Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 15:22
Flyracer
Flyracer is offline
Hoi ik wou het hebben over mn ex vriendin die ken ik nu al bijna 5 jaar ze heeft bij me op de middelbare school gezeten..... na een jaar of 2 hebben we wat met elkaar gekregen maar door omstandigheden is dat uit gegaan helaas... nadat het was uitgegaan konden we toch wel goed met elkaar opschieten en waren we hele goeie vrienden gebleven

Na die tijd wou ik weer wat met haar dat wist ze en zij wist ook wat ik voor haar voelde we gingen echt elke dag met elkaar om vertlede elkaar alles maar dan ook alles!.Maar na verloop van tijd kreeg ze een vriendje dus probeerde ik haar maar te vergeten...

Maar door ondermeer lieve gesprekjes op msn,school etc kreeg ik toch het gevoel dat ze wat met me wou maar ze had al een vriend... en dat was al maand of 5 aan.....

Toen hadden we een excursie naar Frankrijk en daar gingen we ook heel de dag met elkaar om en ze wou zelfs met me zoenen want ze maakte het wel erg duidelijk en zei het zelfs letterlijk maar bedacht zich op het laatste moment.En ik krijg steeds de indruk dat ze iets wil maar de laatste stap niet durft te zetten.

Nu zitten we inmiddels op een andre school zelfde school ja... en ze blijft me mailen en bellen om af te spreken maar ze heeft nog steeds iets met die vriend van dr.Ik wil dr dolgraag en kan zelfs zeggen dat ik van dr hou.... ik weet het gewoon niet meer wat moet ik doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2002, 16:17
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Flyracer schreef:
Hoi ik wou het hebben over mn ex vriendin die ken ik nu al bijna 5 jaar ze heeft bij me op de middelbare school gezeten..... na een jaar of 2 hebben we wat met elkaar gekregen maar door omstandigheden is dat uit gegaan helaas... nadat het was uitgegaan konden we toch wel goed met elkaar opschieten en waren we hele goeie vrienden gebleven

Na die tijd wou ik weer wat met haar dat wist ze en zij wist ook wat ik voor haar voelde we gingen echt elke dag met elkaar om vertlede elkaar alles maar dan ook alles!.Maar na verloop van tijd kreeg ze een vriendje dus probeerde ik haar maar te vergeten...

Maar door ondermeer lieve gesprekjes op msn,school etc kreeg ik toch het gevoel dat ze wat met me wou maar ze had al een vriend... en dat was al maand of 5 aan.....

Toen hadden we een excursie naar Frankrijk en daar gingen we ook heel de dag met elkaar om en ze wou zelfs met me zoenen want ze maakte het wel erg duidelijk en zei het zelfs letterlijk maar bedacht zich op het laatste moment.En ik krijg steeds de indruk dat ze iets wil maar de laatste stap niet durft te zetten.

Nu zitten we inmiddels op een andre school zelfde school ja... en ze blijft me mailen en bellen om af te spreken maar ze heeft nog steeds iets met die vriend van dr.Ik wil dr dolgraag en kan zelfs zeggen dat ik van dr hou.... ik weet het gewoon niet meer wat moet ik doen??
Hmm, zeg dat ze die vriend van haar moet dumpen want dit is natuurlijk niet fijn...Vraag haar wat zij nou voor je voelt en als ze verliefd is dan zal ze het moeten uitmaken....Anders zou ik als ik jouw was gewoon het contact verbreken want jij gaat hiet kapot aan....Of zeg dat ze gewoon normaal moet doen....
Oud 19-09-2002, 17:51
Flyracer
Flyracer is offline
Mja ik weet hoe ze over me voelt en ze houd van me zei ze....
Maar ze is nu bijna jaar met dr vriend dus ik weet zelf ook niet wat ze wilt en contact verbreken wil ik ook niet echt want ze is een hele goede vriendin dusja ik weet het niet....
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:30
PardonMe
PardonMe is offline
Als ze zoveel voor jou voelt en van je houdt enzo, waarom is ze dan nog bij haar vriend...?
Oud 19-09-2002, 19:55
Flyracer
Flyracer is offline
Denkt dat ze bang is om bij em weg te gaan... omdat ze goed met zn schoonouders ofzo kon omgaan zei ze tja ik weet het ook niet..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:02
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Flyracer schreef:
Denkt dat ze bang is om bij em weg te gaan... omdat ze goed met zn schoonouders ofzo kon omgaan zei ze tja ik weet het ook niet..
Pas binnen een huwelijk kun je over 'schoonouders' spreken. Je reactie deugt dus niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:08
lieve
lieve is offline
Hi,
laat ze weten wat je juist voor haar voeld en laat ze ook weten dat ze moet kiezen tussen jou of haar vriend!! Want ze kan niet met je voeten spelen en beide hebben! Zo gaat ze je alleen maar (-meer-) pijn doen!
Veel succes
Oud 19-09-2002, 21:33
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Pas binnen een huwelijk kun je over 'schoonouders' spreken. Je reactie deugt dus niet.
je weet toch wat hij bedoeld man zeikerd
Oud 20-09-2002, 07:04
Flyracer
Flyracer is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Als je goed kan lezen zeg ik dat zei dat heeft gezegd en niet ik en als je nit snapt wat ik er mee bedoel mja dan.... LOL
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 09:42
luckyleo
luckyleo is offline
Ze wilt duidelijk van 2 walletjes eten. Of ze moet kiezen voor haar vriend of voor jou. Dat moet je haar duidelijk maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten