Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2002, 17:01
love4u
love4u is offline
COLOR
ja sorry hoor maar ik snap sommige mensen niet
ik woon in een stad die even groot is al breda ofzow best onbekent bij de niet n-b ers maarbij mij op school word er ongeloofelijk veel geroddelt ik bedoel als je over iemand zegt van soms doet die ene niet zo aardig dan is het naar 2dagen alweer dat je diegene een kuthoer vind en dat je diegene gaat slaan terwijl je dat niet gezegd heb maar t gaat zo door de school dat t er zo uitkomt en ja dan krijg je ruzie
nou had een vriendin van mij waar ik vroeger goed bevriend mee was over mij geluld ze zit wel op een andere school maar die roddel wil ik liever ook niet zeggen
ze zegt nu allemaal sorry enzo maar ik geloof haar niet want nu kom ik er via via achter dat ze weer vanalles destijds had geluld maar dat had ze niet opgebiecht en ik ben een heel schooljaar dankzij die kuthoer gepest ik werd op straat uitgescholden want ik ken bijna heel mijn stad en op school werd ik ook na geroepen
ik vind t zo'n kutstreek van haar en ook al ist verleden ik vind t nog steeds dat ze t niet had moeten lullen wantik word er zelf nu in de 2de nog mee lastiggevallen das toch best erg en je kunt wel zeggen dat ik t moet negeren maar dat kan niet als ze t nog steeds erover hebbebn
zelf mijn ex waar het pas sinds een week of 2 mee uit is heeft t rondgeluld
dat hoorde ik weer van een vriendin maar sorry hoor wat heb je er nu aan om zo te roddelen enzo dat heeft toch geen nut
wie heeft er ook zoiets meegemaakt en wil er graag op reageren
dikke zoen mij
Oud 17-09-2002, 23:02
Verwijderd
Dat klinkt heel gezellig zo.
sorry heb niet echt zo'n situatie meegemaakt maar veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 13:57
Esje
Esje is offline
Zoiets heb ik zelf niet meegemaakt. Zit op een 'degelijke' school waar dat soort dingen best wel gelaten worden.. Maar goed, als ik jou was zou ik met iemand gaan praten. Iemand die in kan grijpen in de situatie waar je nu inzit. Een leraar, een vertrouwenspersoon.
Als je ermee rond blijft lopen zit je nog een paar jaar tegen school op te hikken, dat schiet niet veel op..

Succes.
Oud 18-09-2002, 15:04
Faery
Faery is offline
Nee, ik ga niet om met mensen die uitspraken doen als 'ze liepen over me te lullen'. Als jij dat wel doet zie ik maar één oplossing: negeren.

oh, en je kleur is mislukt ;]
Reageren

Regels voor berichten