![]() |
|
![]() |
Deze maand werd ik 30 Augustus ongesteld.. dus dat zou afgelopen vrijdag precies 4 weken geleden zijn...
En als de jongen niet is klaargekomen kan er dan wel voorvocht uit zijn penis gekomen zijn ?! En ja,, en over dat aanraken van de schede ?! wat is dat precies,,, hhij is gewoon twee keer langs me vagina gegaan,,,
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou.. de 14e dag zou je eitje loskome zeg maar.. dus dat zou rond 14 september zijn.. en afgelope zaterdag zondag was het de 28e en 29e... als jou menstruatie nou meestal regelmatig is.. dan zal jou eitje gewoon rond de 14e dag... en ik denk toch wel uiterlijk de 20e dag losgekomen zijn.. aangezien die 12 uur vruchtbaar is en verder niet.. dan zul je je geen zorgen hoeven te maken... er kan wel voorvocht uit de penis gekomen zijn... maar zodra zaadcellen buiten het lichaam komen zijn ze dood.. ik denk echt dat er heeeeeel weinig kans bestaat dat je zwanger ben... ech waar... wacht gewoon rustig af todat je ongesteld word.. vooral niet te veel stressen want dat kan je cyclus van slag brengen en duurt het nog langer voordat je ongesteld word.. dus ben je nog langer bang... |
![]() |
|
Er is een kleine kans om zwanger te geraken van voorvocht (er kunnen een paar zaadcellen meekomen met het prostaatvocht) wanneer dat bij de baarmoedermond/in de baarmoeder komt. En daar is dus een flinke hoeveelheid voorvocht voor nodig en is het natuurlijk een vereiste dat z'n penis ver genoeg naar binnen is geweest.
Als ie alleen maar je vagina heeft aangeraakt zonder naar binnen te gaan, kunnen er hoogstens een paar zaadcellen aan het begin van je schede (gang naar baarmoeder waar penis door naar binnen kan (en evt. kind er ook weer uit ![]() In theorie bestaat de kans dat je op die manier zwanger raakt. Maar die kans ligt wel extreem dicht bij nul.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zaadcellen leven 3 dagen.... *is met hoofdstuk voortplanting en ontwikkeling bezig voor het vierde jaar* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.zwangerworden.com/voorspellen.htm De kans is idd aanwezig, maar wel minimaal. Niet ongesteld worden kan ook van bv. de stress zijn. ff afwachten maar en anders langs de dokter. En volgende keer veilig doen, aan de pil gaan bijvoorbeeld en een condoom gebruiken, daar zijn die dingen voor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 17:00. |
![]() |
||