Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het klinkt allemaal niet zozeer als 'pure toeval', dat beweer ik ook niet, maar als iets normaals. Het komt absoluut niet paranormaal over, het ligt allemaal voor de hand. Bij een buitengewone gave moeten ook buitengewone gebeurtenissen zijn.
|
![]() |
Ik zat vandaag in de klas, en tijdens de franse les kreeg je buurman een kaartje in de hand met daarop een woord. Dit moet je dan bescrhijve in het frans zodat de andere het snapt. Door me goed te concentreren op waar mn buurman aan dacht kreeg ik gelijk door dat het met trouwen te maken had en met man en vrouw. Dit toen hij nog aan het nadenken was over hoe hij het in het frans zou zeggen, hij had er nog geen woord over gezegd. Toen ie begon wist ik nadat ie het woord "gagner" zeidat het een trouwring was. Hij was zelf ook helemaal verbaasd hoe ik dat al wist.
Ik moest toen een woord omschrijven, Fakir, Ik wist niet wat het was ik d8 een tovenaar op een vliegend tapijt ofzo, dus daar begon ik over te lullen maar hij begreep het totaal niet, toen probeerde ik het woord "fakir" in zin hoofd te prenten, en ja het lukte ook nog want hij begon daarna fa, fa, faraoah beetje te brabellen en daarna wist ie het.. het was fakir ![]() Tijdens Aardrijkskunde het laaste uur ging ik weer verder experimenteren, ik ging aan iemands naam in de klas denken, en tegelijkertijd d8 ik aan een soort schaft waar de info uit me hoofd moest komen, ik deed dit en in een flits voelde ik zegmaar zijn naam uit me schieten ofzo. Toen ik dit deed, draaide die persoon zich om en keek me ff aan op het moment dat ik aan hem dacht. Dit is me 2 keer gelukt bij 2 personen daarna was ik vet vermoeid en lukte het niet meer. Ik kan wel vaker verslag aan je uitbrengen als je dat wilt ![]() Ik ben er nu mee aan het experimenteren enzo maar ik ben er ook pas net achter dus ik weet het allemaal nog niet zo goed. |
![]() |
||
Citaat:
Je bent dan niet alleen telepatisch maar ook helderziend. De andere personen zouden ook over gaven kunnen beschikken, of je hebt hele sterke. Interessante ervaring, hou ons op de hoogte!
|
|
|