Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 09:31
Evito
Evito is offline
Wat vinden jullie van de keuze van de NOS om vanavond (woensdag) PSV - Arsenal uit te zenden en niet Inter - Ajax ?
Is Ajax soms voor niets de kampioen...
ik krijg het gevoel dat ze om en om wedstrijden zullen gaan uitzenden van beide ploegen,
beetje unlucky dat ze op dezelfde avond hebben geloot,
beetje lucky voor canal+ dat zij nu juist de andere wedstrijd kunnen uitzenden. Wat vinden jullie? Moet de NOS kiezen voor de kampioen, om en om, voor de beste ploeg? Tell me...
Ik baal er iig van dat ik Ajax niet kan zien...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2002, 09:54
Verwijderd
NOS moet gewoon allebei de wedstrijden uitzenden. Deden ze een paar jaar gelden ook met Feyenoord en PSV geloof ik. Ik durf te wedden dat PSV-Arsenal en Inter-Ajax altijd wel meer kijkers trekken dan het uur van de wolf en het algemeen belang .
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 10:33
Thetallguy
Thetallguy is offline
Ze kiezen gewoon voor de thuisspelende ploeg, volgende week kan jij weer fijn naar je Ajax kijken hoor
Oud 25-09-2002, 11:02
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
en nu niet allemaal kiezen voor je eigen club

Ik vind t wel goed zo, als ze dat tenminste blijven doen: om en om. Maar als er bijvoorbeeld bij de laatste speelronde bij de een veel meer op t spel staat vind ik wel dat ze die beter kunnen uitzenden, of misschien 2 netten tegelijk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 11:12
Tofke_H
Tofke_H is offline
De ploeg die thuis speelt. Behalve zo in geval van laatste wedstrijd... Bv Ajax al geplaatst voor volgende ronde, en PSV nog niet, dan is het leuker om PSV te zien spelen.
Oud 25-09-2002, 11:15
NERD
NERD is offline
Lijkt me niet zo moeilijk deze keer. Ze spelen allebei tegen een topclub, maar PSV speelt een thuiswedstrijd en Ajax is vorige week al rechtstreeks uitgezonden. Hopenlijk hebben ze bij de NOS weer zo'n gelukkige hand met het kiezen, ben blij dat ze vorige week die 0-0 niet rechtstreeks hebben laten zien...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 11:17
NERD
NERD is offline
Hee..... hier is al eerder een topic over geopend:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=227641
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 11:21
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
unlucky?
lucky?

ten 1e hou je met 3 nederlandse clubs en 2 speelavonden altijd dat er 2 tegelijk spelen he......
lucky voor canal+ ? lucky dat er zich 3 ploegen geplaatst hebben.
t is gewoon triest zoals de hoge heren van de uefa de loting zo beinvloeden dat er zoveel mogelijk geld kan worden binnengehaald aan onder andere tv gelden!
ik ben een grote voorstander van alle ploegen in 1 grote bak gooien in plaats van dat de loting van tevoren al half vast staat!

verder ontopic: als kampioen ontleen je geen rechten voor live uitzending van al je wedstrijden in europees verband. als neutrale toeschouwer ben ik blij dat ik psv kan zien.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:20
Verwijderd
kunnen ze eigenlijk niet gewoon PSV én Ajax uitzenden. Dus eerst gewoon PSV om 20:45 en dan om 22:45 ofzo Ajax. Wel pas om 00:30 afgelopen, maar nu duurt de uitzending ook tot 00:30.

Weet iemand trouwens hoe lang de samenvatting van Auxerre-PSV vorige week duurde?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:21
Evito
Evito is offline
Citaat:
Thetallguy schreef:
Ze kiezen gewoon voor de thuisspelende ploeg, volgende week kan jij weer fijn naar je Ajax kijken hoor
oe...bitter?
wat stom zeg...
ik zie toch liever een volgepakt inter stadion dan een volgepakt philipsstadion
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:22
Evito
Evito is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
kunnen ze eigenlijk niet gewoon PSV én Ajax uitzenden. Dus eerst gewoon PSV om 20:45 en dan om 22:45 ofzo Ajax. Wel pas om 00:30 afgelopen, maar nu duurt de uitzending ook tot 00:30.

Weet iemand trouwens hoe lang de samenvatting van Auxerre-PSV vorige week duurde?
Dat is toch niet koel
om de wedstrijd te kijken als ie niet live/vers meer is...
samenvatting was een minuut of 15, 20 ofzo denk ik?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:23
Evito
Evito is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:

verder ontopic: als kampioen ontleen je geen rechten voor live uitzending van al je wedstrijden in europees verband. als neutrale toeschouwer ben ik blij dat ik psv kan zien.
Nee, tuurlijk niet,
maar is het niet logischer om voor de kampioen te kiezen?
Je kunt beter 1 groep helemaal tevreden houden dan 2 groepen half tevreden!
Waarom ben je blij met PSV dan?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 13:19
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Lijkt mij logisch wat de NOS doet al zie ik liever altijd AJAX spelen als fan maarja er zijn ook andere supporters he. Volgens mijn laten ze steeds de thuis spelende ploeg zien. Dat feyenoord niet met een andere nederlandse club op een avond speelt hebben de feyenoord fans geluk bij. Wij moeten het delen met psv....
Maarja ik zie Arsenal ook graag spelen dus dit keer vind ik het niet zo erg.

En om een hele wedstrijd te kijken na psv - arsenal zie ik ook niet zitten zoals gezegd is dat niet leuk als je de uitslag al weet, of beter gezegd: Als je al weet dat het niet meer live is....

De samenvattingen duurde van de uefa een paar jaar geleden best lang, 3 kwartier ofzo. Die van auxerre - psv duurde iets van dik een half uur d8 ik.
Dus ik zie het op teletekst wel en dan de samenvatting.

Hopen dat Arsenal en AJAX winnen.

vermoedelijke opstelling ajax:

stekelenburg
trabelsi pasanen chivu J.Damme
galasek pienaar maxwell
vd meyde zlatan sikora
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 13:21
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Lijkt mij logisch wat de NOS doet al zie ik liever altijd AJAX spelen als fan maarja er zijn ook andere supporters he. Volgens mijn laten ze steeds de thuis spelende ploeg zien. Dat feyenoord niet met een andere nederlandse club op een avond speelt hebben de feyenoord fans geluk bij. Wij moeten het delen met psv....
Maarja ik zie Arsenal ook graag spelen dus dit keer vind ik het niet zo erg.

En om een hele wedstrijd te kijken na psv - arsenal zie ik ook niet zitten zoals gezegd is dat niet leuk als je de uitslag al weet, of beter gezegd: Als je al weet dat het niet meer live is....

De samenvattingen duurde van de uefa een paar jaar geleden best lang, 3 kwartier ofzo. Die van auxerre - psv duurde iets van dik een half uur d8 ik.
Dus ik zie het op teletekst wel en dan de samenvatting.

Hopen dat Arsenal en AJAX winnen.

vermoedelijke opstelling ajax:

stekelenburg
trabelsi pasanen chivu J.Damme
galasek pienaar maxwell
vd meyde zlatan sikora
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:21
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Evito schreef:
Nee, tuurlijk niet,
maar is het niet logischer om voor de kampioen te kiezen?

ik zou geen goede reden kunnen bedenken om voor de kampioen te kiezen! denk dat jij dit alleen maar zegt omdat je toch fan bent van de kampioen

Je kunt beter 1 groep helemaal tevreden houden dan 2 groepen half tevreden!
owja ook hier snap ik niet waarom je die conclusie trekt. lijkt mij juist dat dit meer onvrede zou kweken jegens de pers die ajax toch al genoeg voortrekt

Waarom ben je blij met PSV dan?
omdat ik arsenal een erg aansprekende tegenstander vind
ja dan die opmerking nog...... tuurlijk is het stadion in milaan oppermachtig qua ambiance ten opzichte van eindhoven maar t gaat om wat er op t veld gebeurd he.....
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:41
Evito
Evito is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ja dan die opmerking nog...... tuurlijk is het stadion in milaan oppermachtig qua ambiance ten opzichte van eindhoven maar t gaat om wat er op t veld gebeurd he.....
Die opmerking had betrekking op het uitzenden van de thuisspelende ploeg.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 17:41
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
De NOS heeft er een paar jaar geleden voor gekozen om een wedstrijd op Nederland 2 uit te zenden en de andere wedstrijd op Ned. 3. Mijn inziens de beste oplossing aangezien ik volgende week ook naar Ajax - Rosenborg moet kijken
Oh nee wacht ik heb Canal + nu
Oud 25-09-2002, 17:42
Verwijderd
Ik vind dat het van de tegenstander moet afhangen. Ik kijk liever naar Arsenal-PSV dan naar Ajax-Rosenborg
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 17:53
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
waarom eigenlijk kijken ze verliezen toch allebei
Oud 25-09-2002, 20:09
Verwijderd
hoeveel staat t
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 20:22
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
hoeveel staat t
nog steeds 0-0 met de 4e keeper
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 20:36
Evito
Evito is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
nog steeds 0-0 met de 4e keeper
4e???
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 20:37
Evito
Evito is offline
Citaat:
Evito schreef:
4e???
Fuck zeg...TIMMER? LOL
Zat Grim niet op de tribune ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 21:52
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
waarom eigenlijk kijken ze verliezen toch allebei
Oud 25-09-2002, 22:41
Verwijderd
jaja, maar Ajax heeft tenminste nog redelijk gespeeld, kunnen we van psv niet zeggen...schandalig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2002, 10:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
dan maar lachen om jezelf....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:32
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ze moeten kijken per wedstrijd. En de spannendste uitzenden.
Oud 26-09-2002, 20:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tis PSV geworden, ik had liever Ajax gezien omdat ze de eerste wedstrijd toch gewonnen hadden. Maar desondanks is Arsenal een prachtige club, maar das Inter ook... nou jah boeie daarna zie je toch een samenvatting van de andere Nederlandse club. Ik vind trouwens een samenvatting veel leuker dan een live wedstrijd, want in een live wedstrijd zie je van de 90 minuten maar 10 leuke minuten ossow en in de samenvatting hoef je niet te wachten op opvallende momenten. Daarom volg ik ook door de week bijna geen Champions League meer, omdat live wedstrijden vond ik op een gegeven moment echt saai werden zodat ik halverwege de tweede helft echt letterlijk in slaap viel
Oud 26-09-2002, 21:11
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
dan maar lachen om jezelf....
Oud 02-10-2002, 14:28
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
de nos doet het blijkbaar om en om
eerst ajax toen psv en nu vandaag weer ajax

rosenborg - ajax vanavond
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 15:11
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
jammer maar ja
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:21
PV
PV is offline
mwuh op 2 zenders tegelijk kán wel.. maar dan ga je ook zitten zappen (of je moet een super fan zijn van Ajax/PSV en de ander zo haten dat je die niet wil zien).. kan je net zo goed op teletekst kijken Als je dat op je tv hebt dan (ik niet nml.)..

Alleen gister vond 'k stom.. ze zonden Utrecht en Heerenveen uit (toch? 'k heb het niet gezien ) en Vitesse, de enige ploeg die serieus een kans had, niet..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:29
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
PV schreef:

Alleen gister vond 'k stom.. ze zonden Utrecht en Heerenveen uit (toch? 'k heb het niet gezien ) en Vitesse, de enige ploeg die serieus een kans had, niet..
dankzij warschau-supporters konden we vitesse zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten