Advertentie | |
|
![]() |
|
lol, zal ik mijn agenda dan dr ook maar s bijpakken
![]() oktober/november worden zeker vette maanden qua hip hop vooral voor de brabo's uiteraard ![]() Planet Rock 2002 met Large Professor, Edo G, E-Life, Empress, Opgezwolle, ROC, DAC, Spacekees & Terilekst, Kemphanen, DJ's Cut Nice, Code Red, Wix, I.N.T., B-Boying: Seven to Smoke ft. Remind, Crumbs, Stuntman, Frankie Flaves, ABGirl, Leo, Roby One, Willy Boy, Rocking Attack, graff: Sach, Shock 1, Rew, MrMaks, Kacao 77, Ma'claim Crew, Jake, Krize, hosts: Deams, Pockets Zaterdag 12 oktober / Beursgebouw, Eindhoven Kool G Rap Zaterdag 19 oktober / 013, Tilburg Public Enemy Donderdag 31 oktober / Off_Corso Fun Lovin Criminals dinsdag 5 november 2002/013, Tilburg De La Soul Zaterdag 16 november / 013, Tilburg Xzibit dinsdag 19 november 2002/Paradiso, Amsterdam (HOPELIJK ook 11 oktober in 013) verder komen pete rock,onyx & the liks ook nog een keer maar daar kan ik nie heen ![]() ............. tjek voor de nieuwe single (volgende maand komt ie uit) van RAYMZTER - Kutmarrokanen (word vast en zeeeker en vette hit, en raymzter kan net zo groot worden als brainpower en e-life) op www.vpro.nl/3voor12 kan je iig het nummer horen dat ie toen live op lowlands had gedaan.. nog meer aanraders: RJD2 - Deadringer Scarface - The Fix Thristin Howl III - Skilligan Island en dat was mijn nieuws wel weer voor vandaag ![]()
||
Citaat:
heb je die allemaal gekocht joh. zozo ..dat zie je niet meer zo vaak ![]() ff kijken ...mijn pas aangeschafte cd's zijn deze [niet allemaal hiphop, maar toch] Dead Prez - Lets Get Free Nas - The Lost Tapes Outkast - ATLiens X-zibit - Man vs. Machine (retail versie) Coldplay - A Rush Of Blood To The Head Coldplay - Parachutes Radiohead - OK Computer Linkin Park - Reanimation en Boyz II Men - Full Circle ja ...ik wacht nog op mijn bestelling: MURS & Slug - Felt EP zoveel cd's ...om eerlijk te zijn heb ik de helft nog niet eens goed beluisterd ..alleen Coldplay en Radiohead ![]()
|
![]() |
hmm waarschijnlijk planet rock
verder 25 okt in 013 defenitie van dopeheid met (afscheidsconcert van ![]() leuk avondje dus!!! (en ik sta zeer hoogstwaarschijnlijk op de gastenlijst! ![]() en in januarie ga ik zeker naar de cd presentatie van de nieuwe O.P. cd tegenstrijd verder weet ik het zo ff niet meer hehe
||
![]() |
Citaat:
zeker wel een wrede show kheb hem bij eminem in het voorprogramma gezien vorig jaar, misschien dat ik ook wel naar 013 ga..............tis wel een zondag maja.....
||
Citaat:
heb hem gelijk besteld met god loves ugly van atmosphere (wat ook een te goed album is, teksten flowen als een malle) verdere nieuwe aanraders: RJD2 (al eerder genoemd geloof ik) Boom Bip scarface "nieuwe" albums van hun zijn alle 3 wel goed
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd | 72 | 10-05-2004 20:53 | |
Lifestyle |
muziek Aaaaaart.. | 56 | 07-04-2003 09:54 | |
Muziek |
verschil hiphip-rap rickert | 21 | 19-03-2003 21:17 | |
Muziek |