Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Rustig! Rustig! Ik werk fulltime en ben bijna nooit thuis, zoveel tijd heb ik daar niet voor! Ik zal vanavond eens kijken of ik ze bij iemand op de server kan pleuren dus..
![]() Ik heb er hier nog eentje op mn werk: [img]doethetgodverdommetochniet[/img]
Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 18:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat toch niet alleen om degene op de foto, maar om de hele foto, de kleuren, de afstand, de scherpte, de locatie, het onderwerp, etc etc etc..
|
![]() |
Ok, even wat commentaar van mij dan (meer dan drie woorden hoor).
Allereerst vind ik jou niet echt in de omgeving passen, jij geeft een heel duidelijk verschil tussen licht en donker, terwijl de omgeving juist heel verschillend is in dat. Het zwart/wit vind ik overigens wel heel mooi! Vervolgens posseer je inderdaad heel erg overduidelijk, ik vind het mooier wanneer dat wat meer 'onverwacht' is, nu heb ik echt het gevoel dat ik naar jou kijk op foto's. Het gevoel naar mooie foto's te kijken, waar jij op staat, is mooier. Overigens vind ik de omgeving ook te 'modern', de tegeltjes, trap en het bord geven een beetje een rare draai aan de foto's... |
![]() |
||
Citaat:
Twee foto's zijn mooi (die waar je achterom kijkt en waar de achtergrond een waas is -- mooie diepte, en die waar de suggestie word gewekt dat je gaat springen, met onder je een soort van bodemloze put), de anderen zijn nogal fantasieloos. Martin Meijer -- Festival of Amateur Film Creations is een database begonnen voor actrices/acteurs. Voornamelijk voor genrewerk. Misschien kom je wel van pas, Darkcat. http://www.filmcreations.nl
|
Kvind diegene van de trap en de foto van bovenaf waar je tegen een paal aanstaat het mooist, en waar je je tanden ontbloot en tegen de muur aangedrukt staat het geilst
![]() Ben benieuwd wat voor uitstraling je hebt met een glimlach ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 14 Caroo | 500 | 22-03-2005 18:35 | |
Software & Hardware |
[Imaging] Foto uit Word opslaan keukentrappetje | 15 | 15-06-2004 02:34 | |
Muziek |
Fototopic.. Ninpo Otaku | 256 | 16-03-2004 14:50 | |
Lifestyle |