Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 19:43
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
oke:ik ben al jaar gek op B; en die weet dat half en half,nu is het zo dta we morgne op schoolreis gaan met hele school maar we zijn in groepen verdeeld(nie van klassen maar gewoon heel de school in groepen),en ik zit in zijn groep,nu is het zo dta een enorme etterbak uit m'n vorige klas ook in m'n groep zit,weet dat ik gek ben op B. en via via ben ik erachter gekomen dat hij van plan is om me morgen belachelijk te maken voor hem...hoe reageer ik der best op nu als je weet dat ie wle erge dingen kan vertellen over me en dat ik me nu al boos voel worden?*gaat morgen effuh iemand gaan castreren*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 19:46
lady_x
lady_x is offline
niet boos worden, gewoon onverschillig blijven en tonen dat het je geen reet kan schelen!
Oud 23-09-2002, 19:50
debieltje nr 1
mja,maar ik ga dat ook proberen was dta ook van plan,maar als je weet dat ik een jaar gek ben van B. en dat die stommerd het dan allemaal wilt gaan verpesten in 1 moment gewoon om mij door het lint te zien gaan begrijp je toch wel dat ik moeite ga hebben met me kalm te houden?het gaat er niet om dat ie hem vertelt dat ik gek ben op hem,dat weet ie al,eht gaat erom dta hij dingen weet ove rmij,die je niet direct wilt gaan delen...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:56
lady_x
lady_x is offline
ga es rustig babbelen met die etterbak en zeg hem dat je het zo onnozel zou vinden van hem. en anders ja, dan komt de waarheid naar boven
Oud 23-09-2002, 19:59
debieltje nr 1
-die etterbak begrijpt dat niet en is er echt wel naar uit om mij te kwetsen,daarom doet hij het net
-maar die 'waarheid' die hij vertelt is de waarheid niet of is erg overdreven,en ik denk dat mijn 'nee dat is niet waar' dan niet erg sterk zou overkomen...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:05
Dminor
Dminor is offline
Wat is er mogelijk zo erg wat jij hebt gedaan dat hij kan vertellen zodat jij je belachelijk voelt?
Oud 23-09-2002, 20:05
debieltje nr 1
*zoekt manier voor HEM zelf belachelijk te maken als ie wat probeert zonder zichzelf te verlagen*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:08
debieltje nr 1
Citaat:
Dminor schreef:
Wat is er mogelijk zo erg wat jij hebt gedaan dat hij kan vertellen zodat jij je belachelijk voelt?
in principe heb ik nix ergs gedaan nee,maar was vroeger(vorig jaar) zo beetje een seutje,durfde in drama(toneelles) bijna nix(eindigde op eind van schooljaar wle 6 punt boven gemiddelde),en was aan m'n 12e gek van een vriend van hem die ik dan de hele zomer overal heb gevolgd(lastig doen enzow) en als ie daar ove rbegint,en iedereen zegt wle eens wat stoms maar hij gaat alle kleine dingetjes die je zegt onthouden om tegen je te gebruiken...zo gaat hij al m'n stommigheden van vorig jaar weer bovenhalen...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:10
debieltje nr 1
hij gaat doen alsof ik geobcedeerd ben door B.(ben ik niet!!!!!!),dat is zeker
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:11
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
in principe heb ik nix ergs gedaan nee,maar was vroeger(vorig jaar) zo beetje een seutje,durfde in drama(toneelles) bijna nix(eindigde op eind van schooljaar wle 6 punt boven gemiddelde),en was aan m'n 12e gek van een vriend van hem die ik dan de hele zomer overal heb gevolgd(lastig doen enzow) en als ie daar ove rbegint,en iedereen zegt wle eens wat stoms maar hij gaat alle kleine dingetjes die je zegt onthouden om tegen je te gebruiken...zo gaat hij al m'n stommigheden van vorig jaar weer bovenhalen...
Denk je dat B. hierop af zou knappen? Hij moet jou beoordelen naar je eigen persoon en zijn ervaringen met jou, niet naar wat een of andere randdebiel uit staat te kramen.
Oud 23-09-2002, 20:13
debieltje nr 1
maar het probleem is dta ik B. niet zooooooo goed ken,en dat die nog totaal geen beeld heeft van me dus,en dat ie die randdebiel dus best wel zou kunnen geloven(als iemand begint slechte dingen te zeggen over een of andere jongen ga ik zoiezo,ookal geloof ik he tniet toch ook ene slecht voorgevoel krijgen bij die jongen)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:16
debieltje nr 1
ik wil gewoon weten hoe ik er best zou op reageren...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:19
Dminor
Dminor is offline
Ik zou eerst zien te voorkomen dat het überhaupt gebeurt. B. uit meneer etter z'n buurt houden, alvast beginnen met beter kennis maken met B... Dat idee.
Oud 23-09-2002, 20:27
debieltje nr 1
Citaat:
Dminor schreef:
Ik zou eerst zien te voorkomen dat het überhaupt gebeurt. B. uit meneer etter z'n buurt houden, alvast beginnen met beter kennis maken met B... Dat idee.
mja,maar ik ben heel de dag bij dat groepje,en die randdebiel heeft vandaag al tegen verscheidene mensen gaan verklaren dat hij mij morgen wil belachelijk maken...en hij GAAT het doen
-*is zooooooo zenuwachtig om met B; te spreken morgen*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:41
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
mja,maar ik ben heel de dag bij dat groepje,en die randdebiel heeft vandaag al tegen verscheidene mensen gaan verklaren dat hij mij morgen wil belachelijk maken...en hij GAAT het doen
Je moet wel proberen contact te zoeken met hem en je je eigen persoonlijkheid voorschotelen. Oftewel: een leuk gesprekje met hem voeren (offtopic: dat zou ík nodig hebben, zo'n dagje, met m'n geklungel) en hem laten zien dat je niet zo'n doos bent als de Etter zegt. Dan kun je dat dus rechtzetten... het moment zelf zal wel vreselijk zijn, maar ja... Wat doe je eraan? Veel suc6 morgen, iig.
Oud 23-09-2002, 21:56
SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
Zorgen dus dat je B te spreken krijgt voordat dat joch je belachelijk maakt, zodat B de waarheid eerst te horen krijgt. Makkelijk gezegd natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:24
debieltje nr 1
hoe het is verlopennze groep werd onverwachts in 3en gesplitst en heel toevallig zaten B.,ik en de randdebiel elk in ene ander groepje...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 08:21
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
hoe het is verlopennze groep werd onverwachts in 3en gesplitst en heel toevallig zaten B.,ik en de randdebiel elk in ene ander groepje...
Wel jammer dat je dan niet toevallig bij B. in de groep terecht bent gekomen..
Reageren

Regels voor berichten