Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 18:14
katten
katten is offline
Rich Spell , Large.nl

Geloven jullie hierin ? Wat denken jullie juist van spreuken ? Lukken ze soms of helemaal niet ?
Advertentie
Oud 24-09-2002, 20:39
CryperA
CryperA is offline
Typische spreuken die je van internet ofzo haalt vertrouw ik dus echt niet, ook nog nooit uitgeprobeert. Spreuken die je zelf maakt zijn naar mijn idee toch ook nog de beste. Ik heb 1 keer met een spreuk gewerkt, pasgeleden, en dat was dan ook de enigste. Veel ervaring heb ik niet in spreuken en magie
Oud 24-09-2002, 21:16
Verwijderd
Nope. Deze (al dan niet nageaapte) wicca magie is niet veel meer dan wat kaarsjes branden, de wachters aanroepen en een hoop wishful thinking.
Oud 25-09-2002, 14:23
Hardcore
Hardcore is offline
Spells zijn door mensen gemaakt. Sommige mensen die ze maken geloven er in dat ze werken, andere zoals skeptici vinden het maar onzin. Maar geen van twee heeft gelijk. Als je gelooft dat er door de spell krachten worden opgeroepen die ervoor zorgen dat je bijv. rijk wordt, en je gelooft er heilig in, dan zal het meestal gebeuren. Vind je het maar gelul, en je gelooft er niet in dan zou het kunnen dat de spell niet werkt. Dat alles heeft te maken met de sterkte van je geloof, denk je van: "Ja ik geloof erin dus het moet werken". Dan hoeft het niet persee te werken in plaats van als je anders denkt zoals dit: "IK ben er heilig van overtuigd dat het zal werken, de spell zal doen wat er verwacht word!!!" Kijk dat is toch weer overtuigender. En met skeptici is dat precies hetzelfde. Denk je van: "Ik heb de spell opgelezen en hij zal het toch niet doen." Ja dan heb je kans dat hij het wel gaat doen, maar denk je van dit: "Al die magische zooi werkt voor geen meter, en al die spells werken nooit van z'n leven!!!!" Dat is ook weer overtuigender. Mischien ben ik een beetje verwarrend voor jullie, maar het heeft gewoon te maken of je er wel of niet in gelooft, en dan in welke maten.

Regels voor berichten