![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik tampons, maar eentje is lang niet genoeg op een dag.
||
Citaat:
|
Ik heb zelf een super hekel aan maandverband, maar sinds ik gemerkt heb dat ik daar erg veel buikpijn van krijg ben ik dus zeg maar gedwongen om toch maandverband te gebruiken.
![]() Ik heb misschien toch nog een idee'tje voor je. Klinkt erg vaag en kan ook alleen als er een wc in de buurt is. je zou eventueel namelijk alvast een tampon in kunnen doen en meteen ook een super maandverband, na 3 uur haal je je tampon eruit (daar moet je dan wel mogelijkheden voor hebben natuurlijk) en dan werkte je maandverband, op die manier lijkt me de kans klein dat je doorlekt. is misschien iets veiliger dan alleen maandverband. nou succes ermee!!!! Kuzzzz
||
Citaat:
Voor beginnelingen heeft OB trouwens ook iets heel handigs: tampon met aplicator. Ik gebruik die dingen ook en vind het veel fijner dan zo'n ding met je vinger erin duwen. Het systeem: het is een kartonnen kokertje dat uit twee delen bestaat. Je duwt het een stukje in je vagina en duwt daarna het onderste gedeelte ing (spreekt allemaal voo zich) en dan zit de tampon en je voelt niks! Je moet er alleen voor zorgen dat je hem er goed inhoud en dan zit een tampon dus altijd goed. Zeker als je de hele dag je niet kan verschonen lijkt ene tampon me het frist. Je moet dan Super nemen. Speciaal voor de zwaardere dagen. Het zal wennen worden maar met een aplicator beperk je dat tot het minimum. Toch zou ik wat dingen meenemen dat als je de kans krijg je je kan verschonen want echt fris is het niet en de kans op doorlekken is er altijd, zeker als je erg actief bezig bent. En zoals dreen zegt je kunt het zo safe mogelijk doen door allebei te gebruiken. Is ook een goede optie! Succes iig en hopelijk valt je dag hierdoor niet in het water!
|
Zoals hierboven al gezegd kun je, als je het een dag uit wil houden en niet door wil lekken, het beste allebei gebruiken (hoewel ik het gevoel van een maandverbandje dat daar de hele dag heeft gezeten niet echt prettig vind). Het beste kun je dan tampons met inbrenghuls gebruiken (even puzzelen, maar daarna ideaal! Geen vieze handen meer!).
En op het allerlaatste moment nog even naar de wc (neem sowieso dus iets mee, gewoon in een broekzak ofzo), en als je dan klaar bent zo snel mogelijk weer. Hopen dat er vlak voor je de bergen intrekt om te klauteren nog ergens een toilet is, en anders (sowieso) een wegrestaurant vlak voor je er bent. Veel plezier in ieder geval, en laat je dag er niet door verpesten! |
![]() |
|
![]() |
Iedereen die destijds goede raad heeft gegeven: de uitstap is intussen achter de rug, en het is goed afgelopen! Uitgerust met een goedzittend slipje en een strakke jeansbroek heb ik m'n nachtverband meer dan acht uur kunnen inhouden zonder te verwisselen, en dat op m'n zwaarste dag. Applaus voor Always
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De titel van een boek. Verwijderd | 28 | 15-08-2008 13:03 | |
Liefde & Relatie |
In de war... blurred | 21 | 15-07-2004 17:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De nederlandse vrouwe is lui. Conner | 89 | 20-05-2003 20:42 |