Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriendengroep is wel een 'vast' clubje, en tis niet dat een van ons echt heel apart is ofzo, qua kleding. Muzieksmaak komt wel redelijk overeen. Maar de echte bindende factor....weet niet of die dr echt is. Een vriend van me verwoordde het laatst zo: "Wij zijn drie buitenstaanders die elkaar gevonden hebben". En ik denk dat hij daarmee behoorlijk dicht bij de waarheid zit. Wij zijn geen van drieën (of eigenlijk vieren) mensen die 'er bij horen'.
|
ik heb niet egt een waar ik bij hoor ik heb alleen vriendengroepen waar ik mee omga. bij de ene zal ik nooit egt helemaal bijhoren en bij een andere mischien nog wel mischien niet.. ik doe er mischien niet genoeg mijn best voor om er bij te horen ofzo.
voor de rest wat losse vrienden enzo
Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 15:58. |
![]() |
|
Mijn vrienden en vriendinnen hadden tot voor kort nog nooit van So Solid Crew of 2Step gehoord... Tot ik ermee aan kwam.
Ze houden meer van trance enzo. De kleedstijlen varieren ook. Ik heb vrienden die skater, alto, wanabee-maluku ( ![]() ![]() Laten we maar zeggen dat ik het met veel mensen heel goed kan vinden. ![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 16:48. |
![]() |
|
![]() |
Heb verschillende groepjes zeg maar
![]() groepjes op school waarmee ik na school vaak mee voetbal, ook wel vrienden maar met hele andere intresses ander groepje op school, ga ik vooral mee naar concerten enzo...zelfde type mensen als ik, vooral wat ouder en nog een groepje buiten school, waar mensen in zitten die ik al me hele leven ken..en die groep wordt steeds groter en groter maar dingetjes zoals met een hele zooi bij 1 iemand slapen doen we alleen met de mensen die k al echt heel lang ken en verder kan ik het ook goed met mensen buiten groepjes om vinden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm. Heb niet echt een vaste vriendengroep. Wel gehad, maar voel me in alledrie die groepen niet meer thuis, terwijl het allemaal nog niet zo heel lang geleden is.
Eentje stamt nog uit de 1e, zit nu in de 5e dus is alweer een paar jaartjes. Zijn nog paar mensen bijgekomen, afgevallen, en ben er altijd wel vriendjes mee gebleven maar lang niet meer zo hecht als toen. Vooral omdat de vriend van één van de mensjes daarin heel Schijndel (uhu, daar woon ik) tegen mij op heeft gezet. Maar verder ook omdat zij alleen maar kunnen roddelen en ik daar sinds kort een gigantische hekel aan heb, en ook gewoon aan de manier waarop zij zich gedragen (mensen met RL enzo afzeiken om hun merkkleren maar zelf alleen dure Stuka, Jynx e.d. broeken kopen). Die dragen btw allemaal wijde kleren, maar dan ook echt alleen een wijduitlopende broek met een truitje (en vestje) er op en NOOIT iets anders. Want dat hoort niet, volgens hun. Moeilijk om tussen hun te komen omdat ze wel aardig tegen je doen maar achter je rug verschrikkelijk over je roddelen ![]() De tweede daar zit ik in de pauze altijd bij. Mensjes die bijna allemaal een jaar jonger zijn dan mij en die ik beetje van school ken enzo. Ook een tijdje heel hecht mee geweest, 3kwart jaar geleden oid, maar ben ik ook een beetje uit gestapt, omdat ze zich toch iets te 'jong' gedragen. Ik kan er wel superveel lol mee hebben, maar voor de serieuze dingen moet ik echt ergens anders heen. Het is wel makkelijk om bij de groep te gaan horen, ze zijn erg aardig e.d., hebben veel respect enzo... Dragen ook allemaal beetje wijdere kleren, maar de muzieksmaak varieert van K3 tot Jaya the Cat (ik! ik! ik!) tot Brainpower tot Within Temptation, dus valt niet veel over te zeggen. Derde zijn paar vrienden van mijn vriend, van zijn oude school. Daar kon ik én veel lol mee hebben én supergoed serieus mee praten, maar zijn beetje uit elkaar gegroeid doordat we te ver uit elkaar wonen. Best jammer, maar de laatste tijd begon ik me sowieso heel erg te ergeren aan één jongetje... Op Lowlands superveel ruzie mee gehad en sindsdien nauwelijks meer gesproken ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind het niet erg dat ik niet echt in een groep zit, voel me sowieso beter bij één persoon ofzo, in een groep is alles zo anders en krijg je ook eerder irritaties. Mijn vriend heeft laatst allemaal nieuwe mensen leren kennen en hoe vaker ik ze ook zie, hoe aardiger ik ze ga vinden en zij mij ook ![]() Probleem bij alledrie de groepen (de tweede minder erg) is dat ze niet echt open staan voor andere dingen dan wat zij mooi vinden. Ze zijn heel erg gefixeerd op hoe de rest van de wereld over hen denkt en dat heb ik veel minder erg (sinds kort, dat wel). *voelt zich stoer omdat ze het langste stuk aan elkaar heeft geluld* ![]()
|
mwah kheb niet echt een vaste groep... maar goed de meeste vrienden van mij zijn toch wel ongeveer dezelfde lifestyle als ik heb... ik vind er ook steeds meer, want je ziet die mensen toch bij concerten of ergens anders spreek je elkaar eerder aan... maar dat is wel leuk eerst had ik maar een vriendin die precies precies hetzelfde is maar nou zijn dr meer mensejs, das wel zo gezellig als je ergens heen wilt... maar mijn beste vriend bijvoorbeeeld weer totaaal niet... anders lijkt het me ook maar saai
![]()
|
hm ik heb niet echt een vast vriendenclubje ofso...ik ben altijd samen met mn beste vriendin, die in heel veel opzichten hetzelfde is als mij, dan is er nog een meisje bij, ook goeie vriendin, wij zijn dan meestal met zn 3en...dan zijn er verder nog 3 andere meisjes waar we veel mee omgaan, en die zijn echt totally different zegmaar, mja die zien we op school en verder niet zo...
op zich om bij ons groepje(voor zover het dat al is) te komen is niet zo moeilijk, maar om echt bij mij en mn beste vriendin 'te horen' is toch heel wat moeilijker...klinkt heel afstandelijk maar dat is het niet ofso, maar dat horen we van anderen dat die vinden dat we best close zijn enzo, naja dat zal dan wel ![]() verder buiten school ga ik niet met veel mensen om eigenlijk, en met de mensen waar ik wel mee omga, tsja die zijn niet echt van 'mijn stijl' zegmaar, wel soms beetje dezelfde muziek maar over het algemeen niet zo... mja ik hou zowieso niet zo van al dat groepjes gedoe ik hout liever bij 1 of 2 personen, heb ik genoeg aan, ik hoief niet zo nodig de halve wereld te kennen ![]() blaaaaaat
Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 18:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 15
Nationaliteit: zo nederlands als je maar kan zijn Geslacht: v Woonplaats: doetinchem Opleidingsniveau: 4 havo 1. Gebruik je cosmetica? ja 2. Wat voor cosmetica gebruik je? D: Make-up 3. Wat voor make-up gebruik je? - Mascara - Eyeliner - Oogpotlood - Nagellak 4. Ik gebruik.... A: altijd make-up 5. Wat geef je gemiddeld per maand uit aan make-up? A: tussen €0 en €5 6. Op welke leeftijd ben je make-up gaan gebruiken? 13 jaar 7. Waarom ben je make-up gaan gebruiken? D: ik ben laat ik het zeggen mooier met make-up dan helemaal zonder. 8. Zou je er bij de aankoop van make-up op letten of het wel/niet op dieren is getest? B: Nee, want het kost meestal meer geld (ga door naar stellingen) STELLINGEN (1= helemaal niet mee eens, 2= beetje mee oneens, 3= beetje mee eens, 4= helemaal mee eens) 1. Ik kijk anders tegen iemand aan wanneer deze persoon make-up draagt. 2 2. Mensen met véél make-up vind ik overdreven. 4 3. Mensen die veel make-up dragen hebben een negatief karakter. 3 4. Wanneer een vriend(in) van mij make-up koopt, adviseer ik haar/hem dierproefvrije make-up te nemen 1 5. Hoe lager het opleidingsniveau, hoe meer make-up. 4 6. Wanneer een zeer milieuvriendelijk merk make-up op de markt zou komen, met een normale prijs, zou ik daar op overstappen. 4 7. Mannen zouden (vaker) make-up moeten dragen. 3 8. Mensen die geen make-up dragen zijn in mijn ogen niet compleet. 1- 9. Mensen in de Randstad worden meer aangekeken op het gebruik van make-up dan mensen op het platteland. 1- 10. Het geloof is van invloed op het make-upgebruik. 3 11. Mensen die veel make-up gebruiken hebben iets te verbergen. 3 12. Hoe natuurlijker de make-up, hoe mooier. 1- 13. De bestandsdelen van make-up schaden het milieu teveel. 4 14. Mijn opvoeding heeft invloed op mijn make-upgebruik-2 15. Ik ga de deur niet uit zonder er zeker van te zijn dat ik er goed uitzie 2 geeen dank |
![]() |
|
Mijn vrienden.. mja, in hun hoofd zijn ze allemaal apart en geen meelopers, ieder heeft zn eigen stijl.. mn 4 beste vrienden:
Milou = skatepunkhardcorealto (mja hoe moek het anders zeggen) Ellen = hiphop Ursula = kakker Bram = casual dus .. ze komen uit alle hokjes ![]()
|
Uhm, de meeste mensen waar ik mee om ga kom ik in de kroeg tegen, of bij concertjes e.d. Bindend element is 't amsterdamse kraak- en actiewereldje. Verder dus muziek. Opzich niet moeilijk om daar een beetje tussen te komen.
Verder heb ik vrienden die ik al heel lang ken. Nog van school o.i.d. Alleen dat verwatert wat omdat iedereen een eigen kant is opgegaan en niet dicht bij elkaar woont.
|
humor is toch wel het allerbelangrijkst. al heb ik ook een vriendin gehad waarmee ik dan wel hele flauwe grappen kon maken maar waar ik verder gewoon eigenlijk niks mee had. die snapte ook niet wanneer ze haar mond eens dicht moest houden als je iets vertelde wat niet heel de wereld hoefde te weten - bijvoorbeeld.
maar eigenlijk kan ik met al mijn vrienden gewoon heel erg lachen, met de een totaal anders dan met de ander, maar toch. ik vind een bepaalde cynische/sarcastische manier van op dingen reageren wel zo toll aan mensen. verder verschillen ze eigenlijk allemaal nogal, mijn beste vriend ken ik al sinds ik vijf was, en wij leken altijd wel zo'n beetje soulmates te zijn, maar verder is het allemaal heel verschillend. de een heeft precies dezelfde achtergrond, de ander houdt van dezelfde muziek, enz.
|
Mijn vriendengroep is een bijelkaar geraapt zooitje. Dat ongeveer in dezelfde kleding loopt dankzij mode-invloed en wat invloed op elkaar. Vrij veel verschillende meningen en interesses. Muzieksmaak is heel divers, maar heeft ook flink wat overlappingen (verschilt dan van persoon tot persoon). De grootste overeenkomst lijkt me nog wel het uitgaan en de soort tenten waar we ons thuis voelen. Alhoewel dat ook weer niet voor iedereen opgaat ivm muzieksmaak ed
![]() Verder hebben we dezelfde soort, vaak voor 'buitenstaanders' onbegrijpbare, humor.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|