![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het ook lekker om genomen te worden, dat ik vrijwel niets meer in te brengen heb enzow.. Mmm ![]() Maar ik vind het ook wel lekker als ik hem kan pesten enzow, zoals tijdens het pijpen, of als ik bovenop zit opeens stoppen, en dan gaat ie zelf zo schattig stoten omdat ie niet wil ophouden ![]() haha ![]() Maar het liefst wil ik dat hij 'macht' heeft, daarom vind ik het ook zo lekker als hij bovenop me ligt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maa rik deed dus ook zulke nasty dingen , lekkerste voor mij is ( en ik geloof ook voor meest emeisjes) als zij naakt op bed in X positie ligt en ik zegmaar ehm kuch kuch ... Van kop tot teen, tergend om je poesje heen... ![]()
|
![]() |
Dat verschilde per keer...
Meestal was ik het. maar als hij bijvoorbeeld geen zin had ja dan word ik vervelend ![]() Zelfs toen zijn ribben zwaar gekneusd had kreeg ik hem nog wel zo ver ![]() Hij kon bijna niks maar dat kon ie wel haha
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
klaar pijpen lekker Verwijderd | 16 | 18-10-2012 21:39 | |
Seksualiteit |
ik durf niet droops | 8 | 25-11-2004 06:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Baasje Ieke | 0 | 18-02-2004 21:38 | |
Seksualiteit |