Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 10:39
montella
montella is offline
wat vinden jullie van de geruchten dat ajax ver in de CL komt?
ik persoonlijk vind ze een beetje overdreven hoewel ik een ajax fan ben.
ik vind dat ajax een goede ploeg heeft en dat ze de tweede ronden moeten kunnen halen. maar ze hebben niet in tebrengen tegen ploegen als bayer munchen en real madrid.

wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2002, 12:20
DaTommy
DaTommy is offline
Ik denk dat ze op het moment te weinig ervaring hebben, om echt ver te kunnen komen in de Champions Leauge (hoe schrijf je dat )
Oud 07-09-2002, 12:28
M1d0
M1d0 is offline
League
Oud 07-09-2002, 12:49
hallee
hallee is offline
ze gaan de cup met de grote oren weer gewoon naar de plaats halen waar ie thuishoort.......amsterdam!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 13:04
Kirk22
Kirk22 is offline
'geruchten' dat ze ver komen?
Ik denk dat ze de 2e ronde kunnen halen, maar de ervaring zal ze opbreken.
In de CL moet er iemand opstaan, en dat is nog maar de vraag.
De droom van de grote oren naar a'dam... hoe denk je dat ze ManU, Real of Beyern gaan verslaan dan, of Arsenal of elke andere ploeg beter dan Shaktar Donetsk?
Ajax heeft weinig te zoeken in de CL
Oud 07-09-2002, 13:37
Verwijderd
Ajax heeft zeker wel wat te zoeken in de Champions League.
De prestaties tot nu toe in dit seizoen (van de oefenwedstrijden en competitiewedstrijden alles nog gewoon) laten zien dat Ajax zeker wel wat kan in Europa. De Champions League winnen is natuurlijk wat te veel gevraad, maar de tweede ronde moet in ieder geval mogelijk zijn. Zeker na de komst van Jari Litmanen is mijn vertrouwen in het halen van de tweede ronde gestegen. Wat extra ervaring kan dit onervaren team wel gebruiken. Van de spelers die regelmatig in Ajax 1 spelen (dus niet Winter en Witschge bijvoorbeeld) hebben alleen Bergdolmo en Galasek Champions League-ervaring. Maar ervaring zegt niet alles: hoewel Rafael van der Vaart dan wel nog nooit Champions League heeft gespeeld, denk ik dat hij zeker wel zijn kwaliteiten kan laten zien. Voor Chivu geldt zeker hetzelfde. Probleempositites zijn de doelman, want ik vind Stekelenburg wel een redelijke keeper, maar van topniveau is hij nog niet. Didulica is al wat ouder, maar die vind ik ook niet echt van Champions League-kwaliteit. En dan is de vraag of de langgeblesseerde Lobont wel zo goed is. Bovendien was hij geloof ik de hele eerste poule-ronde van de Champions League geblesseerd. Een ander probleem ligt in de spits. Mido is heel wisslevallig. Hij scoort soms wel, maar de laatste weken speelt hij niet bepaald geweldig. Zlatan weet ook nog steeds niet te scoren en Machlas speelt in het tweede en is ook niet de spits meer die er bij Vitesse 34 in één seizoen er in schoot.

Mijn voorspelling blijft dat ze de tweede ronde moeten kunnen halen en alles wat ze meer halen is mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 13:38
NightmareZ
NightmareZ is offline
AJAX heeft gewoon een goede kans in de Champions League klaar mischien 10 % dat ze die cup pakken 90 % dus niet
als ze zo goed blijft doorspelen kunnen ze het best ( ik ben zelf voor ajax ) mischien drm
1 ronde halen ze met gemak ( hoop ik )
2e ronde halen ze ook, met beetje geluk
3e ronde gan ze door GELUK
4e ronde I don't no
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 13:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ik weet het niet, geef ze zeker wel kans ook al zijn ze onervaren om de tweede ronde te bereiken.
1-3 achterstaan tegen Barcelona omzetten in 4-3 in een helft zegt ook wel wat natuurlijk, en dan kan je natuurlijk wel komen maar barcelona gaf niet alles maar louis van gaal hij zelf dat hij alles wil winnen. ALLES.
Nu zullen ze in de cl zeker anders gaan spelen maar dan nog..
2e ronde halen ze wel voor de rest moet ik het nog zien
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 13:51
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
als je denk dat AJAX hem gaat winnen heb je niet al te veel kijk op voetbal. 2de halen ze hopelijk wel.
Oud 07-09-2002, 13:54
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
AJAX heeft gewoon een goede kans in de Champions League klaar mischien 10 % dat ze die cup pakken 90 % dus niet
als ze zo goed blijft doorspelen kunnen ze het best ( ik ben zelf voor ajax ) mischien drm
1 ronde halen ze met gemak ( hoop ik )
2e ronde halen ze ook, met beetje geluk
3e ronde gan ze door GELUK
4e ronde I don't no
volgens mij heb je een verkeerde bril op. Heb je Real laatst gezien? Daar win je echt niet van, ook niet met de ervaring (of het gebrek aan vorm en wedstrijdritme) van Litmanen.
vd Vaart speelt goed tegen RKC en Heerenveen, maar die jongen heeft niets in te brengen tegen grotere teams. Chivu kan zich eindelijk ECHT bewijzen. Tot nu toe kon hij ook niet opstaan bij cruciale wedstrijden.
Ook is de selectie niet breed genoeg om in de CL te slagen.
1 ronde moet kunnen ja, 2e ronde word echt een ander verhaal (kijk naar Feyenoord, die halen het ook niet, maar halen wel doodleuk de Eufa Cup)
Oud 07-09-2002, 14:04
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

volgens mij heb je een verkeerde bril op. Heb je Real laatst gezien? Daar win je echt niet van, ook niet met de ervaring (of het gebrek aan vorm en wedstrijdritme) van Litmanen.
vd Vaart speelt goed tegen RKC en Heerenveen, maar die jongen heeft niets in te brengen tegen grotere teams. Chivu kan zich eindelijk ECHT bewijzen. Tot nu toe kon hij ook niet opstaan bij cruciale wedstrijden.
Ook is de selectie niet breed genoeg om in de CL te slagen.
1 ronde moet kunnen ja, 2e ronde word echt een ander verhaal (kijk naar Feyenoord, die halen het ook niet, maar halen wel doodleuk de Eufa Cup)
ik draag gelukkig geen bril maar je hebt gelijk maar ik zei ook AJAX heef een kansje 10% ik zei niet dat ze het gaan winnen was mijn droom trouwens Madrid is goed maar niet altijd . dat geld ook voor ajax madrid heeft een droom elftal maar de trainer kan ( denk ik ) niet zo goed mee omgaan met z.n team moet je elke tegenstander kunnen verslaan met z'n TOPSPELERS
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:47
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Ik weet het niet, geef ze zeker wel kans ook al zijn ze onervaren om de tweede ronde te bereiken.
1-3 achterstaan tegen Barcelona omzetten in 4-3 in een helft zegt ook wel wat natuurlijk, en dan kan je natuurlijk wel komen maar barcelona gaf niet alles maar louis van gaal hij zelf dat hij alles wil winnen. ALLES.
Nu zullen ze in de cl zeker anders gaan spelen maar dan nog..
2e ronde halen ze wel voor de rest moet ik het nog zien
hou alsjeblieft op over dat 8terlijke AT. Denk je nou echt dan Barce en Manchester voluit speelden???
Ajax haalt de 1ste ronde en wordt in de 2e genadeloos afgeslacht.
Feyenoord komt in kwart finale...
Oud 07-09-2002, 15:00
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

hou alsjeblieft op over dat 8terlijke AT. Denk je nou echt dan Barce en Manchester voluit speelden???
ook weer true.
Ofenwedstrijden zeggen niets. Het gaat pas om de knikkers, als het om de knikkers gaat.
Oud 07-09-2002, 15:08
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

Feyenoord komt in kwart finale SJONGE JONGE JE HEBT DE BIJBEL VERKEEERD GELEZEN maar we zien het wel . uit
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 15:21
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:

Feyenoord komt in kwart finale SJONGE JONGE JE HEBT DE BIJBEL VERKEEERD GELEZEN maar we zien het wel . uit
eerlijk gezegd schat ik Feyenoord Europees iets hoger in dan ajax. Lijkt me ook wel ergens op gebaseerd. Ergens zegt me iets dat ajax straks niet weet wat hun overkomen is, anders dan RKC zijn ze namelijk niet gewend.
Oud 07-09-2002, 15:35
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
nou euhh ajax of rkc

Mag ajax geen ervaring met DIT team hebben europees maar voetballend is het stukken beter en die ervaring doen deze spelers snel genoeg op voetballend.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 19:35
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
...en die ervaring doen deze spelers snel genoeg op voetballend.
Dat zag je bij Feyenoord ook in de cl, maar dan VORIG jaar. Dat overkomt ze nu niet meer,
ajax daarentegen..............
Oud 07-09-2002, 22:24
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

Dat zag je bij Feyenoord ook in de cl, maar dan VORIG jaar. Dat overkomt ze nu niet meer,
ajax daarentegen..............
Feyenoord was toen al ervaren op europees gebied. Ajax begint nu pas.
Vorig jaar was Feyenoord een stuk meer ervaren dan Ajax nu is dus.
Oud 08-09-2002, 11:31
Verwijderd
Ik ben zelf Ajax fan, ik zou het natuurlijk heel erg graag willen ajax in de finale van de Cl. Maar ik denk dat dee kans minimaal is, zelfde geld trouwens ook voor Feyenoord en Psv. Het nederlands voetbal komt deze dagen gewoon te kort aan echt goede spelers. Kijk maar naar andere teams zoals Real Madrid, Machester United etc.

Allemaal goede spelers, nu heeft Ajax zeker ook wel goede speler. Maar bij Ajax zitten ook zeker wat mindere tussen wat je bij de topteams bijna niet ziet. Komt natuurlijk mede door het Budget

En de Cl is nu ook gewoon te lang geworden, als het nog het oude systeem had, dan hadden ze eventueel wel meer kans gehad. Maar u moeten ze teveel wedstrijden spelen waarvan een hele grote kans tegen een topper.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

Feyenoord was toen al ervaren op europees gebied. Ajax begint nu pas.
Vorig jaar was Feyenoord een stuk meer ervaren dan Ajax nu is dus.
Ja en, ervaring is niet het enige waar het om draait in de Champions League. Het gaat vooral om de kwaliteiten van het elftal. En die schat ik bij Ajax wel iets hoger in dan bij Feyenoord.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:39
Evito
Evito is offline
Ik denk dat ze in de finale komen!
Naja, dacht,
als van der Vaart ernstig geblesseerd is weet ik het niet
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 12:17
Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
ik denk dat als Ajax de kwartfinales heeft gehaald dat ze dan trots op hun zelf mogen zijn want dit team heeft zeker daarvoor de capaciteiten maar als ze een slechte loting eventueel in de 2e ronde krijgen dan denk ik dat ze daar sneuvelen.
En tegen Real Madrid hebben ze zekers niks in te brengen kijk maar naar feyenoord als real even aanzet is het gebeurt.
en bayern muchen is helemaal niet zo goed meer, alleen de zekere factor in dat elftal is Kahn en als hij de ballen stopt zullen ze het moeilijk krijgen als ze bayern loten.
Oud 11-09-2002, 17:50
mrhanky
mrhanky is offline
Ik persoonlijk denk dat ze best goede kansen hebben om ver te komen, of ze de finale bereiken is natuurlijk moeilijk te bepalen.
Een ding is zeker en dat is dat het onderstaande kaartje in mijn bezit is en ik dus as. dinsdag weer in de Arena zit met m'n ajax-shirt aan.

Oud 16-09-2002, 11:28
Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
hey mrhanky ik zit 425
Oud 16-09-2002, 23:06
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Mr_Heineken schreef:
hey mrhanky ik zit 425

Fijne wedstrijd alvast toegewenst
Reageren