Hey,
Ik ben afgelopen weekend uitgeweest. Samen met mijn vriendinnen stonden we wat te dansen, toen zag mijn vriendin een leuke jongen. Ik zo ja die is inderdaad leuk. Iedereen vond m knap. Nou ja, ik keek steeds meer, vond hem toch wel heeeeeel erg leuk. Probeerde zo oogcontact te krijgen, af en toe keek hij en lachte hij.
Maarja mijn vriendin en ik zijn hiervoor ook al op dezelfde jongen gevallen wat ons veel ellende heeft opgeleverd. Ik heb ook beetje lage dunkt van mezelf en heb zoiets van ik ga niet op m afstappen want hij wijst me toch af.
Op een gegeven moment viel een oorbel van een meisje en iedereen dook op de grond om dat ding te zoeken ik bleef staan, toen zei hij tegen mij, en ligt er geld op de grond

Ik zo nee haha oorbel kwijt.
Dacht bij mezelf yes hij zegt wat. Maarja. Thuis met mijn vriendin erover gehad. Ze zegt je mag op hem afstappen wat mij betreft. Ik zo ja maar als ik in jou schoenen dan zou staan zou ik het ook niet leuk vinden. Dat is al een reden om het niet te doen.
Ik word toch afgewezen dus heb ook geen zin om een blauwtje te lopen.
Ik heb zoiets als zij zou gaan en hij wijst haar niet af (gebeurt ook niet, ze is 3x knapper dan ik) dan kan ik mezelf de schijn ophouden, als ik was geweest had ik misschien wat met hem gehad...
Wat moet ik nu doen?? Op hem afstappen volgende keer of niet? Kan iemand mij antwoord en advies geven??
Please...
xxx SHAZZ