Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 12:44
softie
softie is offline
Soms ben ik echt vreselijk jaloers, al om de kleinste dingetjes... Als hij het over een ex heeft bv of gewoon meisjes met wie hij heeft gezoend tijdens het uitgaan...Ik laat en probeer het nooit te laten merken maar soms is het zo moeilijk en zit ik mezelf gewoon op te vreten.

Veel mensen zeggen van waarom moet je jaloers zijn, als jullie uitgaan gaat hij toch met jou mee naar huis?

ik vind dit zo'n onzin, dus als je uitgaat en hij staat te dansen en te flirten met een meisje, moet je het maar goed vinden? omdat hij toch wel met jou mee naar huis gaat?

naja, ik zou graag van jullie willen weten wat jullie van deze stelling vinden...

xxxxies Jessie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 12:45
-Meisje-
-Meisje- is offline
Dat ie zoent met andere meisjes? Euh... da zou bij mij ni pakken hoor (en ik denk da'k ni de enige ben)...

Mag jij zoenen met andere jongens???
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:47
softie
softie is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Dat ie zoent met andere meisjes? Euh... da zou bij mij ni pakken hoor (en ik denk da'k ni de enige ben)...

Mag jij zoenen met andere jongens???
ik snap neit helemaal wat je bedoelt...

maar soms heeft hij het wel eens bv met vrienden over meisjes waar hij mee heeft gezoend met het uitgaan VOOR dat wij hadden, hij is nog nooit vreemd gegaan en ik zou ook nooit vreemd gaan en zou ik ook niet hoeven doen ook
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:46
ABrules
ABrules is offline
Wat maakt het uit wat ie doet als hij uiteindelijk toch alleen maar jou wil???

Laat hem gewoon lekker vrij... net zoals hij jou dan ook vrij moet laten... gewoon lekker lol trappen... maak je niet zo druk je bent nog maar 15... Vrijheid Blijheid
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:51
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
softie schreef:
ik snap neit helemaal wat je bedoelt...

maar soms heeft hij het wel eens bv met vrienden over meisjes waar hij mee heeft gezoend met het uitgaan VOOR dat wij hadden, hij is nog nooit vreemd gegaan en ik zou ook nooit vreemd gaan en zou ik ook niet hoeven doen ook
Ik snap de verwarring wel..
In je verhaal lijkt het net alsof hij met andere meisjes kust namelijk..

Mjah ik zou het zelf zeker niet leuk vinden als mijn vriend met andere meisjes flirt! Ik zou dan ook wel jaloers worden ja.. En ik zou het ook liever niet willen hebben over zn exen en de meisjes met wie hij gezoent heeft..
Maar goed, ik denk dat je dat wel tegen hem kunt zeggen dat je die dingen gewoon niet wilt weten..

hmz mn vriend en ik hebben het laatst wel gehad over anderen met wie we gehad hadden, of met wie we gekust hadden, of we daar spijt van hadden bijvoorbeeld.. (wat overigens niet zo was, maar dat terzijde) Maar toen kwamen we tot de conclussie dat we in ieder geval nog lang geen spijt hadden van elkaar
Oud 20-09-2002, 15:00
ZHAzha
ZHAzha is offline
Mijn vriend is ook zo jarloers pfff
Oud 20-09-2002, 15:39
softie
softie is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Mijn vriend is ook zo jarloers pfff
je ken wel gaan zitten zuchten, maar hij doet zichzelf er meer pijn mee dan dat hij dat bij jou doet hoor...

Weet je hoe erg ik het vind dat ik soms zo ben, ik ken er nix aan doen, het zit gewoon in me...

dus please... kap lekker met dat gezucht...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:51
PardonMe
PardonMe is offline
Hmzz ik denk dat het voor allebei niet leuk is als iemand jaloers is..

Enerzijds de persoon die zelf jaloers is; zit best af en toe zo van "wat zou hij/zij nu doen" en zicht allerlei dingen in het hoofd te halen en misschien ook nog eens bang dat je partner zal denken dat je hem/haar niet vertrouwt, terwijl je dat bijvoorbeeld wel doet, maar onzeker bent ofzo.

Anderzijds de persoon van die de partner jaloers is; is misschien bang om een situatie te creeeren (onbewust) waardoor de ander weer een reden ziet om jaloers te zijn. En misschien krijg je het idee dat de ander jou niet vertrouwt..

Tja voor beiden kan ik me dus goed voorstellen dat het niet leuk is.. Voor wie het nou eigenlijk het minst leuk is dat zou ik niet weten, maar voor beiden zijn er dus best wat dingen te verzinnen..
Oud 20-09-2002, 15:55
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
softie schreef:
je ken wel gaan zitten zuchten, maar hij doet zichzelf er meer pijn mee dan dat hij dat bij jou doet hoor...

Weet je hoe erg ik het vind dat ik soms zo ben, ik ken er nix aan doen, het zit gewoon in me...

dus please... kap lekker met dat gezucht...
daar bedoelde ik verder niks mee met dat pff..
Het zal heel vervelend voor je zijn. Maar het is ook vervelend voor je partner.
Oud 20-09-2002, 16:07
Ingrid3
Ingrid3 is offline
je moet je natuurlijk ook nie te veel claime he.. hij heeft ook beetje vrijheid nodig maar ik snap da jij da vervelend vind as ie met andere meidjes bezig is ipv jou..
en over je stelling.. je hoeft ut nie goed te vinde as ie met iemand aan ut flirte is maar jezelf opvrete is ook nie de oplossing. Maar as je weet da ie echt van je houd zou je um toch iets meer vrijheid moete geve anders zal ut fout gaan met je.. je lijdt er dan zelf onder en das natuurlijk nooit goed!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 15:48
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik snap je hele verhaal hoor meissie ik was ook jaloers, omdat mijn ex ook zo met meiden flirte ,hij is ook zo vrij enzo
maar ga er nooit te lang mee door met het jaloers zijn..want ik ben het kwijt geraakt twee maanden geleden..
Reageren

Regels voor berichten