![]() |
|
Skatebroek die op heupen valt, boxer er iets boven uit, topje maakt niet zo erg uit, zolang t niet zown ding met open rug is ofzo, armbandjes.
*'I'he Prophet, die zich weer es alternatief op moet stellen*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm ik hou wel van de wat strakkere kleding. En dan in zwart wit combinatie vind k ook wel
![]() maja, dr zijn wel meer dingen die sexy/leuk zijn ![]() en minirokjes ben k eigenlijk niet echt kapot van. Vind t vaak wat sletteriger staan ![]() (maar kan leuk zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Meisje > String ik denk dat de meerdeerheid er daar toch wel over eens is hoor. maar natuurlijk, als je het niet fijn vindt zitten, moet je het niet dragen ![]()
|
![]() |
ik moet als meisje eigenlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vind om strings te dragen, vroeger dacht ik altijd 'no way!', maar toen heb ik het eens geprobeerd en sindsdien kan ik niet meer zonder. is trouwens inderdaad ook veel schoner onder strakke broeken, zie je die stomme randen tenminste ni.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (trouwens, had die aan en een paar vrienden van me dachten dat ik een string aan had... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vinden jongens het meest sexy? IkBenEenWortel | 5 | 01-11-2012 10:40 | |
Muziek |
Sexy zanger(essen) Naimin | 25 | 22-02-2011 20:58 | |
Muziek |
Meest sexy nummer flipsyde | 73 | 29-07-2007 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Sexy Hotdog Ieke | 0 | 06-04-2004 21:45 | |
Lifestyle |
wat is SEXY bij vrouwen? Optima | 113 | 03-10-2003 21:12 | |
Seksualiteit |
Vrouwen: Welke vrouwen vinden jullie nou mooi? Menahem | 143 | 13-05-2003 20:37 |