Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 14:28
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
hai mensen
ik heb 8 maanden verkering gehad met een superleuke jongen, helaas woonden we 4 uur treinen bij elkaar vandaan en dit was dna ook de reden dat hij het uitmaakte. We zagen elkaar te weinig en hij had juist iemand nodig om hem heen enzo...ik snap dat allemaal heel erg goed enzo maar ja ik wilde eigenlijk wel doorgaan!! dat is dus best wel kut want nu moet ik hem toch echt uit mn hoofd gaan zetten op die manier. Kijk hij wilde wel vriende blijven eno en ik denk ook wel dat dat kan maar toch het is zooooooooooooooooooooooo KUT gewoon, snapt iemand hoe ik me voel?? ik hoop van wel
xx
margreet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 16:24
highlight
highlight is offline
ja hoor, ik snap wel hoe je je voelt
Oud 28-09-2002, 18:10
PardonMe
PardonMe is offline
Een vriendin van mij heeft onlangs hetzelfde mee gemaakt (alleen gingen zij en haar ex slechts 2 maanden met elkaar en kwam haar ex tot dezelfde conclussie als jouw ex..)
Zij woonden 2.5 uur treinen bij elkaar vandaan en zagen elkaar bijna niet.. Dat was gewoon niet wat die jongen wilde dus heeft hij er een punt achter gezet, dat meisje was er echt helemaal kapot van, zij vond de afstand juist niet zo'n probleem..

Maar goed ik kan me dus enigzins voorstellen hoe je je voelt, maar ja, als hij het gewoon niet ziet zitten moet jij je daarbij ook neerleggen, heel jammer
Oud 28-09-2002, 18:30
Verwijderd
Wat je nu ervaart (denk ik), is min of meer hetzelfde als bij het einde van een 'gewone' relatie: leegte.

Eerst dacht je nog de hele tijd aan hem, wachtte op lieve smsjes van hem, keek wanneer hij online kwam, verheugde je op de volgende ontmoeting met hem, enzovoorts.

Dat is nu weg. Logisch dus dat je je kut voelt.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:40
Strato
Strato is offline
Citaat:
anansi_de_spin schreef:
hai mensen
ik heb 8 maanden verkering gehad met een superleuke jongen, helaas woonden we 4 uur treinen bij elkaar vandaan en dit was dna ook de reden dat hij het uitmaakte. We zagen elkaar te weinig en hij had juist iemand nodig om hem heen enzo...ik snap dat allemaal heel erg goed enzo maar ja ik wilde eigenlijk wel doorgaan!! dat is dus best wel kut want nu moet ik hem toch echt uit mn hoofd gaan zetten op die manier. Kijk hij wilde wel vriende blijven eno en ik denk ook wel dat dat kan maar toch het is zooooooooooooooooooooooo KUT gewoon, snapt iemand hoe ik me voel?? ik hoop van wel
xx
margreet
Welcome to the club, meer kan'k eigenlijk niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 20:32
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
dag lieve mensen
bedankt iig voor jullie reactis, ik weet ook wel dat ik natuurlijk niet de enige bent, maar ja ik ben er kapot van ik denk de hele tijd nu gaat ie bellen, elke keer als de telefoon gaat denk ik dat hij het is, het is zelfs zo dat als de deurbel gaat dat ik denk ja daar is ie weer!! maargoed dit gaat vast wel weer over....hoop ik
xx
margreet
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:45
Pletterprater
Pletterprater is offline
Snif, vanwege de afstand uit maken
Damn... ik heb ook iemand nodig om me heen, mar ik weet dat 20 uur rijden met de auto verder (ongeveer) er iemand is, die van me houd...

Jammer dat hij (in jouw geval ) dit niet ziet... maar iedereen heeft zo zijn eigen waarden en normen, ik kan me voorstellen dat hij dit inderdaad rottig vind

Ey... weet je wat, gewoon de volgende keer proberen iemand dicht bij huis te vinden... OF iemand vinden, die het wel erg vind om ver van je vandaan te wonen, maar het toch doorzet, omdat hij van je houd.

En verder, ja... vergeten zal moeilijk gaan... nu nog in de put, over een maandje ofzo al vele mindr ... achter de wolken schijnt de zon

De mzzl
Reageren

Regels voor berichten