Zoals ik in mijn vorige te snel gemaakte topic heb verteld dat de maatschappij een illusie is, zal ik dit dus nog een keer doen en met wat uitleg
De algemenen wetenschap kent overal op de wereld hetzelfde systeem. Zo wordt aangenomen dat 1 cm = x inch = x budi (we nemen aan dat budi een lengte is van een indiane stam in een oerwoud en die is gelijk aan de cm) Dit systeem berust op helemaal niets anders dan subjectiefe meningen. Sjakie legt een meetlat neer op de grond en ziet dat een stuk ruimte dat zich tussen het getal 0 en 1 bevindt 1 cm wordt genoemd (<- niet "is").
Deze ruimte wordt volgens de algemene afspraken Ruimte genoemd. Kortom het gaat er dus om dat X = X
De mensenehid heeft bij alle 2 wat ingevuld. Stel ik zie een vogel in de lucht bij dat beeld denk ik hey ! een vogel of ik denk een veer of ik denk een boom of ik denk een auto! VOGEL = AUTO
WAAROM heb ik het nu fout? ik heb het niet fout en ik heb het niet goed. (ZIE DIT ALS EEN VOORBEELD NIET ALS EEN DENKWIJZE)
Omdat beide elementen in de ruimte bestaan, in deze dementie, waar wij leven gaan we vergelijken en geven we onze mening.
Hier zit de "fout" omdat al onze bevindingen en waarnemingen 100 % subjectief zijn en in ons hoofd worden omgezet naar gedachten, dit geld voor iedereen IEDEREEN doet dit. We beredeneren allemaal vanuit het niets. X = X = X = X = X = X = X
en het gaat eindelooos door want : VOGEL = VEER = VOGEL = VEER.
-= ER IS GEEN HOUVAST =-
Objectieviteit bestaat alleen binnen een aangemonen subjectiviteit.
Een illusie is een "fout beeld" van iets wat je hebt fout bestaat niet maar om het in de huidge maatschappij uit te leggen aan de mensen die het zo hebben geleerd gebruik ik het woord illusie. ( ik heb zelf ook op deze manier geleerd en ik ben nog niet zo ver om het buiten deze "dementie" om uit te leggen)
Ik kan zeggen dat het goed is of fout, er is geen goed of fout want dingen staan alleen in een universum en WIJ maken linken.
Dat doen we de hele dag door.
Dit is ontzettend moeilijk om uit te leggen want het zit wel in mn hoofd maar dit uitleggen in de aangenomen protcol is lastig voor mij.
Ik hoop dat jullie er iets van snappen , ik probeer niet vaag te zijn ofzo dus plz sluit het topic niet en probeer er over na te denken .