Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 17:51
Athlon
Athlon is offline
Mijn vriendin was vanaf afgelopen donderdag 12 september weer ongesteld.

Nu zegt ze vanmiddag tegen me dat het weer voorbij is.
Ik heb haar 2 weken geleden een keer gebeft en dat vonden we allebei heerlijk.

Nu wil ik vanavond wel weer, maar is het wel verstandig, zo vlak na de menstruatie?

Beffen doe ik zonder beflapje op opengeknipt condoom trouwens...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:52
LM
LM is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Beffen doe ik zonder beflapje op opengeknipt condoom trouwens...
Wat lul je nouw?
Oud 18-09-2002, 17:53
LM
LM is offline
Hoezo of het boeit?
Het boeit helemaal niks, ze vindt het hoogstens anders/minder lekker.
(Als het er vlak na is)
Oud 18-09-2002, 17:57
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Wat lul je nouw?
sommige mensen doen dat toch? Je leest overal dat je dat moet gebruiken om een soa te voorkomen. Dus vandaar dak even erbij vermeld dat ik dat niet gebruik.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:04
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Athlon schreef:

Nu wil ik vanavond wel weer, maar is het wel verstandig, zo vlak na de menstruatie?

jah waarom niet
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:21
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
sindswanneer worden die opblaaspoppen ongesteld
Oud 18-09-2002, 18:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
sindswanneer worden die opblaaspoppen ongesteld
Oud 18-09-2002, 18:49
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Laatst tijdens de menstruatie gedaan (wel met tampon in), vonden we allebei leuk. Aleen smaakt het wat anders, maar niet vies o.i.d.
Oud 20-09-2002, 18:37
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:
je gaat toch niet latex likken?!?!
gewoon die tong naar binnen man!
dan maar wat jam en champignons erop, je leeft maar 1x
whaha
deze post bedoelde je dus!
Oud 21-09-2002, 20:03
Goezz
Goezz is offline
uhmmm volgens mij niks mis mee, alleen een beetje ranzig vind je niet???
Oud 22-09-2002, 16:16
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik ben toch chronisch verkouden, dus ik ruik toch niks...
Oud 22-09-2002, 16:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Mijn vriendin was vanaf afgelopen donderdag 12 september weer ongesteld.
Is dat die ene waar je eerst zo'n spannende sex-date mee had?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:38
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Laatst tijdens de menstruatie gedaan (wel met tampon in), vonden we allebei leuk. Aleen smaakt het wat anders, maar niet vies o.i.d.
like iew!!!!!
Oud 22-09-2002, 22:20
Verwijderd
Moet heel eerlijk bekennen dat ik het wel wat vind hebben
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 00:20
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
nare man schreef:
dat doen alleen gothics. je verloochent jezelf weer
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 00:27
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
GRRR schreef:
dat doen alleen gothics. je verloochent jezelf weer
Nee, goths doen dat niet. Goths doen aan scatofagie. Dat is hètgene wat je gothic maakt.

Maar beffen tijdens de menstruatie is erg voedzaam. Misschien wel handig als je je wat zwakjes voelt..
Oud 23-09-2002, 00:38
GRRR
GRRR is offline
het is dan efficienter vers bloed van je vriendin te tappen via de klassieke bijt en zuig techniek. meer rode bloedcellen, minder slijmvlies, beter van smaak.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 18:32
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef:
Goths doen aan scatofagie. Dat is hètgene wat je gothic maakt.
In dat geval ben ik blij dat ik niet gothic ben. Scatofagie (ook wel bekend als coprofagie) is namelijk niets anders dan het eten van ontlasting.
*begrijpt nu in ieder geval waarom gothics zo'n karakteristieke adem hebben... *
Oud 23-09-2002, 19:09
Severus
Severus is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew! Dat is zo ZIEK!

Ripper
Oud 23-09-2002, 20:06
Roos
Roos is offline
Niemand reageert op mijn opmerking. Valt tegen hoor
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 22:45
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
In dat geval ben ik blij dat ik niet gothic ben. Scatofagie (ook wel bekend als coprofagie) is namelijk niets anders dan het eten van ontlasting.
*begrijpt nu in ieder geval waarom gothics zo'n karakteristieke adem hebben... *
Mja...ontlasting is poep en pis. Het eten van poep kan gevaarlijk zijn; het stikt van de bacteriën. Het drinken van ontlasting is in beginsel niet schadelijk, aangezien urine steriel is op het moment dat het je lichaam verlaat. Volgens mij valt menstrueel bloed iig niet onder 'ontlasting'.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:26
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
rosi schreef:
Niemand reageert op mijn opmerking. Valt tegen hoor
Houd je kop!!!!!

nou tevreden????
Oud 24-09-2002, 12:31
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef:
Houd je kop!!!!!

nou tevreden????
Houd zelf je bek
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Tis dat ik een meisje ben en een VRIEND heb, maar als ik een vriendin zou hebben zou ik haar ook gewoon tijdens de menstruatie beffen hoor.. Lijkt me echt totaal niet vies, misschien zelfs wel lekker ofzow.. Maja ik ben bloedverslaafd. Mijn vriend doet het wel eens als ik nog niet/niet meer zo zwaar ongesteld ben, en hij heeft het ook wel eens tijdens de ongesteldheid gedaan..

Maar je kunt het ook gewoon schoonmaken voordat hij je gaat beffen, want het bloed stroomt er niet uit ofzow, en tijdens het beffen hoef je niet met je tong IN een vagina, zolang je maar rond de clit likt, en daar hoeft niet eens per sé bloed te zitten..

Damn ik vind toch wel dat mensen een beetje triest zijn als ze meteen met reacties als "wel een beetje ranzig" of iets in die richting komen aanzetten. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

Ripper
Oooooooooooooh! Waarom is dat nou weer ZO ZIEK??????

Zoals ik net al zei, kun je het heus wel schoonhouden tijdens de menstruatie. Als zij een tampon in heeft, is er al vrij weinig kans dat je bloed proeft, en als ze het dan ook nog eens schoon heeft gemaakt is er helemaal niets vies aan! Het ruikt misschien iets anders, maar dat is geen reden (in mijn ogen) om het niet te doen..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:15
Verwijderd
Ach. Hier geldt hetzelfde voor als voor zoveel andere controversiële dingen: mensen zijn gewoon bang om tegen de heersende mening in te gaan, vaak zelfs terwijl ze niet eens weten waar ze het over hebben...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Ripper schreef:

Ripper

some people...zo kan je werkelijk àlles ziek vinden...als je er allebei geen probleem mee hebt zie ik er het zieke niet van in...En idd met een tampon in proef je het niet eens...Soms vraag ik me af hoe mensen seks kunnen hebben als ze zo vies zijn van elkaars lichaam...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ach. Hier geldt hetzelfde voor als voor zoveel andere controversiële dingen: mensen zijn gewoon bang om tegen de heersende mening in te gaan, vaak zelfs terwijl ze niet eens weten waar ze het over hebben...
nare man kvind dat je weer maar eens gelijk hebt ...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:30
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Soms vraag ik me af hoe mensen seks kunnen hebben als ze zo vies zijn van elkaars lichaam...
Eigenlijk wilde ik dat er nog achteraan typen. Als ik écht gek ben op iemand, ben ik van niets vies van haar (nouja, er zijn grenzen natuurlijk ). Maar dit vind ik dus echt wel kunnen. Sommige mensen zijn zó makkelijk te shockeren, wat zouden die mensen in de slaapkamer doen, vraag ik me dan af.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Eigenlijk wilde ik dat er nog achteraan typen. Als ik écht gek ben op iemand, ben ik van niets vies van haar (nouja, er zijn grenzen natuurlijk ). Maar dit vind ik dus echt wel kunnen. Sommige mensen zijn zó makkelijk te shockeren, wat zouden die mensen in de slaapkamer doen, vraag ik me dan af.
Zoals gewoonlijk heb je weer eens een reactie waarin je mijn gedachten op een normale manier verwoordt

Maar waar ik nog het meeste over val is de reactie van mensen op anderen, als er wordt gezegd dat ze tijdens, vlak voor of vlak na de menstruatie hun vriendin hebben gebeft.
Ten eerste is het helemaal bullshit om het vlak voor of vlak na de menstruatie niet te doen, want dan is er helemaal (nog) geen bloed (meer) wat je zou kunnen proeven. Het kan hooguit anders ruiken, maargoed, er zit altijd een geurtje aan een vagina...
En ook tijdens de menstruatie hoef je het bloed helemaal niet te proeven, door middel van een tampon bijvoorbeeld. Of je maakt het goed schoon en likt alleen rondom de clitoris, dan heb je ook al grote kans dat je helemaal niets merkt van het bloed..

Maargoed, je komt er toch niet doorheen, dus God mag weten waarom ik de moeite nog neem...

*zucht*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten