Advertentie | |
|
![]() |
|
Hee..... hier is al eerder een topic over geopend:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=227641 |
![]() |
||
Citaat:
maar is het niet logischer om voor de kampioen te kiezen? Je kunt beter 1 groep helemaal tevreden houden dan 2 groepen half tevreden! Waarom ben je blij met PSV dan? |
![]() |
|
![]() |
Lijkt mij logisch wat de NOS doet al zie ik liever altijd AJAX spelen als fan maarja er zijn ook andere supporters he. Volgens mijn laten ze steeds de thuis spelende ploeg zien. Dat feyenoord niet met een andere nederlandse club op een avond speelt hebben de feyenoord fans geluk bij. Wij moeten het delen met psv....
Maarja ik zie Arsenal ook graag spelen dus dit keer vind ik het niet zo erg. En om een hele wedstrijd te kijken na psv - arsenal zie ik ook niet zitten zoals gezegd is dat niet leuk als je de uitslag al weet, of beter gezegd: Als je al weet dat het niet meer live is.... De samenvattingen duurde van de uefa een paar jaar geleden best lang, 3 kwartier ofzo. Die van auxerre - psv duurde iets van dik een half uur d8 ik. Dus ik zie het op teletekst wel en dan de samenvatting. Hopen dat Arsenal en AJAX winnen. vermoedelijke opstelling ajax: stekelenburg trabelsi pasanen chivu J.Damme galasek pienaar maxwell vd meyde zlatan sikora |
![]() |
|
![]() |
Lijkt mij logisch wat de NOS doet al zie ik liever altijd AJAX spelen als fan maarja er zijn ook andere supporters he. Volgens mijn laten ze steeds de thuis spelende ploeg zien. Dat feyenoord niet met een andere nederlandse club op een avond speelt hebben de feyenoord fans geluk bij. Wij moeten het delen met psv....
Maarja ik zie Arsenal ook graag spelen dus dit keer vind ik het niet zo erg. En om een hele wedstrijd te kijken na psv - arsenal zie ik ook niet zitten zoals gezegd is dat niet leuk als je de uitslag al weet, of beter gezegd: Als je al weet dat het niet meer live is.... De samenvattingen duurde van de uefa een paar jaar geleden best lang, 3 kwartier ofzo. Die van auxerre - psv duurde iets van dik een half uur d8 ik. Dus ik zie het op teletekst wel en dan de samenvatting. Hopen dat Arsenal en AJAX winnen. vermoedelijke opstelling ajax: stekelenburg trabelsi pasanen chivu J.Damme galasek pienaar maxwell vd meyde zlatan sikora |
![]() |
||
Citaat:
ja dan die opmerking nog...... tuurlijk is het stadion in milaan oppermachtig qua ambiance ten opzichte van eindhoven maar t gaat om wat er op t veld gebeurd he..... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De NOS heeft er een paar jaar geleden voor gekozen om een wedstrijd op Nederland 2 uit te zenden en de andere wedstrijd op Ned. 3. Mijn inziens de beste oplossing aangezien ik volgende week ook naar Ajax - Rosenborg moet kijken
![]() Oh nee wacht ik heb Canal + nu ![]()
|
Tis PSV geworden, ik had liever Ajax gezien omdat ze de eerste wedstrijd toch gewonnen hadden. Maar desondanks is Arsenal een prachtige club, maar das Inter ook... nou jah boeie
![]() ![]()
|
![]() |
mwuh op 2 zenders tegelijk kán wel.. maar dan ga je ook zitten zappen (of je moet een super fan zijn van Ajax/PSV en de ander zo haten dat je die niet wil zien).. kan je net zo goed op teletekst kijken
![]() ![]() Alleen gister vond 'k stom.. ze zonden Utrecht en Heerenveen uit (toch? 'k heb het niet gezien ![]() |
![]() |
|
|