Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ajax haalt de 1ste ronde en wordt in de 2e genadeloos afgeslacht. Feyenoord komt in kwart finale...
||
Citaat:
Ofenwedstrijden zeggen niets. Het gaat pas om de knikkers, als het om de knikkers gaat.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vorig jaar was Feyenoord een stuk meer ervaren dan Ajax nu is dus.
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf Ajax fan, ik zou het natuurlijk heel erg graag willen ajax in de finale van de Cl. Maar ik denk dat dee kans minimaal is, zelfde geld trouwens ook voor Feyenoord en Psv. Het nederlands voetbal komt deze dagen gewoon te kort aan echt goede spelers. Kijk maar naar andere teams zoals Real Madrid, Machester United etc.
Allemaal goede spelers, nu heeft Ajax zeker ook wel goede speler. Maar bij Ajax zitten ook zeker wat mindere tussen wat je bij de topteams bijna niet ziet. Komt natuurlijk mede door het Budget ![]() En de Cl is nu ook gewoon te lang geworden, als het nog het oude systeem had, dan hadden ze eventueel wel meer kans gehad. Maar u moeten ze teveel wedstrijden spelen waarvan een hele grote kans tegen een topper. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik denk dat als Ajax de kwartfinales heeft gehaald dat ze dan trots op hun zelf mogen zijn want dit team heeft zeker daarvoor de capaciteiten maar als ze een slechte loting eventueel in de 2e ronde krijgen dan denk ik dat ze daar sneuvelen.
En tegen Real Madrid hebben ze zekers niks in te brengen kijk maar naar feyenoord als real even aanzet is het gebeurt. en bayern muchen is helemaal niet zo goed meer, alleen de zekere factor in dat elftal is Kahn en als hij de ballen stopt zullen ze het moeilijk krijgen als ze bayern loten. ![]()
|
Ik persoonlijk denk dat ze best goede kansen hebben om ver te komen, of ze de finale bereiken is natuurlijk moeilijk te bepalen.
Een ding is zeker en dat is dat het onderstaande kaartje in mijn bezit is en ik dus as. dinsdag weer in de Arena zit met m'n ajax-shirt aan. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Van Bommel = sukkeltje hendrikwijnja | 4 | 26-03-2003 21:55 |