Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 08:58
toemba
toemba is offline
HELP!!! Ik heb een probleem.. Op de site fabchannel.com staat een livestream video recording van een concert waar ik geweest ben. Dit zou ik graag op willen slaan op mijn harddisk aangezien het wel erg overdreven is om elke keer 150 MB te downloaden met mijn telefoon-internet.. Nou weet ik dus alleen niet hoe ik deze livestream file om kan zetten in een ander video bestand (mpg, avi, asf, mov o.i.d). Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.. Alvast bedankt,

Toemba
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2002, 09:04
NightmareZ
NightmareZ is offline
nou eh koop dan de ULEAD DVD MOVIE FACTORY
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 09:06
toemba
toemba is offline
Ehm.. Chatfreak? Ik snap er eigenlijk niet zoveel van, als ik die link volg kom ik wel bij related topics maar er staat niet direct een link waar ik een prog / app kan downloaden waarmee ik livestreams kan rippen...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 09:09
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
daar staan topics met info
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 09:10
toemba
toemba is offline
Thanx a lot! Als ik er nu niet uitkom dan laat ik wel weer wat van me horen.. Hopelijk lukt het nu.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:34
toemba
toemba is offline
Het lukt me nog steeds niet!! HEb wel de programma s gedownload maar die schijnen niet te werken (???) Iemand nog ideeen??

Toemba
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 17:09
Verwijderd
Uhh.. Je wilt 150 mb downloaden met een dial-up modem? Zorg dan eerst dat je een programma als downloadmanager oid. hebt (is wel te downloaden op www.download.com geloof ik), waarmee je na een onderbreking van de verbinding weer verder kunt met downloaden op het punt waar je gebleven was. Met virtual dub kun je het denk ik wel omzetten.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:50
toemba
toemba is offline
Hey, ik heb al zoiets dergelijks geprobeerd met allerlei programma s maar de file zelf is nergens te vinden op de website.. ALs ik "save target as" klik dan krijg ik de html file.. Dus ik kan op zich wel filmbestanden bewerken intussen maar ik weet nog steeds niet echt hoe
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:22
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
toemba schreef:
Hey, ik heb al zoiets dergelijks geprobeerd met allerlei programma s maar de file zelf is nergens te vinden op de website.. ALs ik "save target as" klik dan krijg ik de html file.. Dus ik kan op zich wel filmbestanden bewerken intussen maar ik weet nog steeds niet echt hoe
had ik ook in d ehtml staat niet wat die streamed of ik ben skeel
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:01
toemba
toemba is offline
haha lmao Maar het begint nu al ergens op te ljiken, met die app kan ik het iig opslaan als avi.. Alleen is die file ongeveer zo n 4 GB groot als avi.. WElk file format is het kleinst qua video bestand? Ik dacht zelf asf maar met welk prog kan ik dat het beste omzetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten