Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2001, 23:11
duracelkonijntje
duracelkonijntje is offline
hey ik wil graag voor onze clan een gratis host zoeken (liefst 24/7) waarbij we dus zelfs spellen kunnen (laten) hosten voor clanwars enzo. Het gaat hier over Tactical ops (unreal tournament mod).
Is er een site ofzo die gratis spellen host, of kan ik dan het beste contact zoeken bij een of andere universiteit of ze voor ons wat willen hosten?

tnx+grz

duracelkonijntje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2001, 16:55
The Iceman
The Iceman is offline
Heeft je internet provider geen servers die ja kan reserveren voor clanwars? Anders moet je maar eens zien op een of andere gamessite, die zelf ook wars organiseren. (shrimpwars bv).
Een unief die spellen voor je gaat hosten? Denk niet dat je die gaat vinden. Wat je wel kan doen is iemand zoeken die op een studentenhome zit, daar hebben ze meestal een zaaalige internet verbinding en dan vragen of die een servertje voor je draait.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 01:29
p-chez
p-chez is offline
Mja, d'r zijn wel grote servers die games voro je willen draaien. Weet zo niet welke.

Maar je speelt TO, kan je geen NGI of jolt server zien te regelen ofzo?? weet ik veel.. misschien een UK-er in je clan....
Oud 10-11-2001, 03:35
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
The Iceman schreef:
Heeft je internet provider geen servers die ja kan reserveren voor clanwars? Anders moet je maar eens zien op een of andere gamessite, die zelf ook wars organiseren. (shrimpwars bv).
Een unief die spellen voor je gaat hosten? Denk niet dat je die gaat vinden. Wat je wel kan doen is iemand zoeken die op een studentenhome zit, daar hebben ze meestal een zaaalige internet verbinding en dan vragen of die een servertje voor je draait.
ik wil er best wel even over hebben ofzo hoor, maare gratis gaat niet lukken.
ik wil ook nog quaken
en binnenkort gaan we hier ook even een eigen gameserver runnen, relaxt
lekker quaken met een ping van 10

Reageren

Regels voor berichten