| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nou Mistic Girl ik vin het goed van je je dat je gewoon je zin doorzet en niet die van hem!!maar wat heeft die leraar zeg??Een aversie tegen mystieke/occulte dingen of zow?? Maar goed zoals Nar'Hyarmen ook zegt dat is een mening en als leraar moet je objectief blijven. Ik wens je veel succes!! Maar goed dat heb je vast niet eens nodig toch??
Laat die man zien waar je voor staat!You go!! Blessings Silver Moonfox
|
|
|
|
he wat lief allemaal
, maar ik ben het hier ook mee eens hoor.ff wat hierboven is gezegd; ik heb die man ook al gezegd dat hij een spreekbeurt niet mag beoordelen op zijn mening, omdat hij er niet in gelooft, maar toch gebeurt het zo wedden! maar mij kennende ga hier dan toch weer eindeloos op in, ik laat hem toch niet zijn zin krijgen, ik ga gewoon niet liegen daar hou ik niet van. ik ben trouwens wel al onwijs zenuwachtig zeg
|
|
|
|
neehheee
royaal niet leuk, zo zenuwachtig als wat, je mag maar 20 woordjes , majaik heb zo in mijn slot gezet dat er niet zoveel over de wicca kunst bekend is omdat de meesten dit gewoon niet aan de grote klok gaan hangen en ook niets vertellen tegen mensen die hier niet in geloven en als dit nog niet genoeg is, heb ik erin gezet dat het tegendeel ook nog niet bewezen is dat hekserij niet bestaat wat denken jullie is dit voldoende
|
|
||
|
Citaat:
En laat je geen dingen in de mond leggen door je leraar, het is jouw leven, jouw opleiding, jouw spreekbeurt, jouw mening, etc. De leraar is er alleen voor controle. TechXP
|
|
|
Verwijderd
|
heel veel succes meisje... ik weet hoe het is... heb ook mijn werkstuk en daarna mondelinge bespreking over moderne hekserij gehouden. Jezus wat loop je dan tegen een muur aan zeg, ik wist niet dat zoveel mensen zo dom konden doen!
Maare... je kan het wel. Wat ik wou vargen is: kun je je spreekbeurt niet ff online zetten... ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk! kusje |
|
|
||
|
Citaat:
en ik heb er ook in gezet in het slot dat veel mensen bang zijn voor diegene die aan hekserij doen omdat ze denken dat dit iets slechts is omdat zij er gewoon bijna niets over weten. en uhm mijn hle spreekbeurt, dan zou ik die moeten typen en is best veel werk, ik ga vertellen over een stukje geschiedenis, hoe dom dat de mensen toen waren over de verschrikkelijke heksenvervolgingen enz. dat over wat wicca inhoudt; dus n natuurreligie met n wet en n regel en niet bedoeld is om kwaad te doen. over het pentagram wat dit is waar het voor kan dienen magische cirkel, over covens gewoon algemeen, book of shadows, weer wat algeme dingetjes, heksenwerk, ook maar niet te uitgebreid de goden van wicca en het slot. weet je wat het gewoon is, ik weet inmiddels al best veel om te vertellen en ik wil het het liefste zo uitgebreid mogelijk doen maar dan ben ik een hele les kwijt en dat kan niet, dus je moet gewoon een selectie maken en dt vind ik ook best lastig. morgen het zevende uur * is echt al zenuwachtig* heb zowieso al een hekel aan spreekbeurten
|
|
|
|
oke dan, ik heb hem gehad.
zo zenuwachtig als ik was, maar het ging wel goed. ik was bijna niets vergeten te vertellen alles goed en duidelijk uitgelegd. van de klas had ik een 8.2, veel leuke reacties gehad dat ze het interessant vonden en van de leraar had ik een 6.7, royaal laag maar goed, heb uiteindelijk nog een 7.2, dus het valt nog mee, maar hij had me toch nog een commentaar dat het wel een groepje sekten zijn die hieraan doen en of ik wist hoeveel er aan deze poppenkast meededen ja sorry hoor toen werd ik een beetje kwaad, maar ik heb me zo goed en wel in kunnen houden.maar ik ben er van af
|
|
|
|
wat een mongool!!!... ahum sorry
ksnap nog steeds niet dat bepaalde mensen de bevoegdheid hebben gekregen om voor de klas te staan!! serieus.. maar het zal wel aan het enorme docententekort liggen dat sommige randdebielen voor de klas mogen staan. Ben blij dat je het er goed vanaf hebt gebracht. en leuk dat je klas iig wel open staan hiervoor.. (of een gedeelte?). kheb vorig jaar een presentatie gehouden over de heksenvervolging, en dat mens voelde zich aangevallen omdat ze dacht dat ik het deed om haar te pesten!! (achteraf bleek ze zwaar overspannen te zijn, en dacht ze dat ik het deed omdat ik haar een heks zou vinden... *zucht* sommige mensen snappen er nix van) ik kreeg ook iets in de 6. terwijl k een heel proces had nagedaan met de klas en veel info gaf.. gewoon doorzetten he
|
|
|
|
ja thanxs, ben best koppig en eigenwijs dus dat zal wel lukken, maar het slaat nergens op dat leraren het punt zo laten beinvloeden door hun eigen mening, alleen omdat zij er niet in geloven
.een ander meisje deed toch haar spreekbeurt over handlezen, nou zij had dus wel duidelijk gezegd dat dit grote onzin is en puur entertainment, zij had een 7.7
|
|
||
|
Citaat:
Heb zelf mijn spreekbeurt over mystieke en spirtuele dingen gedaan, ook een stuk over wicca, en heb een van de hoogste punten gehad van de klas, een 8.5 geloof ik (der zijn dus ook goede nederlandse leraren )
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Spreekbeurten gevraagd philoc | 1 | 11-02-2010 20:00 | |
| Algemene schoolzaken |
Mishandeling na spreekbeurt over islam Madfet | 35 | 01-12-2004 17:00 | |
| Algemene schoolzaken |
onderwerp spreekbeurt funky*girl | 7 | 02-09-2003 14:35 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits spreekbeurt: Vertaling gevraagd lauwerens | 4 | 16-02-2003 17:14 | |
| Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 21:43 | |
| ARTistiek |
Verhaal: De Spreekbeurt MAS187 | 15 | 20-07-2001 01:54 | |