Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, ik dacht eigenlijk dat het leuker zou zijn als ik gewoon zonder te bellen, naar haar zou gaan
Maar jullie denken dus, dat het beter is om eerst effe te bellen of zelfs een brief te schrijven? Hmmm. is nog iets om effe goed over na te denken
|
een vriendin van de basisschool opzoeken, mm kweet nie je bent nu best wle vervreemd van elkaar en hebt je eigen leven. En zo'n nauwe band krijg je op de basisschool meestal toch nie.
Als je nou had gezegd ik ben 28 en ik zoek een vriend/vriendin van 10 jaar geleden op dan zou ik zeggen kewl idee.
|
![]() |
Ik heb een keer hetzelfde gehad
![]() ![]() We woonden niet ver van elkaar, maar wel in een andere plaats (10 km). Toen ik 16 was vertelde mijn broertje dat hij haar wel eens tegen kwam in de bus enzo en dat ze mij wel weer een keer wou meeten ![]() Dat heb ik toen dus gedaan en het was meteen weer 'liefde op het eerste gezicht' ![]() [off-topic] Dat heeft toen een jaar geduurd; het is uitgegaan doordat ze te grote problemen had die ik niet met haar kon oplossen. Ze wilde toen geen professionele hulp. Ik kon het toen niet meer aan, omdat ik er zelf aan onderdoor ging. [/off-topic] |
![]() |
|
![]() |
misschien ben je onbewust een beetje verliefd op het meisje van vroeger. dat lieve meisje met wie je zo leuk kon spelen. misschien hoop je dat ze dat lieve meisje nog steeds is en ben je verliefd geraakt op je fantasieen en herinneringen.
maar goed, misschien ben je ook wel bang dat t tegen valt. zou ook kunnen. ik denk dat ze het leuk zal vinden als je dr een keer opbelt. het kan vast geen kwaad. en als het niets wordt, kan je toch nog steeds dromer over vroeger? materiaal genoeg om je herinneringen weer op te halen! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb een vergelijkbare vriendschap gehad met een jongen.. Alleen is het bij ons zo dat onze ouders heel goed bevriend zijn met elkaar. Om die reden zie ik hem dus af en toe nog enzo. Maar heel veel jaren is er geen echt contact geweest tussen ons, we spraken elkaar wel eens.. maar dan heel formeel en niet écht.
Nu laatst was het dus zo dat ik hem ineens weer écht sprak. Op mijn verjaardag.. Kwam ie ineens mee, zocht ik zn gezelschap, en hebben we de hele avond zitten lullen. Toen bleek dus dat die band van vroeger er nog altijd even sterk was, en dat we het nog steeds heel goed konden vinden, ookal zijn we totaal andere kanten opgegaan. (Hij is meer het dancetype en ik richting alternatief). Het bleek ook dat we dezelfde onzekerheden hadden gehad over elkaar. Van zijn moeder heb ik ook bepaalde uitspraken van hem gehoord (hij was wat mensenvreemd geworden en zij over mijn verjaardag bijv. Bij Kim hoef ik niet te komen, want zij blijft toch altijd een speciaal plekje houden in mijn hart).. Hmz eten, ik maak mn verhaaltje later af |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okee, weer verder...
Mja, waar het dus op neerkomt, is dat ik denk dat wanneer je vroeger zo een hechte band had, die er nu waarschijnlijk ook nog wel is. Ookal ben je nu allebei heel erg veranderd qua misschien interesses of smaak, uiteindelijk is het binnenste nog hetzelfde en is er dikke kans dat zij het gewoon hardstikke leuk vind weer eens wat van jou te horen. Ik denk dat een brief of telefoontje als aankondiging wel goed is, ze zal zich misschien anders heel erg overvallen en daardoor ongemakkelijk voelen. Maar contact zoeken zou ik zeker doen eigenlijk!! succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik denk het eigenlijk ook wel. Zo, door hier zo over praten word ik alleen maar nieuwschieriger ![]() Maar eigenlijk denk ik dat een brief dan het beste is. Dan kan ze die gewoon rustig lezen. En alles even op een rijtje zetten enzo. Een brief heeft op zich ook wel iets 'magisch' vind ik. Brieven worden tegenwoordig zo weinig verstuurd. Een telefoontje vind ik in ieder geval zo onpersoonlijk. Ach, ik weet nie. Haar bellen lijkt me in ieder geval niks.
|
Ik zou zeker voor de brief gaan. 'k weet niet hoe ik het zou vinden als m'n vriendinnetje van vroeger ineens doodleuk voor de deur zou staan.
![]() 'k vind het wel leuk om weer eens wat mensen van vroeger te zien. Met sommigen praat ik ook wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin achterna reizen... Athlon | 127 | 17-07-2008 22:43 | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |