He mensen,
Ik hoop dat ik hier goeie reacties op ga krijgen want ik zit echt met een probleem..
Het zit zo, alweer 4 weken geleden schopter er iemand tegen mijn enkel. Per ongeluk, maar wel erg hard en met een voetbal schoen.
Hij is toen heel erg dik geworden en heel erg gevoelig geweest. Als er ook maar iets zachtjes l;angs kwam voelde ik het door mijn hele enkel gaan.
Ohja, hij schopte aan de binnekant van mijn enkel, net boven dat ronde botje zeg maar.
Na een dag of drie zat er nog maar een kleine bult en speelde en trainde ik gewoon weer mee.
In de tweede week na die schop, kon ik van de pijn niet mee trainen en heb ook niet meegespeelt. Die bult zat er toen nog steeds en het deed ook nog steeds zeer.
Toen ben ik naar de dokter gegaan en ze zei dat mijn enkel zwaar gekneusd was en dat ik een week rust moest houden. Dat heb ik toen gedaan, twee weken zelfs omdat het mij en mijn trainer te riskant leek.
Toen heb ik dus twee weken na mijn dokter bezoek weer meegespeeld, maar na 15 min eruit gegaan.
Ik kon niet springen of goed rennen of aanzetten ofzo..
Nu train ik nog steeds niet mee. De bult zit er nog steeds en het doet nog steeds zeer.. Mijn trainer vind dat ik foto's moet laten maken, want misschien zit er een scheurtje in ofzo, en hij had het over een gladde breuk..
Nou is mijn vraag na mijn hele verhaal.. Of jullie weten wat het is en wie mij uit kan leggen wat die gladde breuk inhoud of wat je voelt als er een scheurtje inzit.
Uehm.. dat was het wel..
Alvast heel erg bedankt, als jullie reageren, want ik zit er echt mee..
Groetjes!
Rosie
ps. Op dokterdokter.nl kan ike rniks over vinden..