Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.drugsinfoteam.nl/Xtc.html hier heb je meer aan |
![]() |
|
Misschien handig om de risicosfactor te berekenen: de afgelopen 10 jaar zijn er geloof ik zo rond de 20 dooien gevallen door xtc in Nederland, en per weekend gebruiken er zo'n 40.000 mensen xtc in Nederland..
De media blaast alles zo erg op... ![]()
|
Mja, wat je zelf t prettigst lijkt.
Zelf hebk voor t eerst bij iemand thuis genomen, maar dat was voornamelijke vanwege mn suikerziekte. Tis wel t fijnst om zo te ontdekken wat t met je doet. Als je t op n feest doet moet je niet vergeten dat je teveel kan dansen enzo doordat t lijkt dat je ongelovelijk veel energie hebt, wat gevaarlijk kan zijn, dus zo nu en dan rust en wat drinken is op zn plaats.
|
Verwijderd
|
Mijn eerste keer was op een chillfeestje bij iemand thuis, en dat beviel me erg goed. K denk dat dat fijner is omdat je het rustig aandoet en je makkelijker kan terugtrekken mocht je daar behoefte aan hebben (maar daar hoef je eigenlijk niet op te rekenen, ga er van uit dat je veel socialer wordt).
Ik vind dat sowieso fijner omdat ik altijd heel erg de behoefte krijg om te praten en te knuffelen, wat je tijdens een groot event natuurlijk minder snel doet omdat je daar neit ff op de grond kan gaan liggen. Maar dat is natuurlijk helemaal persoonlijk. Ik hoef niet zo nodig te dansen. |
![]() |
||
Citaat:
|
veel water drinken, en het is fijn om na verloop van tijd een stikkie te roken, dan krijg je die extra jonkoe spees wat bijvoorbeeld de muziek op een feest nog phetter maakt.
pas de dosis een beetje aan aan de grootte van je lichaam, toen ik namelijk voor de eerste keer slikte nam ik een halfje, en dat was dus echt helemaal niks. Als ik het vergelijk met de keer dat ik een hele nam dan. Oja, en zorg ervoor dat er geen stukjes pil tussen je tanden blijven hangen, het is namelijk nogal agressief spul wat de neiging heeft om weefsel in je mond weg te vreten. Dus goed spoelen ![]() Viel spass.
||
![]() |
Citaat:
![]() wil ik het dan nog wel proberen. maar hoe kan dat dan als het in je maag zit? |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het naar mijn idee namelijk genoeg weggespoelt met bier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 20:51. |
![]() |
|
![]() |
OiOi
met xtc is het best wel makkelijk koop ut bij iemand die je vertrouwd en die je goed kent. ik heb het redelijk vaak gebruikt en ben nog steeds nooit out te gaan, om er voor te zorgen dat je niet out gaat moet je veel drinken anders droog je uit. als je merkt dat je te hard gaat drink dat water met heel veel suiker dat helpt het beste... ik wens iedereen er heel veel plesier mee en het is echt het beste gevoel dat ik ooit hebh gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Oud&nieuw met drugs... Persoontje | 24 | 30-12-2005 23:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |