Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 18:20
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Heej lieve mensjes! ik hoor steeds vaker dat mensen bi zijn, maar hoe kom je daar dan achter?

en hoe oud was je toen je daar achter kwam?

heb je het je vrienden/vriendinnen verteld? en hoe reageerden ze daarop?

give me some answers!

lots of love,
Niki
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:53
Gothic
Gothic is offline
Het valt mij ook op ja, het lijkt wel mode...

Zover ik weet ben ik het niet, maar ja, weet ik natuurlijk niet zeker...
Oud 09-10-2002, 18:55
Martin
Martin is offline
idd, het klinkt vreemd maar het begint idd steeds meer op een mode te lijken. Ineens wil iedereen bi zijn? Om erbij te horen? De reden ontgaat mij ook totaal. Maarja, als ze zich er lekker bij voelen, laat ze dan lekker doen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:56
miekmuis
miekmuis is offline
Nou ik ben niet bi en ik wil ook iet sex met een meisje!
Geef mij maar gewoon iets MET slurf
Oud 09-10-2002, 19:25
m€isje
m€isje is offline
mmm nou het is by de mensen die ik ken niet 'mode'. Het wordt normaler, dus ga jyzelf ook meer naar meisjes kijken, als een paar mensen om je heen 'bi' zijn. Het is voor my zo vanzelfsprkend, omdat een goede vriendin een vaste relatie heeft met een meisje.
Oud 09-10-2002, 20:01
vampire_esje
vampire_esje is offline
sommige mensen doen inderdaad alsof het mode is.

"oh, kijk zij/hij/het is bi, cool! ik ook!"

ikzelf was 12 dat ik erachter kwam, ik wist niet eens wat het was, ik dacht dat ik niet normaal was.....
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
vampire_esje schreef:
ik dacht dat ik niet normaal was.....
Ben je ook niet

Citaat:
miekmuis schreef:
Nou ik ben niet bi en ik wil ook iet sex met een meisje!
Geef mij maar gewoon iets MET slurf
God god god, deze reactie getuigt echt van zeer grote intelligentie...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:32
marla singer
marla singer is offline
Hmm, ik denk dat het komt omdat het voor een meisje makkelijker is om met een ander meisje naar bed te gaan.. maar als 2 meisjes met elkaar naar bed gaan, is het vaak alleen maar
voor de sex.. je wilt niet echt een relatie met haar.
Mannen hebben dit niet, zal wel komen omdat vrouwen sowieso anders met elkaar omgaan.

Of je dit bi kan noemen weet ik niet.. eerlijk gezegd, zou ik het niet erg vinden om ooit eens met een meisje naar bed te gaan, ben er eigenlijk best wel nieuwsgierig naar. Maar ik ga mezelf niet bi noemen. Omdat ik mezelf niet een relatie zie aangaan met een meisje...
Oud 09-10-2002, 21:03
jojoba!
jojoba! is offline
Hoiii

Naar mijn idee is iedereen BI, maar niet iedereen weet dat nog van zichzelf of probeert het te verbergen.

Zelfs de gene waar je het het minst van verwacht om dat diegene Bi's/Lesbo's/homo's de grond in trapt.

Voor dat je weet wat je bent moet je eerst vanalles geprobeert hebben zeg ik altijd maar..

Groetjes !!!!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:04
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
dus als ik sex met een meisje heb zonder een vaste relatie te hebben ben ik ook niet echt hetero
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:27
marijn
marijn is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
dus als ik sex met een meisje heb zonder een vaste relatie te hebben ben ik ook niet echt hetero
volgens mij is dat niet wat er wordt bedoelt. een stoel heeft 4 poten maar alles met 4 poten is toch ook nit perse een stoel???

ik ben het er wel mee eens dat volgens mij iedereen zich in zekere mate aangetrokken voelt tot mensen van zijn/haar eigen geslacht. ( kan dus zijn heel erg of juist heel weinig)het is alleen moeilijk de grens te trekken tussen waneer je dan wel of niet bi bent. bij hoeveel procent aantrekkingskracht ben je bi, homo of hetro en wanneer niet? daar komt ook die trent vandaan volgens mij.
sommige mensen horen van vrienden of kennisen dat zij denken dat ze bi zijn en ontdekken in zichzelf een vergelijkbaar iets wat ze voor bisexualiteit aanzien. mischien is het dat ook maar dan ben je weer terug bij de vraag: waar ligt die grens dan?
Oud 09-10-2002, 21:55
Wolf Hood
Wolf Hood is offline
Ik ben geen bi, en ook nooit van plan te zijn it's tabe!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:56
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
wat een bullshit, ik snap echt niet waar jullie je hersenspinsels vandaan halen!!!!!
ik heb persoonlijk 0,0% gevoelens voor mannen maar jullie beweren dat ik die wel heb (in zo lichte mate dat ik t niet merk dan zeker?)
BI zijn betekend sexuele gevoelens hebben voor beide geslachten, dit heeft toch geen ***** te maken met interesses in een vaste relatie met iemand van je eigen geslacht...
ik denk toch echt dat wanneer je als bv meisje een relatie hebt met een jongen en je met een meisje naar bed gaat je toch echt BI gevoelens hebt en dus BI bent! behalve als het echt niet bevalt en je er afkeer van krijgt misschien
heb t idee dat jullie het een "te groot woord" vinden ofzo, de grens BI is al sneller bereikt dan jullie schijnbaar denken
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:02
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
marijn schreef:
ik ben het er wel mee eens dat volgens mij iedereen zich in zekere mate aangetrokken voelt tot mensen van zijn/haar eigen geslacht.
Nee. Evolutionair gezien is homosexuele liefde namelijk waardeloos; er komt geen nageslacht van. Dus het lijkt me stug dat zo'n eigenschap vaak is doorgegeven in de genenpool.

en ik heb ABSOLUUT geen gevoelens richting jongens. Ik ben het helemaal eens met cokeman wat dat betreft.
Oud 10-10-2002, 09:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Er zijn vooral veel mensen die zichzelf bi noemen, maar in principe ben je pas bi als je ook daadwerkelijk verliefd op mensjes van beide geslachten kunt worden, niet als je 'misschien wel eens sex met een meisje zou willen'.
Dus eigenlijk zijn er niet belachelijk veel mensen bi, nee.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:51
Verwijderd
gatverdamme ik zou nooit verliefd kunnen worden op een jongen, laat staan 'zo' over een jongen denken.

girls only 4 me.

2 meisjes samen is wel lekker weetje maar dat is iets anders
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 15:47
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
2 meisjes samen is wel lekker weetje maar dat is iets anders
Wat een ongelooflijk domme opmerking maak jij zeg! Wat is er viezer aan 2 jongens dan 2 meisjes? Ik ga toch ook niet zeggen dat jongen-meisje vies is!

[ontopic]Ja, ik heb ook het idee dat steeds meer menser bi zijn. Kweenie of het hip is of niet. Als het op CU2 staat moet je er denk ik niet al te veel waarde aanhechten, mensen zetten daar gewoon dingen neer die ze leuk vinden...Want dat is idd 'hip'[/ontopic]
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:05
Grenwiel
Grenwiel is offline
Je hoort toch ook wel veel mensen die zeggen' ik ben op een meisje verliefd geworden terwijl ik er zelf ook een ben, maar ik ben op haar persoonlijkheid verliefd geworden, niet omdat t n meisje was',daar heb ik iig diep respect voor.
Ik vind homosexuele gemeenschap ook niet bar aantrekkelijk (tussen twee mannen dan, weet niet waarom iedereen dat zegt terwijl ze het van hun vriendin extreem geil vinden als die ns met r vriendin t bed in duikt , ik ben in ieder geval redlijk modaal wat dat betreft ) dus wat dat betreft ben ik een beetje kortzichtig.
Anyway.
The point is, ieder echt zuiver persoon is bi omdat het hem/haar geen flikker uitmaakt welk geslacht degene waarop hij/zij verliefd wordt heeft, alleen de personality.
Oud 10-10-2002, 16:35
Gwenniej
Gwenniej is offline
ik vind ut interresant meisjes die bi zijn...ma laatste tijd komt t toch wel iets te vaak voor..maar opzich hek intresse drin ( geen idee wrom) ik vind films waar de hoofdrol 2 meisjes zitten enzow boeiend etc etc

beetje vaag uit te legge mja en ik ben oowk nie vies van meisjes ma ben toch geen bi ovigens denken mense da wel af en toe van mij
Oud 10-10-2002, 19:18
Verwijderd
Valt wel mee. Veel meiden die het wel eens willen proberen, die er wel in geinteresseerd zijn, noemen zich bi, maar uiteindelijk worden ze nooit echt verliefd op een meisje. Dat vind ik geen bi, dus val ik ook niet onder bi

En de jongens zijn gewoon schijterds, die durfen nog steeds niet jongens leuk te vinden... mietjes
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:20
Verwijderd
ik denk omdat mensen steeds vrijer met elkaar omgaan, maar tis inderdaad ook wel n beetje een hipe.. hoe wel ik mezelf nog niet hor zeggen..

"Wauw, laat ik eens hip doen, ik word bi!"

nou nee dankje.. (al ben ik zeker niet tegen bi's en enzo)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:59
lethal
lethal is offline
Ik hoor het ook erg vaak van mensen ja. Ik denk ook wel dat het een beetje gehyped wordt.
Maar volgens mij komt het vooral door de tijd.
Vroeger was een hoop taboe, bijvoorbeeld homosexueel of anaal etcetera. Er werd ook veel minder over sex gesproken. Bovendien geloofde bijna iedereen dat sex bij de liefde hoorde.
Tegenwoordig zijn er veel mensen die al die taboes maar onzin vinden (including me). En geloven dat sex zonder liefde best mogelijk is.
Mensen durven gewoon meer uit te komen voor hun fantasieën (ook voor zichzelf) en dat is ook een goede zaak vind ik. Veel mensen hier zeggen "ik moet er niet aan denken dat ik..." Maar misschien komt dat wel alleen door die taboes. Ik denk dat over 20 jaar het overgrote deel van de mensen bi is.
Zelf ben ik geen bi, maar ik kan me wel voorstellen dat dat over een paar jaar anders is.

Edit: typo's.

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 23:13
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
kingofhill schreef:
ach bij meiden vind ik t nie erg, is eig wel lekker.
dat vind ik een trieste opmerking
maargoed

ja, t komt in
nee, je doet er nix aan
nee, het boeit niet wat voorn geaardheid iemand heeft
nee, ik weet ook niet waarom ik hierop reageer
Oud 11-10-2002, 09:37
Gwen.
Gwen. is offline
Ik dacht echt dat ik bi was. Ik vind vrouwen een gruwelijk mooi lichaam hebben, ik zie eerder mooie meisjes dan mooie jongetjs lopen en toen ik april dit jaar voor het eerst met een meisje zoende heb ik ook echt zitten denken aan een relatie met d'r. Daarvoor heb ik ook al vaker verliefde gevoelens gehad voor een meisje, maar toch, als puntje bij paaltje komt, vind ik het idee om sex met een meisje te hebben toch wel heel eng en vraag ik me af of het er ooit van gaat komen. En daarom twijfel ik nu weer aan mijn geaardheid.
Oud 11-10-2002, 09:54
Schatje2000
Schatje2000 is offline
ik vind het echt een trieste opmerking als jongens zeggen... ik met een jongen nee bah doe mij een lol maar 2 meisjes vinden ze niet erg, daar zouden ze zelfs wel aan mee willen doen...Dat is echt triest, maar ja

ik val dus wel onder de categorie 'BI"

Ik heb al 2 jaar een Vriendin.

Wou het even kwijt.....

Ik weet niet of het een hype is om Bi te zijn.
Ik kwam er 2 jaar geleden achter toen ik zo zwaar verliefd werd op mijn hudige vriendin.
En heb het iedereen verteld en kreeg coole reacties
Oud 11-10-2002, 09:55
Verwijderd
slaat echt nergens op met je mode
of je bent het of je bent het niet

ik ben zeker weten hetero en ik heb nog nooit gevoelens voor hetzelfde geslacht gekregen laat staan erover te fantaseren
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:33
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Naar mijn mening is elke vrouw wel een beetje bi
Oud 11-10-2002, 12:03
muckymouse
muckymouse is offline
ik was zwaar verliefd op een meisje, dus tja, hoe noem ja dat anders he
Oud 11-10-2002, 12:46
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Er zijn vooral veel mensen die zichzelf bi noemen, maar in principe ben je pas bi als je ook daadwerkelijk verliefd op mensjes van beide geslachten kunt worden, niet als je 'misschien wel eens sex met een meisje zou willen'.
Dus eigenlijk zijn er niet belachelijk veel mensen bi, nee.
Hier kan ik mij volledig in vinden. Dank je, hoef ik tenminste zelf geen verhaal te tikken
Oud 11-10-2002, 14:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Hier kan ik mij volledig in vinden. Dank je, hoef ik tenminste zelf geen verhaal te tikken
You're welcome.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:31
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
dat vind ik een trieste opmerking
maargoed
Ik geloof dat kingofhill aan triootjes zit te denken
Oud 11-10-2002, 19:35
Winner
Winner is offline
Ik zeg maar zo; Een beetje bi is niet bah.
Oud 11-10-2002, 20:20
lethal
lethal is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Naar mijn mening is elke vrouw wel een beetje bi
offtopic
Hey! wat zie ik nou!
Doe je ook mee met ledjes inkoopactie op GoT?
/offtopic
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 09:14
Verwijderd
Ik weet ook niet wat dat is die 'rage' ofzo maar ik doe dr wel net zo hard aan mee daar niet van
Ik ben alleen niet verliefd op meisjes maar ik vind ze wel op een andere manier interessant ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 09:14
Verwijderd
Misschien durft nu iedereen dr opeens voor uit te komen ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Gwennygirl schreef:
ik vind ut interresant meisjes die bi zijn...ma laatste tijd komt t toch wel iets te vaak voor..maar opzich hek intresse drin ( geen idee wrom) ik vind films waar de hoofdrol 2 meisjes zitten enzow boeiend etc etc
Ga 'Chasing Amy' kijken, die is briljant!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:42
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
God god god, deze reactie getuigt echt van zeer grote intelligentie... [/B]
Ach jah
Ik voel me gewoon niet aangetrokken tot vrouwen.
Oud 14-10-2002, 18:04
Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
Schatje2000 schreef:
[B]ik vind het echt een trieste opmerking als jongens zeggen... ik met een jongen nee bah doe mij een lol maar 2 meisjes vinden ze niet erg, daar zouden ze zelfs wel aan mee willen doen...Dat is echt triest, maar ja
Jeezes zeg mag men t niet eens meer vies vinden?
Sorry hoor, maar dit vind ik nou een trieste opmerking.
Mag men niet eens meer een mening geven? Grondwet meegerekend? jeezes zeg, als men niet precies vindt wat jij vindt dan is men triest?
Je kan toch wel iemand zijn mening respecteren, zeg.
Oud 14-10-2002, 19:06
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Grenwiel schreef:
Jeezes zeg mag men t niet eens meer vies vinden?
Sorry hoor, maar dit vind ik nou een trieste opmerking.
Mag men niet eens meer een mening geven? Grondwet meegerekend? jeezes zeg, als men niet precies vindt wat jij vindt dan is men triest?
Je kan toch wel iemand zijn mening respecteren, zeg.
Ik ben het wel met haar eens dat het een beetje hypocriet is om te zeggen dat 2 mannen goor is en dat 2 vrouwen enorm geil is...
Oud 14-10-2002, 19:25
Grenwiel
Grenwiel is offline
Als men duidelijk verschil ziet tusen een jongen en een meisje en men voor zichzelfhebt besloten dat copulatie met een andere man volgens diegene niet fris/jakkiebah is, en men niet zo hard mogelijk schreeuwt dat het een feit is dat t smerig is, hoe kan t dan hypocriet zijn?
als je niet met een man naar bed wil dan maar ook niet met n meisje?
*american pie 2 flashback*
Zelfs in films is dat bijna nooit!

But seriously en zijn ook zat gasten die twee zoenende meiden smerig vinden. Ik ben heel open wat betreft homofilie onder mannen/vrouwen, hey, ik respecteer hun keuze en respecteer al helemaal hun guts , en met proberen is ook niks mis , maar toch kun je begrijpen dat als je iets goed vindt dat je niet t ook gelijk wil doen.

en ook om maar 'ns niet te zeiken:
Vinden meisjes twee mannen die aan t vrijen zijn dan ook opwindend?
Oud 14-10-2002, 22:17
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Valt wel mee. Veel meiden die het wel eens willen proberen, die er wel in geinteresseerd zijn, noemen zich bi, maar uiteindelijk worden ze nooit echt verliefd op een meisje. Dat vind ik geen bi, dus val ik ook niet onder bi
agree, kben ook geen bi
Oud 15-10-2002, 07:07
anonieme_teddybeer
Citaat:
lethal schreef:
offtopic
Hey! wat zie ik nou!
Doe je ook mee met ledjes inkoopactie op GoT?
/offtopic
yupz jij ook
Oud 15-10-2002, 07:08
anonieme_teddybeer
Citaat:
Schatje2000 schreef:
ik vind het echt een trieste opmerking als jongens zeggen... ik met een jongen nee bah doe mij een lol maar 2 meisjes vinden ze niet erg, daar zouden ze zelfs wel aan mee willen doen...Dat is echt triest, maar ja

En waarom dat? ik moet er gewoon niet aan denken om me bed te delen met iemand van het zelfde geslacht maar met 2 meiden zou geen probleem zijn
Oud 15-10-2002, 18:36
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Ik ben bi en ik heb zoiets maakt mij niet uit waar ik op val ofzo (hou je vast dit klinkt vast eng) zolang er maar liefde is

Regels voor berichten