![]() |
|
Hmm, ik denk dat het komt omdat het voor een meisje makkelijker is om met een ander meisje naar bed te gaan.. maar als 2 meisjes met elkaar naar bed gaan, is het vaak alleen maar
voor de sex.. je wilt niet echt een relatie met haar. Mannen hebben dit niet, zal wel komen omdat vrouwen sowieso anders met elkaar omgaan. Of je dit bi kan noemen weet ik niet.. eerlijk gezegd, zou ik het niet erg vinden om ooit eens met een meisje naar bed te gaan, ben er eigenlijk best wel nieuwsgierig naar. Maar ik ga mezelf niet bi noemen. Omdat ik mezelf niet een relatie zie aangaan met een meisje...
|
![]() |
Hoiii
Naar mijn idee is iedereen BI, maar niet iedereen weet dat nog van zichzelf of probeert het te verbergen. Zelfs de gene waar je het het minst van verwacht om dat diegene Bi's/Lesbo's/homo's de grond in trapt. Voor dat je weet wat je bent moet je eerst vanalles geprobeert hebben zeg ik altijd maar.. Groetjes !!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben het er wel mee eens dat volgens mij iedereen zich in zekere mate aangetrokken voelt tot mensen van zijn/haar eigen geslacht. ( kan dus zijn heel erg of juist heel weinig)het is alleen moeilijk de grens te trekken tussen waneer je dan wel of niet bi bent. bij hoeveel procent aantrekkingskracht ben je bi, homo of hetro en wanneer niet? daar komt ook die trent vandaan volgens mij. sommige mensen horen van vrienden of kennisen dat zij denken dat ze bi zijn en ontdekken in zichzelf een vergelijkbaar iets wat ze voor bisexualiteit aanzien. mischien is het dat ook maar dan ben je weer terug bij de vraag: waar ligt die grens dan?
|
wat een bullshit, ik snap echt niet waar jullie je hersenspinsels vandaan halen!!!!!
ik heb persoonlijk 0,0% gevoelens voor mannen maar jullie beweren dat ik die wel heb (in zo lichte mate dat ik t niet merk dan zeker?) ![]() BI zijn betekend sexuele gevoelens hebben voor beide geslachten, dit heeft toch geen ***** te maken met interesses in een vaste relatie met iemand van je eigen geslacht... ik denk toch echt dat wanneer je als bv meisje een relatie hebt met een jongen en je met een meisje naar bed gaat je toch echt BI gevoelens hebt en dus BI bent! behalve als het echt niet bevalt en je er afkeer van krijgt misschien heb t idee dat jullie het een "te groot woord" vinden ofzo, de grens BI is al sneller bereikt dan jullie schijnbaar denken |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb ABSOLUUT geen gevoelens richting jongens. Ik ben het helemaal eens met cokeman wat dat betreft.
|
![]() |
Er zijn vooral veel mensen die zichzelf bi noemen, maar in principe ben je pas bi als je ook daadwerkelijk verliefd op mensjes van beide geslachten kunt worden, niet als je 'misschien wel eens sex met een meisje zou willen'.
Dus eigenlijk zijn er niet belachelijk veel mensen bi, nee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[ontopic]Ja, ik heb ook het idee dat steeds meer menser bi zijn. Kweenie of het hip is of niet. Als het op CU2 staat moet je er denk ik niet al te veel waarde aanhechten, mensen zetten daar gewoon dingen neer die ze leuk vinden...Want dat is idd 'hip'[/ontopic] |
![]() |
|
Je hoort toch ook wel veel mensen die zeggen' ik ben op een meisje verliefd geworden terwijl ik er zelf ook een ben, maar ik ben op haar persoonlijkheid verliefd geworden, niet omdat t n meisje was',daar heb ik iig diep respect voor.
![]() Ik vind homosexuele gemeenschap ook niet bar aantrekkelijk (tussen twee mannen dan, weet niet waarom iedereen dat zegt terwijl ze het van hun vriendin extreem geil vinden als die ns met r vriendin t bed in duikt ![]() ![]() Anyway. The point is, ieder echt zuiver persoon is bi omdat het hem/haar geen flikker uitmaakt welk geslacht degene waarop hij/zij verliefd wordt heeft, alleen de personality.
|
ik vind ut interresant meisjes die bi zijn...ma laatste tijd komt t toch wel iets te vaak voor..maar opzich hek intresse drin ( geen idee wrom) ik vind films waar de hoofdrol 2 meisjes zitten enzow boeiend etc etc
beetje vaag uit te legge mja ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Valt wel mee. Veel meiden die het wel eens willen proberen, die er wel in geinteresseerd zijn, noemen zich bi, maar uiteindelijk worden ze nooit echt verliefd op een meisje. Dat vind ik geen bi, dus val ik ook niet onder bi
![]() En de jongens zijn gewoon schijterds, die durfen nog steeds niet jongens leuk te vinden... mietjes ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik hoor het ook erg vaak van mensen ja. Ik denk ook wel dat het een beetje gehyped wordt.
Maar volgens mij komt het vooral door de tijd. Vroeger was een hoop taboe, bijvoorbeeld homosexueel of anaal etcetera. Er werd ook veel minder over sex gesproken. Bovendien geloofde bijna iedereen dat sex bij de liefde hoorde. Tegenwoordig zijn er veel mensen die al die taboes maar onzin vinden (including me). En geloven dat sex zonder liefde best mogelijk is. Mensen durven gewoon meer uit te komen voor hun fantasieën (ook voor zichzelf) en dat is ook een goede zaak vind ik. Veel mensen hier zeggen "ik moet er niet aan denken dat ik..." Maar misschien komt dat wel alleen door die taboes. Ik denk dat over 20 jaar het overgrote deel van de mensen bi is. Zelf ben ik geen bi, maar ik kan me wel voorstellen dat dat over een paar jaar anders is. Edit: typo's. Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 20:01. |
![]() |
||
Citaat:
maargoed ja, t komt in nee, je doet er nix aan nee, het boeit niet wat voorn geaardheid iemand heeft nee, ik weet ook niet waarom ik hierop reageer
|
Ik dacht echt dat ik bi was. Ik vind vrouwen een gruwelijk mooi lichaam hebben, ik zie eerder mooie meisjes dan mooie jongetjs lopen en toen ik april dit jaar voor het eerst met een meisje zoende heb ik ook echt zitten denken aan een relatie met d'r. Daarvoor heb ik ook al vaker verliefde gevoelens gehad voor een meisje, maar toch, als puntje bij paaltje komt, vind ik het idee om sex met een meisje te hebben toch wel heel eng en vraag ik me af of het er ooit van gaat komen. En daarom twijfel ik nu weer aan mijn geaardheid.
|
ik vind het echt een trieste opmerking als jongens zeggen... ik met een jongen nee bah doe mij een lol maar 2 meisjes vinden ze niet erg, daar zouden ze zelfs wel aan mee willen doen...Dat is echt triest, maar ja
ik val dus wel onder de categorie 'BI" Ik heb al 2 jaar een Vriendin. ![]() ![]() Wou het even kwijt..... Ik weet niet of het een hype is om Bi te zijn. Ik kwam er 2 jaar geleden achter toen ik zo zwaar verliefd werd op mijn hudige vriendin. En heb het iedereen verteld en kreeg coole reacties ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry hoor, maar dit vind ik nou een trieste opmerking. Mag men niet eens meer een mening geven? Grondwet meegerekend? jeezes zeg, als men niet precies vindt wat jij vindt dan is men triest? ![]() Je kan toch wel iemand zijn mening respecteren, zeg.
||
Citaat:
|
Als men duidelijk verschil ziet tusen een jongen en een meisje en men voor zichzelfhebt besloten dat copulatie met een andere man volgens diegene niet fris/jakkiebah is, en men niet zo hard mogelijk schreeuwt dat het een feit is dat t smerig is, hoe kan t dan hypocriet zijn?
als je niet met een man naar bed wil dan maar ook niet met n meisje? *american pie 2 flashback* ![]() Zelfs in films is dat bijna nooit! But seriously en zijn ook zat gasten die twee zoenende meiden smerig vinden. Ik ben heel open wat betreft homofilie onder mannen/vrouwen, hey, ik respecteer hun keuze en respecteer al helemaal hun guts , en met proberen is ook niks mis ![]() en ook om maar 'ns niet te zeiken: Vinden meisjes twee mannen die aan t vrijen zijn dan ook opwindend?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Seksualiteit |
Homo, Bi ??? GiovsGio | 331 | 04-05-2007 18:31 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
klasgenoot biseksueel of homoseksueel liefschatje | 23 | 19-11-2002 18:47 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 |