan te weinig vertrouwen. maar gelukkig ben ik dr 100% van overtuigd dat mijn vriend dit nooit me nooit zou kunnen aandoen ![]()
|
Zeker weten dat ik het uit zou maken. Als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik m nooit meer van mijn leven vertrouwen, ik zou m iig nooit meer ergens alleen naartoe laten gaan. Bovendien zou ik altijd onzeker over mezelf zijn. Als ie echt van me houdt dat is het niet nodig om vreemd te gaan, ik bedoel, hij heeft mij toch? Nee t gaat er bij mij niet in. Vertrouwen verloren, onzekerheid, hij heeft me expres gekwetst.
|
![]() |
|
![]() |
*mag ik hier als jongen ook op reageren?!*
nou ja, ik zou het meteen uitmaken... als ze vreemdgaat is het voor mij een teken dat ze niet te vertrouwen is, en dan heeft voor mij een verdere relatie geen zin... en met welke excuus ze ook probeert aan te komen het zou het einde van de relatie betekenen... en het wil niet zeggen dat als iemand ooit een keer vreemdgaat hij/zij dat altijd zal blijven doen, men KAN veranderen, maar ik zou wel bij zo'n persoon wantrouwig zijn (en blijven)
|
![]() |
Wat ik me ook bedenk. Mijn vriend zegt steeds dat hij 't erger zou vinden dat ik bv. iedere week met dezelfde jongen afspreek (een affaire, en daarom nog niet altijd seks hebben) dan dat ik eenmalig een slippertje zou begaan (zie't mezelf niet doen hoor).
Dat vind ik ook normaal. Zeg nooit nooit. Ok, misschien gaat je relatie dan toch kapot doordat 't vertrouwen zoek is, maar ik zou't toch opnieuw proberen (als het die ene keer was hé, een volgende keer mag ie oprotten).
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
bij mij. denk dat je anders nooit meer genoeg vertrouwen terug kan krijgen, iig ik niet.
||
Citaat:
![]()
|
Ligt eraan hoe lang je met hem gaat... en als je hem vertrouwd als hij zegt dat ie het nooit meer zal doen (als hij dat tenminste gezegd heeft) kun je hem nog een kans geven.
Maar dan moet je hem echt wel kunnen vertrouwen en dat kun je nu dus niet, denk ik. Suc6. ~x~ Sandra
|
![]() |
KORTOM EN HEEL MAKKELIJK DUMPEN DIE HANDEL!!!!!!!!!!!!!!!
Als een jongen of meisje vreemdgaat is dat gewoon een teken dat hij/zij niet meer genoeg om je geeft, dus waarom zou je dan bij elkaar blijven. Kijk als mij vriend vreemd zou gaan dan zou ik hem ook gelijk dumpen als ik erachter zou komen hoe gek ik ook nog van hem zou zijn, het is wel moeilijk maar je blijft er toch nog altijd aan denken van waarom moest dat nou, het is toch een teken dat hij op dat moment dat meisje leuker vindt dan jou. En nog een andere reden VREEMD GAAN IS GEWOON ZWAK EN ALS JE ECHT OM JE VRIEND/VRIENDIN GEEFT DAN DOE JE ZOIETS NIET. Dat vind ik tenminste dan..... ciao ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Antibiotica en resistentie flyaway | 26 | 27-03-2008 10:17 | |
Liefde & Relatie |
zeggen of niet? misch | 26 | 04-01-2007 11:26 | |