Advertentie | |
|
![]() |
|
Hallo!!!!
Volgens mij kun je daar wel tegen ingaan hoor.... Bij ons is het zo dat als je de natuurkant kiest, je alleen maar duits12 en frans12 kunt krijgen als je het als extra vak neemt. Verder krijgt iedereen duits1 in de vijfde klas (natuurkant) en frans1 in de vierde klas (natuurkant). Lijkt me raar dat dat bij jullie dan opeens anders geregeld is.... Misschien kun je naar de directeur gaan en de precieze mening vragen, want 'saai' is natuurlijk GEEN goede mening!! Maar goed ik wens je veel succes!!!!!!! (en sterkte!) ![]() Groetjes van, Diamonde (die gek op talen is maar wel N&G COMPLEET gekozen heeft.....) |
![]() |
|
ik zit nu ook in de 4e. En heb ook frans 1&2 en duits 1&2. MAar dat komt ook doordat je bij mij op school voor de 4e nog geen profiel hoeft te kiezen maar alleen M of N (voor de duidelijkheid, ik doe natuur)
|
Verwijderd
|
bij ons hebben ze besloten dat ze frans 1 en duits 1 dit jaar in alle klassen gaan afronden, dus zowel in 4, 5, en 6 vwo. vanaf nu gaan ze in de vierde 2 uur frans en 2 uur duits geven, en dan spreken, luisteren en lezen (die laatste weet ik niet zeker). en dan worden de vakken in het vervolg in de vierde afgesloten, op die manier. (heb ik, en de rest van 6 vwo dus als enige van de school 3 jaar frans 1 en duits 1 gehad)
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Msn-taal, Slechte invloed op de Nederlandse taal? xLesleyy. | 34 | 23-10-2007 17:33 | |
Algemene schoolzaken |
[Profielwerkstuk] Msn-taal BartNL | 29 | 06-10-2007 18:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het nut van Esperanto als tweede taal binnen de EU 0fd1ba6bef258b3 | 57 | 24-08-2005 11:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Word je ook gek van die talen? Mister Frodo | 31 | 19-01-2004 19:50 | |
ARTistiek |
verhaaltje; dankje wel in 7 talen sunflouwer | 0 | 04-06-2002 08:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Taal studeren? morgantcm | 18 | 31-03-2001 22:09 |