Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 09:09
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik denk dat dit wel degelijk op lifestyle hoort

Heb jij een soort duidelijke/vaste vriendengroep waar je bijhoort?
wat is het bindende element in jullie groep, bijv jullie lifestyle, of een gezamenlijke intresse, muziek, whatever..

hoe makkelijk is het voor iemand om 'er bij te kunnen komen'? en wat gaan jullie zoal doen in jullie vrije uurtjes ?
Oud 24-09-2002, 09:15
Esmée
Esmée is offline
Hmm mijn echte vriendenkring is wel allemaal 'mijn stijl' zeg maar, maar ja dat komt ook gewoon doordat je die leert kennen bij hockey en zo, dan blijf je in hetzelfde straatje zitten. Maarrr dat betekent niet dat ik niet met andere 'stijlen' omga, zeker wel, ben er alleen geen supergoeie vrienden mee of zo. Maar ja heb dus wel een grote vaste vriendengroep op zich, daar omheen nog een kring van 'kennissen' die ik zo nu en dan eens spreek, maar niet waar ik echt dingen mee onderneem of zo..
Oud 24-09-2002, 09:20
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
De mensen waar ik op school mee omga hebben echt niet allemaal dezelfde stijl, maar waar ik buitenschool mee omga (uitgaan en winkelen enzo ) toch wel
Oud 24-09-2002, 11:14
Verwijderd
Ik kan met iedereen wel goed opschieten, dus een echte vaste stijl is er niet. Maar de mensen waar ik echt een goede band mee heb zijn over het algemeen wel de mensen die naar ongeveer dezelfde muziek luisteren.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 11:55
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik kan het met bijna iedereen wel vinden, zolang ze maar niet te bekrompen zijn . Ook buiten school ga ik met veel 'verschillende' mensen om, en maakt het me ook niet zo uit of ze naar dezelfde muziek luisteren of niet, ook al is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou, ik heb gewoon 3 goede vriendinnen, maar we hebben vrijwel niks gemeen. Nou ja, met één meisje deel ik ongeveer dezelfde muzieksmaak.
We gaan heel soms eens samen naar de stad en we zien elkaar dagelijks op school, maar verder doen we niet zoveel samen. vroeger, zo'n twee jaar geleden, wel. Uitgaan enzo.

Verder ga ik niet zoveel met mensen om, ik hou me liever een beetje afzijdig. Ik ben geen type dat tegen iedereen op school populair gaat lopen doen, daar heb ik zelfs een hekel aan. Hoewel ik het heel goed met mijn vriend kan vinden, ook als maatjes dus, en met zijn familie. Zijn zus gaat wel eens met ons mee op stap, en dat is altijd erg gezellig.

Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:36
vixen
vixen is offline
De mensen waarmee ik omga luisteren voor het grootste gedeelte wel naar de muziek waar ik ook naar luisteren, maar 1 van mn beste vriendinnnen luistert naar compleet andere muziek, draagt compleet andere kleren en heeft een andere lifestyle. Ik kan het met best veel stijlen mensen goed vinden, zolang ze inderdaad maar niet te bekrompen zijn.
Oud 24-09-2002, 12:46
Roos
Roos is offline
Ik ga echt met heel veel verschillende mensen om. Ik kan eigenlijk met iedereen wel leuk opschieten. Ik heb meer kennissen dan vrienden, als ik ergens kom, kan ik altijd wel ff ergens bij gaan staan en een leuk gesprek beginnen.
Een bepaald patroon of een bepaalde lifestyle kan ik niet vinden in m'n vrienden. Ok, het meerendeel is toch wel hockey/studenten-stijl, maar er zitten ook heel veel andere personen bij.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:46
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ik heb een hele duidelijke vaste vriendengroep. de meeste houden wel van dezelfde muziek en qua kleding is er verschil maar niet heel erg. iedereen draagt "normale" kleding, met een 3/4 broek of een roze overhemd of zoiets anders verschrikkelijks zal nooit iemand aankomen! meeste zitten ook op de voetbal en zijn gewoon een tikkeltje idioot
grootste binding is denk ik onze gemeenschappelijke drang naar alcohol, hoe zielig dat ook mag klinken
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:22
Verwijderd
damn ik heb vrienden die erg verschillend zijn...ze kennen elkaar ook niet allemaal...

euhm ik heb vriendinnen die ik ken van school en concerten, die houden van dezelfde muziek als ik....een vriendin die heel anders is dan ik, qua denken, muziek en kleding....een paar vriendinnen die bij me in de straat wonen en best anders zijn...een vriendengroep die ik heb leren kennen bij t uitgaan in zmeer, die hebben wel een beetje dezelfde kledingsmaak, muzieksmaak etc

Tjah het is best makkelijk om er bij te komen denk ik...ghe weet ik veel, als ik iemand aardig vind en andersom, ga ik er mee om....

Wat we doen in vrije tijd...euhm stadten, muziek luisteren, films kijken, uitgaan, relaxen, naar concerten en festivals gaan
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:25
muckymouse
muckymouse is offline
ik wandel tussen een aantal groepjes, maar ik zou nou niet een speciale groep weten ofzo.
ze wonen ook door t hele land, nietzo handig
Oud 24-09-2002, 15:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik heb wel een echte redelijk hechte vriendenclub, in de tweede waren we met zn 8en. 2 zijn daar nu wat uit, en er zijn er een flink aantal bijgekomen, maar toch vind ik het met de 5 (plus ik dan) die 'begonnen' toch nog het gezelligst. de rest hangt er maar een beetje bij en wordt niet echt geaccepteerd enzo.
daarbuiten heb ik ook nog wel 'kennissen', met wie ik heel goed kan opschieten, maar dat zijn heel andere types dan ik.

die vrienden hebben gewoon wel dezelfde humor, niet echt dezelfde lifestyle verder enzo.. muzieksmaak is ook niet echt gelijk.
en toch heb ik het een week op vakantie met ze volgehouden
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:04
heldin
heldin is offline
we zijn met 7; 3 meisjes en 4 jongens. we hebben eigenlijk niks met elkaar gemeen qua lifestyle (woow ) maar wel humor enz.. tis gewoon altijd heeel gezellig!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb veel verschillende vrienden,in alle kleuren en maten ofzo.
En ook verschillende vriendengroepen,Het zijn allemaal hele andere personen maar toch is er altijd wel iets wat ik aan ze waardeer,of waar ik mezelf in herken.

1 vriendegroep van mij vraagt om reanimatie want die groep valt bijna uit elkaar,maar we waren heel hecht...kwam ook eigenlijk niemand tussen,er kwamen mensen bij maar ze werden niet echt geaccepteerd,die groep valt nu uit elkaar omdat iedereen het te druk met andere dingen kreeg,de mensen afzonderlijk zie ik nog...maar het is nooit meer 1 groep,want ons bond was denk ik dat we ons allemaal een beetje verstoten voelde door alles en iedereen,en elkaar daardoor heel goed begrepen,en ook redelijk overeenkomende lifestyles.

En eigenlijk hou ik ook niet zo het in groepen zijn,ik ga liever met 1 iemand rondhangen dan met een hele groep.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:09
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb geen specifieke vriendengroep, ben zoiezo meer een loner maar ik heb vooral veel VERSCHILLENDE vrienden, allemaal beetje tegenpooltjes van elkaar duss...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:11
Li
Li is offline
Mijn vrienden en vriendinnen op school hebben niet echt dezelfde stijl als ik. Kleden zich anders, houden (soms) van andere muziek, maar we hebben wel veel andere dingen gemeen.

Naast school heb ik vrienden/vriendinnen die echt precies dezelfde "lifestyle" als ik hebben. We golfen allemaal, ouders zijn vrienden van elkaar, zelfde opvoeding, enz...

Op school kan iemand er redelijk makkelijk "bij komen". Meestal zijn het ook niet echt supergoede vrienden (op een paar na dan), dus dan is het leuker om gewoon oppervlakkig en gezellig contact te hebben in pauzes etc.

