Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn ex liep na 1,5 week al weer met anderen te vozen enzo... Mjah, das zijn zaak. Hij stuurt me nu wel nog steeds smsjes met dat ie van me houdt en me terug wil, maar ondertussen probeert ie elk meisje die hij tegenkomt in bed te praten. En als ik tegen hem begin te praten zeikt ie me af. What's love? Maar goed, het zal mij verder worst wezen, ik heb m'n grote liefde terug!
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
2 maanden vinnik nog wel meevallen....
Wanneer je vriendje het uitmaakt omdat ie wat met een ander heeft, dan vraag je je pas af "heeft hij ooit van me gehouden..?" Ik ben nog steeds van mening dat wanneer je ECHT van iemand houdt, het dan voor altijd is. Dus of hij hield van je en houdt nog steeds van je, of hij heeft nooit van je gehouden, dat klinkt heel hard, maar zo zie ik het. Dus ik ben ook hard voor mezelf als ik dit zeg... En het is logisch dat je je dit afvraagt, maar 2 maanden vinnik echt niet heel snel ofzo, ik vind dat je de " respect-grens" daarmee niet overschrijdt. En inderdaad, omdat HIJ jou gedumpt heeft. Degene die gedumpt is zit er meer mee, heeft het vaak niet aan zien komen of kon het zelf niet uitmaken omdat er nog teveel gevoelens waren. Degene die het uitmaakt heeft op dat moment al minder gevoelens voor de ander...en komt er makkelijker overheen, die krijgt de klap niet, maar geeft 'm zelf. (Dit gaat natuurlijk niet in alle gevallen op, maargoed...duurt te lang om dat uit te leggen). sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan op een bepaald tijdstip echt tot over de oren op iemand verliefd zijn en later op een gegeven moment anders erover gaan denken. 'Houden van' ligt weer anders. Je kan van iemand houden zonder er verliefd op te zijn. Op het moment dat ik echt van iemand hou, dan is dit inderdaad voor lange tijd, als niet voor altijd. Onder 'houden van' versta ik dan ook 'gevoelens hebben voor' en 'geven om'. Wat ik hiermee zeggen wil: ook al begint de ander een nieuwe relatie na 2 maanden, dan hoeft dit niet te betekenen dat hij niet van je houdt of nooit van je gehouden heeft. Althans, zo zie ik het. Ik denk, als ik eenmaal een relatie achter de rug heb, dat mijn ex altijd een speciaal plekje in mijn hart zal hebben. Je moet echter desondanks verder in het leven. Dat geldt voor beiden. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Verliefd zijn KAN een voorstadium zijn van houden van, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het waarschijnlijk niet uitmaken, een ander wel. Sommigen moeten voor hun gevoel per sé verliefd zijn op hun partner en die zullen het dus wel uitmaken, ook al houden ze nog wel van diegene ![]() |
![]() |
|
![]() |
tja... 2 maanden is toch nog wel een tijdje... en ja hoe lang hebben jullie gehad?
t kan zijn dat ie nog steeds van je houdt, maar je wel los kan laten... k hou ook nog steeds van me ex... maar een ander soort houden van, gewoon als goede vrienden. hij komt bij mij met zn problemen, en k bij hem. we zouden alleen nooit meer wat kunnen krijgen (denk ik...) |
![]() |
|
![]() |
Ook al lijkt het nu dat ie niet van je gehouden heeft maar dat is wel zo...
Hij heeft op DAT moment heel veel van je gehouden anders was ie niet zo lang met jou samen geweest. En misschien houd ie nog steeds van je maar heeft hij zich gerealiseerd dat hij ook door moet met zijnleven en dat heeft ie misschien sneller gedaan dan jij. Of hij gebruikt haar om jou te vergeten.. En dat afkraken enzow van hem daar moet je je niks van aantrekken want dat doet ie omdat hij het heeft uitgemaakt en HIJ met een schuldgevoel zit en op deze manier lokt hij jou uit de tent en zodra jullie daar ruzie over hebben voelt meneer zich beter want dan kan hij jou verwijten maken en op diemanier zijn schuldgevoel wegdrukken... (hey wat een wijze woorden voor een 16-jarige ![]()
|
![]() |
Tja, ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden als iemand dat bij mij zou doen. Kijk, het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je met hem samen bent geweest en hoe serieus het was. Ik heb bijvoorbeeld een ontzettend hechte band met mijn vriend, en dat toch al 13 maanden, dus dan zou ik me in zo'n situatie idd afvragen of hij ooit echt van me gehouden heeft.
Zelf zou ik misschien ook wel al snel een ander willen, maar dan alleen om over mijn vriend heen te komen. Foute boel, ik weet het, maar dat zou de enige reden kunnen zijn. Ik zou er heel veel moeite mee hebben om hem kwijt te raken, zeker als hij liet blijken al zo snel over me heen te zijn. Dat jouw ex dit doet, wil niet zeggen dat hij nooit serieuze gevoelens voor je heeft gehad, maar ik vind wel dat het érg snel gaat bij die jongen.. |
![]() |
|
ik heb een half jaar met hem gehad,,,maarum ik kwam er achter dat ie drie weken nadat het uit was ook met een meisje heeft gezoend wel twee keer geloof ik...nou heb ik helemaal zoites van
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet bedenken dat mensen zoiets moeilijks als een relatie verbreken uitstellen tot op het laatste moment. Jij ziet het als 3 weken sinds de relatie met jou, voor hem zijn het 3 weken waar hij eindelijk weer vrijgezel is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Liefde & Relatie |
Domper doet zeer, en toch hoop en vooral veel vragen houden FNG | 10 | 21-08-2010 23:12 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op je verjaardag debotjuh | 51 | 04-06-2004 11:54 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |