Hehehe, ik heb het al.

Ik weet nu niet meteen waar je goede informatie over het spel kan vinden, maar ik kan je er wel al iets over vertellen.
Je kan kiezen uit een hele reeks opdrachten die variëren tussen beginner en geavanceerd. Het is dan natuurlijk de bedoeling die opdracht tot een goed einde te brengen in de opgelegde tijd. Bv. plaats zes verschillende diersoorten in je zoo en zorg dat hun tevredenheid boven de 50 ligt. De tevredenheid van de bezoekers moet ook over de 50 liggen. Doe dit in een tijd van 12 maanden. Zoiets dus. Je moet dus hokken maken voor de dieren, zorgen dat ze tevreden zijn (planten in hok, juiste grondsoort, stenen...) en dat er werknemers zijn om je zoo te onderhouden. Je moet ook winkels en eetkraampjes plaatsen om je bezoekers bezig te houden.
Buiten de opdrachten is er ook de mogelijkheid om zelf een zoo te bouwen zonder dat je een bepaalde opdracht moet volbrengen. Dit vind ik eigenlijk wel leuker, want als je de opdracht hebt volbracht, en je bent vergeten je game te saven, dan ben je het dus mooi kwijt. Misschien is er wel een manier om er aan verder te werken, maar die heb ik toch nog niet gevonden. Over het algemeen vind ik dit een goed spel, toch zeker als je van dit genre houdt (Rollercoaster Tycoon bv.). Maar dit is dus wel mijn mening.... Ik hoop dat je er iets aan hebt.