M'n vriendengroep buiten school is best wel hecht en als ik eerlijk ben zijn we echt zo'n "kliekje". Dan is het wel moeilijk om als buitenstaander er bij te komen. Ook niet echt leuk, want we hebben best veel meegemaakt (aantal vakanties, gebeurtenissen) die voor buitenstaanders ook neit echt te snappen zijn als we weer echt domme lol hebben om iets wat er een jaar geleden gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:32
Mysterons
Mysterons is offline
ik heb een hele groep op school (in de pauze etc.) die mensen hebben wel allemaal een beetje dezelfde lifestyle, maar toch ook weer niet er zijn best veel mensen die er vrij alternatief uitzien, maar niet allemaal. de humor en de manier van denken zijn denk ik een beetje hetzelfde. ook muziek lijkt wel een beetje op elkaar. toch zitten er mensen tussen die eik niet echt geaccepteerd worden, maar daar wordt niks aan gedaan ofzo. iedereen kan er opzich bij komen. dus het is niet echt een vriendengroep. er is ook een ander klein groepje met wel aardige mensen, dat zijn echt "de alternatieve mensen" ik denk dat bijna alle scholen wel zon groepje hebben. en dan heb ik binnen mn klas en mn oude klas een groepje van stuk of 8 mensen die vaak film gaan kijken etc. met elkaar, allemaal heel andere mensen, maar echt supergezellig, daar komt niet echt makkelijk iemand bij. en we hebben dan ook nog een toneelgroep, waarvan de meeste mensen bij de 1e groep horen. dat is ook een hele hechte groep met elkaar. ik hoor niet echt bij een groep ofzo, het liefst ben ik met een of 2e vriend(in) dan bij een wat grotere groep.

Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:37
feline
feline is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik ga echt met heel veel verschillende mensen om. Ik kan eigenlijk met iedereen wel leuk opschieten. Ik heb meer kennissen dan vrienden, als ik ergens kom, kan ik altijd wel ff ergens bij gaan staan en een leuk gesprek beginnen.
Een bepaald patroon of een bepaalde lifestyle kan ik niet vinden in m'n vrienden.
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik heb veel verschillende vrienden,in alle kleuren en maten ofzo. En ook verschillende vriendengroepen,Het zijn allemaal hele andere personen maar toch is er altijd wel iets wat ik aan ze waardeer,of waar ik mezelf in herken.
Hier kan ik me allebei wel mee vinden. Ik ga met veel verschillende mensen/groepen om, en dat vind ik 't fijnst zo..
Oud 24-09-2002, 15:38
martijn1985
martijn1985 is offline
Mijn vriendengroep is wel een 'vast' clubje, en tis niet dat een van ons echt heel apart is ofzo, qua kleding. Muzieksmaak komt wel redelijk overeen. Maar de echte bindende factor....weet niet of die dr echt is. Een vriend van me verwoordde het laatst zo: "Wij zijn drie buitenstaanders die elkaar gevonden hebben". En ik denk dat hij daarmee behoorlijk dicht bij de waarheid zit. Wij zijn geen van drieën (of eigenlijk vieren) mensen die 'er bij horen'.
Oud 24-09-2002, 15:55
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik heb niet egt een waar ik bij hoor ik heb alleen vriendengroepen waar ik mee omga. bij de ene zal ik nooit egt helemaal bijhoren en bij een andere mischien nog wel mischien niet.. ik doe er mischien niet genoeg mijn best voor om er bij te horen ofzo.
voor de rest wat losse vrienden enzo

Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
euhw... mijn vrienden zijn gewoon allemaal aardig, dat komt overeen najah, kep allerlei soorten vrienden, maar veel ervan zijn skater en/of houden van alternatieve muziek.. tja, erbij komen is volgens mij helemaal niet moeilijk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:13
Rioto
Riot crew ..muziek intresse = hardcore
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:35
S
S is offline
Mijn vrienden en vriendinnen hadden tot voor kort nog nooit van So Solid Crew of 2Step gehoord... Tot ik ermee aan kwam.

Ze houden meer van trance enzo. De kleedstijlen varieren ook.
Ik heb vrienden die skater, alto, wanabee-maluku (), casual gekleed, heel net gekleed, polo-erig en ga zo maar door...

Laten we maar zeggen dat ik het met veel mensen heel goed kan vinden.

Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:48
Mindfields
Mindfields is offline
Heb verschillende groepjes zeg maar
groepjes op school waarmee ik na school vaak mee voetbal, ook wel vrienden maar met hele andere intresses
ander groepje op school, ga ik vooral mee naar concerten enzo...zelfde type mensen als ik, vooral wat ouder
en nog een groepje buiten school, waar mensen in zitten die ik al me hele leven ken..en die groep wordt steeds groter en groter maar dingetjes zoals met een hele zooi bij 1 iemand slapen doen we alleen met de mensen die k al echt heel lang ken

en verder kan ik het ook goed met mensen buiten groepjes om vinden
Oud 24-09-2002, 16:50
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
\

1 vriendegroep van mij vraagt om reanimatie want die groep valt bijna uit elkaar,maar we waren heel hecht...kwam ook eigenlijk niemand tussen,er kwamen mensen bij maar ze werden niet echt geaccepteerd,die groep valt nu uit elkaar omdat iedereen het te druk met andere dingen kreeg,de mensen afzonderlijk zie ik nog...maar het is nooit meer 1 groep,want ons bond was denk ik dat we ons allemaal een beetje verstoten voelde door alles en iedereen,en elkaar daardoor heel goed begrepen,en ook redelijk overeenkomende lifestyles.
als jij het nu hebt over waar ik denk dat je het over hebt dan is dat groepje al ongeveer dood..
Oud 24-09-2002, 18:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
iedereen komt uit hetzelfde gat en houd van beetje beir drinken, blowen en ouwehoeren ( en beetje skaten)
Oud 24-09-2002, 18:15
shanli
shanli is offline
Ik heb veel verschillende vriendjes en vriendinnetjes,en nee,we hebben niet allemaal dezelfde lifestyle Het maakt me eigenlijk geen bal uit voor wat muziek of zo ze beluisteren,zolang ze maar vriendelijk,leuk etc. blijven,is het mij al gelijk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 18:27
punkyfish
punkyfish is offline
Hmm. Heb niet echt een vaste vriendengroep. Wel gehad, maar voel me in alledrie die groepen niet meer thuis, terwijl het allemaal nog niet zo heel lang geleden is.

Eentje stamt nog uit de 1e, zit nu in de 5e dus is alweer een paar jaartjes. Zijn nog paar mensen bijgekomen, afgevallen, en ben er altijd wel vriendjes mee gebleven maar lang niet meer zo hecht als toen. Vooral omdat de vriend van één van de mensjes daarin heel Schijndel (uhu, daar woon ik) tegen mij op heeft gezet. Maar verder ook omdat zij alleen maar kunnen roddelen en ik daar sinds kort een gigantische hekel aan heb, en ook gewoon aan de manier waarop zij zich gedragen (mensen met RL enzo afzeiken om hun merkkleren maar zelf alleen dure Stuka, Jynx e.d. broeken kopen). Die dragen btw allemaal wijde kleren, maar dan ook echt alleen een wijduitlopende broek met een truitje (en vestje) er op en NOOIT iets anders. Want dat hoort niet, volgens hun. Moeilijk om tussen hun te komen omdat ze wel aardig tegen je doen maar achter je rug verschrikkelijk over je roddelen .

De tweede daar zit ik in de pauze altijd bij. Mensjes die bijna allemaal een jaar jonger zijn dan mij en die ik beetje van school ken enzo. Ook een tijdje heel hecht mee geweest, 3kwart jaar geleden oid, maar ben ik ook een beetje uit gestapt, omdat ze zich toch iets te 'jong' gedragen. Ik kan er wel superveel lol mee hebben, maar voor de serieuze dingen moet ik echt ergens anders heen. Het is wel makkelijk om bij de groep te gaan horen, ze zijn erg aardig e.d., hebben veel respect enzo... Dragen ook allemaal beetje wijdere kleren, maar de muzieksmaak varieert van K3 tot Jaya the Cat (ik! ik! ik!) tot Brainpower tot Within Temptation, dus valt niet veel over te zeggen.

Derde zijn paar vrienden van mijn vriend, van zijn oude school. Daar kon ik én veel lol mee hebben én supergoed serieus mee praten, maar zijn beetje uit elkaar gegroeid doordat we te ver uit elkaar wonen. Best jammer, maar de laatste tijd begon ik me sowieso heel erg te ergeren aan één jongetje... Op Lowlands superveel ruzie mee gehad en sindsdien nauwelijks meer gesproken . Wel jammer, maar hij is heel erg veranderd (en erg close-minded), en ik ook... Zijn meer metaltypes, gedragen zich daar ook naar .

Ik vind het niet erg dat ik niet echt in een groep zit, voel me sowieso beter bij één persoon ofzo, in een groep is alles zo anders en krijg je ook eerder irritaties. Mijn vriend heeft laatst allemaal nieuwe mensen leren kennen en hoe vaker ik ze ook zie, hoe aardiger ik ze ga vinden en zij mij ook , maarja, die wonen ook erg ver weg en ik vind het allemaal wel goed zo.

Probleem bij alledrie de groepen (de tweede minder erg) is dat ze niet echt open staan voor andere dingen dan wat zij mooi vinden. Ze zijn heel erg gefixeerd op hoe de rest van de wereld over hen denkt en dat heb ik veel minder erg (sinds kort, dat wel).

*voelt zich stoer omdat ze het langste stuk aan elkaar heeft geluld*
Oud 24-09-2002, 18:28
Roxy
Roxy is offline
mwah kheb niet echt een vaste groep... maar goed de meeste vrienden van mij zijn toch wel ongeveer dezelfde lifestyle als ik heb... ik vind er ook steeds meer, want je ziet die mensen toch bij concerten of ergens anders spreek je elkaar eerder aan... maar dat is wel leuk eerst had ik maar een vriendin die precies precies hetzelfde is maar nou zijn dr meer mensejs, das wel zo gezellig als je ergens heen wilt... maar mijn beste vriend bijvoorbeeeld weer totaaal niet... anders lijkt het me ook maar saai
Oud 24-09-2002, 18:37
Blubje
Blubje is offline
hm ik heb niet echt een vast vriendenclubje ofso...ik ben altijd samen met mn beste vriendin, die in heel veel opzichten hetzelfde is als mij, dan is er nog een meisje bij, ook goeie vriendin, wij zijn dan meestal met zn 3en...dan zijn er verder nog 3 andere meisjes waar we veel mee omgaan, en die zijn echt totally different zegmaar, mja die zien we op school en verder niet zo...
op zich om bij ons groepje(voor zover het dat al is) te komen is niet zo moeilijk, maar om echt bij mij en mn beste vriendin 'te horen' is toch heel wat moeilijker...klinkt heel afstandelijk maar dat is het niet ofso, maar dat horen we van anderen dat die vinden dat we best close zijn enzo, naja dat zal dan wel
verder buiten school ga ik niet met veel mensen om eigenlijk, en met de mensen waar ik wel mee omga, tsja die zijn niet echt van 'mijn stijl' zegmaar, wel soms beetje dezelfde muziek maar over het algemeen niet zo...

mja ik hou zowieso niet zo van al dat groepjes gedoe ik hout liever bij 1 of 2 personen, heb ik genoeg aan, ik hoief niet zo nodig de halve wereld te kennen
blaaaaaat

Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 18:39
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Njahh, niett egt denk, der ik zit sowieso nie in een vriendengroep, ik heb gewoon wat 'losse' vrienden... en die zijn allemaal stuk voor stuk anders, allemaal een andere stijl van kleding en muziek, vink wil leuk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 18:49
MaLuKuGuRl
MaLuKuGuRl is offline
eeh m'n echt elite vriende groep heeft niej echt een tja bindend element..we zijn gwoon vrienduh omdat we t kei goed met elkaar kunnen vinden en dan bij de 'gwone' vrienden is eigenlijk precies hetzelfde...
Oud 24-09-2002, 18:57
Verwijderd
k heb niet egt een vriendengroep ofzo wel een groepje waar ik dan ook zo ong. bij hoor maar verder allemaal losse vrienden die ook allemaal op schooltoneel zitten maar ook weer net egt een echt groep zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 18:59
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
jeuh vanalles eigenlijk wel; kakkers tot skaters

het enige wat misschien een punt is: raar zijn
Oud 24-09-2002, 19:04
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nou, ik heb gewoon 3 goede vriendinnen, maar we hebben vrijwel niks gemeen. Nou ja, met één meisje deel ik ongeveer dezelfde muzieksmaak.
We gaan heel soms eens samen naar de stad en we zien elkaar dagelijks op school, maar verder doen we niet zoveel samen. vroeger, zo'n twee jaar geleden, wel. Uitgaan enzo.

Verder ga ik niet zoveel met mensen om, ik hou me liever een beetje afzijdig. Ik ben geen type dat tegen iedereen op school populair gaat lopen doen, daar heb ik zelfs een hekel aan. Hoewel ik het heel goed met mijn vriend kan vinden, ook als maatjes dus, en met zijn familie. Zijn zus gaat wel eens met ons mee op stap, en dat is altijd erg gezellig.
same here, behalve dan dat ik geen vriend heb en dat ik nu ruzie heb met de 'goede vriendinnen' een daarvan kon ik nie zo goed opschieten en zij is nu een beetje aan t stoken, echt heel dom, maarja k zit er niet mee. er zijn nog meer mensen op de wereld dan zij. verder heb ik wel gewoon kennissen van school, waar je gewoon goed mee kunt praten ofzo.
Oud 24-09-2002, 19:08
Verwijderd
Leeftijd: 15
Nationaliteit: zo nederlands als je maar kan zijn
Geslacht: v
Opleidingsniveau: 4 havo

1. Gebruik je cosmetica?
ja

2. Wat voor cosmetica gebruik je?
D: Make-up

3. Wat voor make-up gebruik je?
- Mascara
- Eyeliner
- Oogpotlood
- Nagellak

4. Ik gebruik....
A: altijd make-up

5. Wat geef je gemiddeld per maand uit aan make-up?
A: tussen €0 en €5
6. Op welke leeftijd ben je make-up gaan gebruiken?
13 jaar

7. Waarom ben je make-up gaan gebruiken?
D: ik ben laat ik het zeggen mooier met make-up dan helemaal zonder.

8. Zou je er bij de aankoop van make-up op letten of het wel/niet op dieren is getest?
B: Nee, want het kost meestal meer geld (ga door naar stellingen)

STELLINGEN
(1= helemaal niet mee eens, 2= beetje mee oneens, 3= beetje mee eens, 4= helemaal mee eens)

1. Ik kijk anders tegen iemand aan wanneer deze persoon make-up draagt. 2
2. Mensen met véél make-up vind ik overdreven. 4
3. Mensen die veel make-up dragen hebben een negatief karakter. 3
4. Wanneer een vriend(in) van mij make-up koopt, adviseer ik haar/hem dierproefvrije make-up te nemen 1
5. Hoe lager het opleidingsniveau, hoe meer make-up. 4
6. Wanneer een zeer milieuvriendelijk merk make-up op de markt zou komen, met een normale prijs, zou ik daar op overstappen. 4
7. Mannen zouden (vaker) make-up moeten dragen. 3
8. Mensen die geen make-up dragen zijn in mijn ogen niet compleet. 1-
9. Mensen in de Randstad worden meer aangekeken op het gebruik van make-up dan mensen op het platteland. 1-
10. Het geloof is van invloed op het make-upgebruik. 3
11. Mensen die veel make-up gebruiken hebben iets te verbergen. 3
12. Hoe natuurlijker de make-up, hoe mooier. 1-
13. De bestandsdelen van make-up schaden het milieu teveel. 4
14. Mijn opvoeding heeft invloed op mijn make-upgebruik-2
15. Ik ga de deur niet uit zonder er zeker van te zijn dat ik er goed uitzie 2
geeen dank
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:09
Verwijderd
sorrie doo rdie domme comp van onzz is dit nou op ut verkeerde forum gekomen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:09
Jules
Jules is offline
Mijn vrienden.. mja, in hun hoofd zijn ze allemaal apart en geen meelopers, ieder heeft zn eigen stijl.. mn 4 beste vrienden:

Milou = skatepunkhardcorealto (mja hoe moek het anders zeggen)
Ellen = hiphop
Ursula = kakker
Bram = casual

dus .. ze komen uit alle hokjes
Oud 24-09-2002, 19:10
shanli
shanli is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
gewoon kopieren en dan in het juiste topic plakken
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:15
Roosa
Roosa is offline
Ik heb niet echt een vriendengroep denk ik, op school ga ik weer met andere mensen om dan buiten school. ik heb denk ik 5 mensen die bij mijn echte 'vriendengroep' horen, maar dat zijn dan zeg maar weer niet elkaars vrienden.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:32
drama
drama is offline
Uhm, de meeste mensen waar ik mee om ga kom ik in de kroeg tegen, of bij concertjes e.d. Bindend element is 't amsterdamse kraak- en actiewereldje. Verder dus muziek. Opzich niet moeilijk om daar een beetje tussen te komen.
Verder heb ik vrienden die ik al heel lang ken. Nog van school o.i.d. Alleen dat verwatert wat omdat iedereen een eigen kant is opgegaan en niet dicht bij elkaar woont.
Oud 24-09-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:
gewoon kopieren en dan in het juiste topic plakken
tnx zalk doen!!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:00
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
ik heb vrienden in alle soorten en maten
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:04
corduroy
corduroy is offline
humor is toch wel het allerbelangrijkst. al heb ik ook een vriendin gehad waarmee ik dan wel hele flauwe grappen kon maken maar waar ik verder gewoon eigenlijk niks mee had. die snapte ook niet wanneer ze haar mond eens dicht moest houden als je iets vertelde wat niet heel de wereld hoefde te weten - bijvoorbeeld.
maar eigenlijk kan ik met al mijn vrienden gewoon heel erg lachen, met de een totaal anders dan met de ander, maar toch. ik vind een bepaalde cynische/sarcastische manier van op dingen reageren wel zo toll aan mensen. verder verschillen ze eigenlijk allemaal nogal, mijn beste vriend ken ik al sinds ik vijf was, en wij leken altijd wel zo'n beetje soulmates te zijn, maar verder is het allemaal heel verschillend. de een heeft precies dezelfde achtergrond, de ander houdt van dezelfde muziek, enz.
Oud 24-09-2002, 21:09
Verwijderd
De meeste mensen van mijn vaste groepje kleden zich normaal tot redelijk 'serieus'. Dus vaak gewoon bootjes, broques of andere normale schoenen, onopvallende (spijker)broek, één overhemdje...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 21:09
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
als jij het nu hebt over waar ik denk dat je het over hebt dan is dat groepje al ongeveer dood..
uhuh.
Check je mail btw ff
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 21:48
S
S is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
Niet de schuld geven aan je arme peeceetje...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 21:51
a new noise
a new noise is offline
mn beste vriendengroep is forum.scholieren.com

nah vrienden doe ik niet aan
Oud 25-09-2002, 20:14
roman
roman is offline
mijn beste vrienden zijn raar ik ben raar en andere mensen om dat het andere zijn vind ik vaak ook weer raar dus daar ga ik ook me om duzzz.
Oud 25-09-2002, 20:27
SpiritX
SpiritX is offline
Mijn vriendengroep is een bijelkaar geraapt zooitje. Dat ongeveer in dezelfde kleding loopt dankzij mode-invloed en wat invloed op elkaar. Vrij veel verschillende meningen en interesses. Muzieksmaak is heel divers, maar heeft ook flink wat overlappingen (verschilt dan van persoon tot persoon). De grootste overeenkomst lijkt me nog wel het uitgaan en de soort tenten waar we ons thuis voelen. Alhoewel dat ook weer niet voor iedereen opgaat ivm muzieksmaak ed .
Verder hebben we dezelfde soort, vaak voor 'buitenstaanders' onbegrijpbare, humor....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten