Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 21:16
Parlaatje
Parlaatje is offline
Ik heb een jaar gelede een jonge ontmoet op internet heel erg leuk enzo en hij woonde ook nog eens bij me in de buurt. Maar omdat ik mn buurt nie egt leuk vind kende ik uhm nie in IRL goed wist wel wie hij was enzo. Nou na een tijdje ging we mobiele nummers uitwissele en we begon gigaaaantisch te smse enzow telkens als ik langs liep kwam er een sms met dr liep een mooi meisje langs met blond haar wil je haar voor me vange? en dat soort dinge en we zage elkaar ook op de fiets dus ut was geen inet relatie zeg maar. Maar toen kwam er door mij ook een vriendin van hem achter en zij vond het zo leuk dat ze het iedereen vertelde. Ik ging ook naar een feest bij hun op sgool en daar kreeg van heel (toen) Havo3 over me heen wiek was. iedereen wist alles en daarom krege die jonge en ik hele erge ruzie omdat iedereen zig er zo mee bemoeide enzo! toen hebben we een tijdje ruzie gehad (zeg maar een maand) en daarna was het heeel anders ene moment heel aardig dan weer haast ruzie heel erg verwarrend. Want als het goed ging vond ik hem weer leuk Maar zaterdag begon hij me opeens te smsen ik kreeg gewoon 15 smsjes in een uur en ik begon hem weeeer leuk te vinde maar de dag drna zei die weer nix op de fiets ook amper en het enige wat die kon zegge op MSN was (K)(K)(K) aaaaah *troost* als ik ff verdrietig was hij kon alleen maar kusjes geve en nu met een verjaardag zegt die ow dus jij komt niet? dus dr kome geen leuke meide? en ook dat die zou wille dak in zn oge gloofde enzow moek nou gwoon uhm gaan versiere of denke laaaaaat maar wordt tog nix
Oud 27-09-2002, 06:47
Tactic
Tactic is offline
Ik snap d'r niet zo veel van (taalgebruik) maar ik denk dat je gewoon rustig aan moet doen.

Laat je niet pushen door vrienden/vriendinnen want dan word je helemaal gek.

Probeer eens een date met hem te regelen in een andere stad ofzo, waar je geen bekenden tegenkomt. Dat is zeer relaxt uitgaan.

Als je hem dan nog leuk vindt, kun je er voor gaan...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:29
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Tactic schreef:
Ik snap d'r niet zo veel van (taalgebruik)
Alinea's zijn iig wel handig ja
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:26
Dr_Love
Dr_Love is offline
ik snap dat gedeelte niet helemaal dat jullie ruzie kregen door iedereen die wist dat jullie wat hadden. Ik vind dat een beetje vaag.

Maar ja. Ik heb zo'n idee dat die jongen gewoon niet weet wat ie wil. En als het allemaal zo is als hoe je het ons verteld zou ik het echt opgeven. Want anders laat die jongen je alleen maar verdrietiger worden.
Oud 28-09-2002, 13:51
Verwijderd
Als ik t goed begrepen is t misgelopen doordat er te veel lui zich mee gingen bemoeien. Probeer t dan eens zonder dat er een ander van weet, gewoon je mond er over houden tegen iedereen totdat t een echt feit is dat het iets is. Dat hij zo vaag doet, dan wel geinteresseerd en dan weer niet, misschien dat t komt doordat hij niet weet wat het juiste is. Kan geschrokken wezen door jullie ruzie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten