Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 15:48
Kat
Kat is offline
Ik heb twee gerbils (woestijnratten), en nou zag ik laatst dat de staart van de grijze gerbil veel langer is dan die van de witte... De staart van de grijze gerbil loopt ook mooi in een puntje, en die van de witte houd plotseling op...
t zijn wel allebij mannetjes, maar ze vechten nooit echt. zou die staart ergens tussen gekomen zijn ofzo? en moet ik ermee naar een dierenarts??
Oud 04-03-2002, 22:25
Nena21
Nena21 is offline
Heeftie m er zelf niet afgebeten?Ik had eerst een muis,die had een heel stuk van z'n staart afgebeten
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:39
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
nou das hoor..
Oud 21-03-2002, 03:21
ick
ick is offline
als je geen sporen van verwondingen ziet, of merkt dattie pijn heeft als je 't puntje aanraakt (zachtjes in knijpen bijvoorbeeld) dan is't niet nodig denk ik....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 13:32
Kat
Kat is offline
Volgens mij heeft ie er geen last van ofzo, hij loopt al een poosje zo rond nu, hij eet goed, loopt nog steeds in z'n looprad... z'n staart is alleen wat... korter geworden.. nouwja, als ik weer eens bij de dierenarts kom zal ik het eens vragen.
Oud 23-03-2002, 13:33
Kat
Kat is offline
Citaat:
punkbastard!!! schreef:
nou das hoor..

Ehh... ik vat hem even niet...
Oud 23-03-2002, 18:54
~*~Angel~*~
~*~Angel~*~ is offline
mijn woestijnrat z'n staartvel was er eerst helemaal af, toen ben ik naar de dierenarts geweest, en toen heb ze z'n staartje geamputeerd, als ik niet was gegaan, was ie dood gegaan (is ie nu ook, maar wel 2 jaar later).dus ik zou kijken of er verwondingen zijn, en of ie pijn heeft (constant piepen enzow)
Oud 23-03-2002, 19:43
Kat
Kat is offline
Citaat:
~*~Angel~*~ schreef:
mijn woestijnrat z'n staartvel was er eerst helemaal af, toen ben ik naar de dierenarts geweest, en toen heb ze z'n staartje geamputeerd, als ik niet was gegaan, was ie dood gegaan (is ie nu ook, maar wel 2 jaar later).dus ik zou kijken of er verwondingen zijn, en of ie pijn heeft (constant piepen enzow)
Ik weet redelijk beswel zeker datie geen pijn heeft, en tis ook geen wond ofzo, z'n staart is gewoon wat korter geworden.
blijft vreemd, maar als ie er geen last van heeft zal het wel goed zijn.
Oud 24-03-2002, 14:26
~*~Angel~*~
~*~Angel~*~ is offline
heeft ie wel genoeg speeltjes? (= huisje, loopbal, haal je hem er elke dag uit?)
want als ze zich vervelen gaan ze (aan zichzelf) knagen, als ie zich dus verveelt, heb je geluk dat het is begonnen met zijn staart! en niet met zijn pootje...
Oud 25-03-2002, 08:02
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
Kat schreef:
Ehh... ik vat hem even niet...
je had boven je bericht gezet...dqat betekent dus dat je t cool vind omdat je die anders neit zou gebruiken neem ik aan.
Oud 25-03-2002, 15:44
Kat
Kat is offline
Citaat:
punkbastard!!! schreef:
je had boven je bericht gezet...dqat betekent dus dat je t cool vind omdat je die anders neit zou gebruiken neem ik aan.
Uhh, neej, eigenlijk niet... k zet die poppetjes overal boven, ik vin die blaadjes papier of wat het danook zijn zo saai. maar dat had nix met mijn rat te maken hoor, en ook niet met z'n staart...
Oud 26-03-2002, 15:12
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
De staart van Rat/gerbil enz, is hun evenwichtsding en normaal als hun staart eraf is dan gaan ze dood, maar waarschijnlijk heeft die van jou nog geluk gehad, want hij is er niet zover af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten