Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2002, 23:26
Time draft
Time draft is offline
Hey ik begin de laatste tijd steeds meer signalen te krijgen dat ik mogelijk telepathisch en helderziend ben?
Ik heb al sinds ik klein was geweten waneer dingen gebeurden, toen ik bv nog naar bed moest van me ouders en ze waren uit gegaan die avond kreeg ik opeens een gevoel van enorme haast, ik rende altijd direct naar boven om me klaar te maken om te gaan slapen en op het moment dat ik me kamerdeur dichtdeed kwamen mn ouders het huis binnen. Dit gebeurde vrijwel elke week en steeds op verschillende tijden.
Ik weet ook nog in het begin van de basis school dat ik in de klas zat en dat ik gewoon wist of andere kinderen over mij aan t praten waren, of aan mij dachten. Toen ik naar groep 3 ging begonnen we met lezen in de klas, ik was na een week of 2 al zover dat ik van niveau 1 naar niveau 4 kon (terwijl de rest van de klas nog problemen had met woorden lezen) maar ze hadden me uiteindlijk op 3 geplaatst om ervoor te zorgen dat ik nog wel met de groep kon meedoen. IK had altijd al het werk in 2 dagen af en het was eigenlijk altijd te makkelijk voor me geweest. Vanaf dat punt begon ik alle intresse te verliezen in het werk op school, ik deed steeds minder totdat ik naar beneden zakte, niet helemal want ik wist dat ik moest werken. Dat besef heb ik altijd gehouden dat ik MOEST werken. In deze periode had ik weinig telepatische ervaringen, dat van me ouders heb ik altijd al gehad, ik had nog steeds wel af en toe kleine telepathische ervaring maar heel onregelematig. Ik kan me er weinig van herinneren iig.
Dit is eigenlijk een hele tijd zo door gegaan tot ongeveer een jaar geleden. Ik krijg nu steeds vaker paranormale ervaringen. Er zijn veel voorbeelden te noemne. Op vakantie in thailand gingen mn ouders en ik mn oude oppas opzoeken. Op weg daarna toe zei ik sarcastich tegen mn vader "nee ze is er niet ze is 4 weken naar bangkok om daar te werken" mn vader nam het zoals altijd serieus op en zei dat de mensen hier in de deze streek bijna altijd thuis blijven om op het land te werken. IIg je raadt het al toen we daar aankwamen "waar is Noi? die is 4 weken naar bangkok om te werken" - Toen ik (ook) in thailand met mn moeder in de taxi stapte, zei ik tegen haar dat ze haar net gekochte servies uit dr tas moest halen, nah dat hoefte niet van haar, ze pakte de tas en het servies viel er uit op de grond. De meeste voorvallen gebeuren als ik een sarcastisch grapje over iets maak. Als ik op straat loop met vrienden weet ik of we een confrontatie gaan krijgen met andere of niet. Daar denk ik dan zegmaar een minuut of anderhalve minuut van te voren de hele tijd aan. Zoals laatst , we liepen terug van een speeltuintje en 2 mins voordat we weggingen kreeg ik een soort donker gevoel in me hoofd en ik hoorde voor 2 seconden schreeuwende stemmen in me hoofd, daarna gewoon weer stil, toen we wegliepen hoorde ik al iets aankomen om de hoek terwijl me vrienden niks hoorden, we liepn door en staat en komen we een groep marokanen tegen, ze zochten ruzie maar uiteindlijk waren we weg gekomen. Ik had paddos genomen en ik weet nog dat de gast die mij bedreigde opeens ophield en "oprotten" zei toen ik hem een tijd aanstaarde en zei "ok is goed man rustig"
Toen ik laatst met iemand chatte, had ik midden in het gesprek de neiging om hardop te zeggen wat die andere persoon wou gaan zeggen, maar toen zei ik het op het laatste moment niet hardop en hield ik het in, toen "voelde" ik zegmaar die zin in mn hoofd en de volgende zin die hij zei was exact de zelfde zin die ik in mn hoofd had alleen de Je in de zin (in mijn hoofd) had hij omgezet in Ik)
Toen ik terugkwam van mn paddo trip zat mn kat zoals gewoonlijk als het laat is in de keuken op iemand te wachten om lang de benen kopjes te geven. Dit keer kwam ze al aan lopen toen ik heel ff " nee nu ff niet" d8 (want het is soms erg irritant ) ze keek me aan en liep langs mn been heen en ging naast me zitten en volgde me voor 10 secs en ging toen weer terug naar d'r stoel. Ik begin steeds kleine voorvallen te krijgen waarin dit gebeurt vooral met sarcastiche dingen die steeds meer beginnen te kloppen. Ik vergeet altijd mn dromen op een paar gevallen na maar die zijn dan erg vaag en ik snap er weinig van. Ik heb ook de laatse tijd het gevoel dat er iets in me zit, maar toch overal in me. AL deze gebeurtenissen begonnen vanaf januarie en komen nu steeds vaker voor. Ik denk dat het geen toeval meer is.
Weet iemand of ik mogelijk begaafd ben? (ohja vandaag ff nog , had met iemand afgesproken was best nerveus, na 5 minuten kreeg ik een soort wit eenzaam gevoel in me, ik wist ik al gewoon dat ik net zo goed weg kon gaan want ze kwam niet opdagen dus na 40 mins ben ik maar weggegaan had er nog gesproken en ik moest haar bellen ofzo naja)
Antwoord graag !
Advertentie
Oud 23-09-2002, 12:50
legatus
legatus is offline
Erg triviale gebeurtenissen, ik zie geen daadwerkelijke telepatische gave; meer toevalligheden (of beter gezegd intuitie), vooral omdat je toegeeft dat het [voorspellingen] vaak 'sarcastische' opmerkingen zijn.
Oud 23-09-2002, 15:16
Time draft
Time draft is offline
Citaat:
legatus schreef:
Erg triviale gebeurtenissen, ik zie geen daadwerkelijke telepatische gave; meer toevalligheden (of beter gezegd intuitie), vooral omdat je toegeeft dat het [voorspellingen] vaak 'sarcastische' opmerkingen zijn.
Dat d8 ik ook in het begin, gewoon intuitie en toeval. Het gebeurt te veel om toeval te zijn. De voorbeelden die ik heb genoemd waren voor mij cruciale momenten in mijn ervaring, voor mijn gevoel. IK moet toegeven dat ik van de helderziendheid niet zeker ben maar van het telepathie, kheb het bijna elke dag nu.
Oud 23-09-2002, 15:44
legatus
legatus is offline
Citaat:
kheb het bijna elke dag nu
Wees eens wat specifieker in je 'gebeurtenissen'.

Het klinkt allemaal niet zozeer als 'pure toeval', dat beweer ik ook niet, maar als iets normaals. Het komt absoluut niet paranormaal over, het ligt allemaal voor de hand.

Bij een buitengewone gave moeten ook buitengewone gebeurtenissen zijn.
Oud 23-09-2002, 17:51
Time draft
Time draft is offline
Ik zat vandaag in de klas, en tijdens de franse les kreeg je buurman een kaartje in de hand met daarop een woord. Dit moet je dan bescrhijve in het frans zodat de andere het snapt. Door me goed te concentreren op waar mn buurman aan dacht kreeg ik gelijk door dat het met trouwen te maken had en met man en vrouw. Dit toen hij nog aan het nadenken was over hoe hij het in het frans zou zeggen, hij had er nog geen woord over gezegd. Toen ie begon wist ik nadat ie het woord "gagner" zeidat het een trouwring was. Hij was zelf ook helemaal verbaasd hoe ik dat al wist.
Ik moest toen een woord omschrijven, Fakir, Ik wist niet wat het was ik d8 een tovenaar op een vliegend tapijt ofzo, dus daar begon ik over te lullen maar hij begreep het totaal niet, toen probeerde ik het woord "fakir" in zin hoofd te prenten, en ja het lukte ook nog want hij begon daarna fa, fa, faraoah beetje te brabellen en daarna wist ie het.. het was fakir ik was zelf ook geslagen eerlijk gezegd.
Tijdens Aardrijkskunde het laaste uur ging ik weer verder experimenteren, ik ging aan iemands naam in de klas denken, en tegelijkertijd d8 ik aan een soort schaft waar de info uit me hoofd moest komen, ik deed dit en in een flits voelde ik zegmaar zijn naam uit me schieten ofzo. Toen ik dit deed, draaide die persoon zich om en keek me ff aan op het moment dat ik aan hem dacht.
Dit is me 2 keer gelukt bij 2 personen daarna was ik vet vermoeid en lukte het niet meer.
Ik kan wel vaker verslag aan je uitbrengen als je dat wilt
Ik ben er nu mee aan het experimenteren enzo maar ik ben er ook pas net achter dus ik weet het allemaal nog niet zo goed.
Oud 23-09-2002, 18:03
Hardcore
Hardcore is offline
vet
Oud 23-09-2002, 18:46
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik ben er nu mee aan het experimenteren enzo maar ik ben er ook pas net achter dus ik weet het allemaal nog niet zo goed.
Blijf oefenen.

Je bent dan niet alleen telepatisch maar ook helderziend. De andere personen zouden ook over gaven kunnen beschikken, of je hebt hele sterke.

Interessante ervaring, hou ons op de hoogte!

Regels voor berichten