Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik word ook helemaal gek van mijzelf
ik staar voor me uit en zit alleen maar te huilen en naar zijn liedjes te luisteren ik ga gewoon smeken of ik naar de begrafenis mag ik wil dr gewoon naar toe ik heb een vriendin gevraagd en ze wil wel met me mee en ze mag en als ik nie mag dan vind ik het wel een goed idee ja dat ik later een keer naar zn graf ga wat ik nog veel vaker zal herhalen ik hoop da je gelijk hebt en dat hij het allemaal diep van binnen weet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je hoeft niet gek te worden van jezelf.. Je mag huilen!! Je mag verdrietig zijn!!! Laat het maar lekker over je heenkomen en huil maar, neem afscheid van hem.. dit hoort allemaal bij het verwerkingsproces.. het mag, echt waar |
![]() |
|
Het doet pijn, ik weet het, vorig jaar stierf een dierbare van me en ik dacht dat ik er nooit overheen zou geraken.
Die leegte, die plotse verdwijning, die pijn, het was moeilijk ermee door te gaan. Het is verschrikkelijk om hem nooit meer te mogen zien of te mogen aanraken, ik heb zo vaak gehuild. Hij kwam voor in mijn dromen en plots ontwaakte ik en ik besefte dat het slechts een droom was en dat hij er niet meer was, ik heb gehuild, ik heb me afgezonderd van iedereen. Nu, 8 maanden later, denk ik nog steeds aan hem maar met een goed gevoel, dat hij dood is maar dat ik er steeds ben voor hem. In zekere zin is de dood onvermijdelijk en zoals een of andere filosoof zei: je moet leren omgaan met de dood want ze zal je steeds blijven achtervolgen, leg je erbij neer, het is een deel van je leven... Wat dusjcrib zegt is helemaal juist, je moet ermee geconfronteerd worden, aan hem denken, hem missen, huilen, naar de begrafenis gaan, zijn dingen die je erbovenop zullen helpen...
Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 11:18. |
![]() |
|
![]() |
ik weet dat dit er allemaal wel bij hoor huilen en hem onwijs veel missen maar tis allemaal zo moeilijk
ik voel me zo leeg alsof ik een stuk van mn hart van mn leven kwijt ben iets wat nooit meer terug komt ik wil naar de begrafenis toe ik weet dat het me zal helpen het me goed zal doen alleen ik hadf nu alleen nog maar contact met hem via msn en mijn moeder vind dat helemaal nix en kweenie of ik nu mag gaan ik hoop dat ik mag gaan maar kweenie hoe ik dr over moet halen er is een leegte in mij die niet meer opgevult kan worden hij was anders als andere hij kan nie vervangen worden nooit en da wil ik ook nie ik wil hem terug ik hoop steeds dat het een nachtmerrie is en dat i nog moet ontwaken maar tis nie zo he hij is echt dood ik weet niet of ik wel afscheid van hem wil nemen ik weet niet hoe met huilen kom ik er ook niet echt ik weet dat ik er wel bovenop kom maar tis zo moeilijk |
![]() |
||
Citaat:
Sterkte Jenneke
||
Citaat:
Email: djalmere15@hotmail.com Groetjes !!!
Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 11:16. |
![]() |
|
Ik denk dat hij altijd wel geweten hebt dat jij van hebt gehouden/ om hem heeft gegeven.
Het is zinloos om je schuldig te voelen. Al kan ik je reactie wel begrijpen. Het is moeilijk om een dierbaar iemand te verliezen. Misschien moet je toch eens je ouders overhalen dat het je goed doet als je afscheid van hem kan nemen door naar zij begravenis/crematie te gaan. Dat lijkt me heel belangrijk om zoiets (volledig) af te sluiten. Sterkte!
|
![]() |
|
![]() |
heey,
wow, wat erg voor je! k weet niet echt wat ik moet zeggen, hij zal vast wel geweten hebben dat jij ook van hem hield, zoiets hoef je meestal niet te zeggen, maar zoiets voel je wel aan. Over een tijdje kun je dan misschien een afscheidsbrief ofzo aan hem schrijven, waardoor je zeg maar afscheid van hem neemt, want hoe moeilijk het ook is, jij moet wel verder met je leven.. en alleen jij kan dat doen. Dan kom ik eigenlijk nog op een vraag; hoe gaat het voor de rest met je? k bedoel met je thuissituatie, ik heb nu een andere naam(k was a girl like me) en toen heb ik een hele tijd niets meer ervan gehoord, dus k hoop echt voor je dat het goed gaat! nou sterkte ermee! hopefully... |
![]() |
||
![]() |
Nogal k*t voor je...
Komt wel heel onverwacht dan. Maar ja... jij bent er nog! Citaat:
Op een gegeven moment is de schade té groot, en ja, dan kan de beste arts ter wereld er niets meer aan doen. Die arts (of artsen) heeft echt wel z'n best gedaan om hem in leven te houden, maar als het einde bereikt is, dan is het gewoon zo... |
![]() |
|
![]() |
Hee meissie,
Ik weet bijna exact hoe je je voelt! Mijn beste vriend is (nu alweer) 3 jaar geleden om het leven gekomen bij een verkeersongeluk! En ik herken dingen zo goed die jij zegt! Mail me maar es als je wil. Gr. Eise eisedenoord@hotmail.com MSN heb ik ook dus voeg maar toe Sterkte |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
the voice. Hij is dood. DanielC | 8 | 03-09-2008 21:50 | |
Films, TV & Radio |
Sydney Pollack. Hij is dood! DanielC | 2 | 27-05-2008 10:10 | |
Films, TV & Radio |
Charlten Heston is dood DanielC | 11 | 08-04-2008 11:57 | |