Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 12:26
Verwijderd
Heee mensen dit is heel raar maar probeer het maar te begrijpen.

Soms denk ik wil dat ik wil laten zien hoeveel ik om mijn vrienden of familie geef. Dan denk ik door een ongeluk te krijgen of te veroorzaken, zodat je kan zien wie er om je geeft.

Klein voorbeeldje, als ik bv kanker zou krijgen, dan zou ik het uitmaken met mijn vriendin, om haar minder te kwetsen, zoiets.
Zo kan je echt laten zien hoeveel je van iemand houd.

Is dit raar? denk trouwens echt niet altijd zo hoor, maar gewoon af en toe, kan wel zeggen : ik geef zo veel om je, maar zoiets komt denk ik overtuigender over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2002, 12:50
stout!
stout! is offline
Ik denk niet dat het raar is, zolang het maar blijft bij erover denken, en je niet echt ongelukken gaat veroorzaken.
Ik heb ook weleens dat ik denk; als ik nu dood zou gaan, wie zou er dan echt helemaal kapot van zijn? Maar ik denk dat iedereen weleens zulke gedachten heeft.

Toch moet je niet denken dat je onder normale omstandigheden niet aan mensen kunt laten zien hoeveel je om ze geeft. Slechtere omstandigheden maken het geheel misschien wel 'dramatischer', maar de liefde die je voelt niet échter.
Oud 18-09-2002, 14:59
doossie
doossie is offline
tis wel een btje vreemd maar ik denk dat iedereen wel eens zo denkt.. als het maar bij dneken blijft!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:12
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Ik vind ut eiglijk ook nie echt raar.. Tis nie zo da ik der wel es over na denk, niet in die zin, maar kan wel begrijpen dat jij dat doet.
En het is meestal zo dat als je iets zegt waarmee je bedoeld dat je om de ander veel geeft minder overkomt dan dat je echt iets doet.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:22
doossie
doossie is offline
ja das ook wel weer waar....
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:02
PardonMe
PardonMe is offline
hmz ja ik kan me er iets bij voorstellen, maar als je maar niet met opzet ongelukken gaat veroorzaken ofzo
Kijk als zoiets je gebeurt, tja ok, maar je gaat zoiets niet met opzet doen of faken (lijkt mij..?)

Mjah ik denk niet dat er perse een 'ramp' voor nodig is om anderen te laten zien hoeveel je om ze geeft, ook als alles goed gaat kun je dat ook wel tonen..

Maar ik snap wel ongeveer wat je bedoelt.. Ik heb wel eens dat ik bijmezelf denk van 'goh, als er nou iets met mij zou gebeuren, wie zouden dat nou echt erg vinden' maar ik speel eigenlijk nooit zo met de gedachte die jij als voorbeeld gaf...
Oud 18-09-2002, 18:17
mar87
mar87 is offline
zo denk ik ook wel ns.
Wie 't nou verschrikkelijk vind als ik bijv. een ongeluk krijg enzow, gewoon om te zien wie er nu écht om mij geven.

zal iedereen wel hebben
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 22:15
marlies
marlies is offline
Citaat:
stout! schreef:
Ik denk niet dat het raar is, zolang het maar blijft bij erover denken, en je niet echt ongelukken gaat veroorzaken.
Ik heb ook weleens dat ik denk; als ik nu dood zou gaan, wie zou er dan echt helemaal kapot van zijn? Maar ik denk dat iedereen weleens zulke gedachten heeft.

Toch moet je niet denken dat je onder normale omstandigheden niet aan mensen kunt laten zien hoeveel je om ze geeft. Slechtere omstandigheden maken het geheel misschien wel 'dramatischer', maar de liefde die je voelt niet échter.
HEEL ERG GOED GEZEGD. Ik denk er precies zo over.
Oud 19-09-2002, 13:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb het wel eens andersom. dat ik me afvraag wie er nog om me geven als ik een ernstige ziekte krijg ofzo, of in het ziekenhuis terecht kom. welke mensen er verdriet hebben en wie minder...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten