Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 15:52
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
als hij na twee maanden alweer een nieuwe vriendin heeft, hij heeft na twee maanden alweer een nieuwe vriendin toen genomen, dan krijg ik wel een beetje het geveol dat ie nooit veel van mij gehouden heeft eigelijk, wantjah hoe kan hij zo snel weer over mij heen zijn misschien omdat hgij mij gedumpt heeft???
Oud 24-09-2002, 16:16
Verwijderd
Als het nou 2 dagen waren dan had ik zoiets van "Ja, hier klopt iets niet" .. maar 2 maanden? Dat is toch vrij normaal denk ik zo..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:21
PardonMe
PardonMe is offline
tja 2 maanden, dan heeft hij toch al ff de tijd gehad om het achter zicht te laten,..
Je zei dat hij het had uitgemaakt, dus tja, wie weet hoe lang hij er dan al mee zat enzo.. En voor jou is het denk ik ook moeilijker en heeft het wat langer tijd nodig om het allemaal een beetje achter je te laten..
Daarom lijkt het voor jou misschien ook wel zo heel snel al.
Maar ik denk dat het na 2 maanden goed mogelijk is dat hij gewoon verliefd is geworden op een ander meisje, maar dat zegt echt niet dat hij niet van je gehouden heeft!!
Oud 24-09-2002, 16:26
Verwijderd
Het hoeft niet per se zo te zijn dat hij niet van je heeft gehouden. Hij kan op het moment zelf heus wel van je gehouden hebben. Er is geen handleiding voor mensen, waarin staat dat je minstens zus en zolang moet wachten voor je weer van iemand anders kunt houden...

Verder kan het ook nog zo zijn dat hij dat meisje als vriendin heeft uitgekozen omdat hij afleiding zoekt, omdat hij nog gek op jou is...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:24
Unexplained
Unexplained is offline
Het is toch niet reëel om hem gevangen te houden in een niet-bestaande relatie?

Jij zou ook raar kijken als hij op dit moment je vrijheid zou beperken.
Oud 24-09-2002, 17:55
highlight
highlight is offline
Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met hoeveel hij van je gehouden heeft, maar eerder gewoon hoe snel hij eraan toe is om iets nieuws met iemand anders te beginnen. Misschien heeft hij wel niet zo'n lange verwerkings periode nodig, maar dat hoeft niet te zeggen dat jij niks voor hem hebt betekend.
Oud 24-09-2002, 18:06
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met hoeveel hij van je gehouden heeft, maar eerder gewoon hoe snel hij eraan toe is om iets nieuws met iemand anders te beginnen. Misschien heeft hij wel niet zo'n lange verwerkings periode nodig, maar dat hoeft niet te zeggen dat jij niks voor hem hebt betekend.
same story
Oud 24-09-2002, 20:12
Piccola
Piccola is offline
Mijn ex liep na 1,5 week al weer met anderen te vozen enzo... Mjah, das zijn zaak. Hij stuurt me nu wel nog steeds smsjes met dat ie van me houdt en me terug wil, maar ondertussen probeert ie elk meisje die hij tegenkomt in bed te praten. En als ik tegen hem begin te praten zeikt ie me af. What's love? Maar goed, het zal mij verder worst wezen, ik heb m'n grote liefde terug!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:21
Verwijderd
Why should anybody wait to be loved? Ieder z'n eigen meug.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:48
a new noise
a new noise is offline
ik kan het niet beter zeggen dan nare man en unexplained
Oud 24-09-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
ik kan het niet beter zeggen dan nare man en unexplained
vind je het gek, dat kan niemand
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 22:53
Verwijderd
2 maanden vinnik nog wel meevallen....
Wanneer je vriendje het uitmaakt omdat ie wat met een ander heeft, dan vraag je je pas af "heeft hij ooit van me gehouden..?"

Ik ben nog steeds van mening dat wanneer je ECHT van iemand houdt, het dan voor altijd is. Dus of hij hield van je en houdt nog steeds van je, of hij heeft nooit van je gehouden, dat klinkt heel hard, maar zo zie ik het. Dus ik ben ook hard voor mezelf als ik dit zeg...
En het is logisch dat je je dit afvraagt, maar 2 maanden vinnik echt niet heel snel ofzo, ik vind dat je de " respect-grens" daarmee niet overschrijdt.

En inderdaad, omdat HIJ jou gedumpt heeft.
Degene die gedumpt is zit er meer mee, heeft het vaak niet aan zien komen of kon het zelf niet uitmaken omdat er nog teveel gevoelens waren.
Degene die het uitmaakt heeft op dat moment al minder gevoelens voor de ander...en komt er makkelijker overheen, die krijgt de klap niet, maar geeft 'm zelf.
(Dit gaat natuurlijk niet in alle gevallen op, maargoed...duurt te lang om dat uit te leggen).

sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 23:51
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
nare man schreef:
vind je het gek, dat kan niemand
Behalve als we een meisje moeten vleien
Oud 25-09-2002, 02:15
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
******** schreef:
Als het nou 2 dagen waren dan had ik zoiets van "Ja, hier klopt iets niet" .. maar 2 maanden? Dat is toch vrij normaal denk ik zo..
mijn 1e vriendje had eens weer verkering, ging uit en zette dezelfde dag alweer een contactadvertentie
Oud 25-09-2002, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik ben nog steeds van mening dat wanneer je ECHT van iemand houdt, het dan voor altijd is. Dus of hij hield van je en houdt nog steeds van je, of hij heeft nooit van je gehouden, dat klinkt heel hard, maar zo zie ik het. Dus ik ben ook hard voor mezelf als ik dit zeg...
Als je er rekening mee houdt dat 'houden van' iets anders is dan 'verliefd zijn op'. Ik bedoel, mensen groeien nou eenmaal uit elkaar.

Je kan op een bepaald tijdstip echt tot over de oren op iemand verliefd zijn en later op een gegeven moment anders erover gaan denken.

'Houden van' ligt weer anders. Je kan van iemand houden zonder er verliefd op te zijn. Op het moment dat ik echt van iemand hou, dan is dit inderdaad voor lange tijd, als niet voor altijd. Onder 'houden van' versta ik dan ook 'gevoelens hebben voor' en 'geven om'.

Wat ik hiermee zeggen wil: ook al begint de ander een nieuwe relatie na 2 maanden, dan hoeft dit niet te betekenen dat hij niet van je houdt of nooit van je gehouden heeft. Althans, zo zie ik het.

Ik denk, als ik eenmaal een relatie achter de rug heb, dat mijn ex altijd een speciaal plekje in mijn hart zal hebben. Je moet echter desondanks verder in het leven. Dat geldt voor beiden.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:50
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Als je er rekening mee houdt dat 'houden van' iets anders is dan 'verliefd zijn op'. Ik bedoel, mensen groeien nou eenmaal uit elkaar.
Ja, dat is naar mijn idee zeker iets anders.
Verliefd zijn KAN een voorstadium zijn van houden van, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd.
Citaat:

Wat ik hiermee zeggen wil: ook al begint de ander een nieuwe relatie na 2 maanden, dan hoeft dit niet te betekenen dat hij niet van je houdt of nooit van je gehouden heeft. Althans, zo zie ik het.
Als de ander nog steeds van je zou houden, zou hij 1) het niet uitmaken... (onder bepaalde omstandigheden juist wel, maar doet er ff niet toe)..
Citaat:

Ik denk, als ik eenmaal een relatie achter de rug heb, dat mijn ex altijd een speciaal plekje in mijn hart zal hebben. Je moet echter desondanks verder in het leven. Dat geldt voor beiden.
Yep, das bij mij ook zo.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Als de ander nog steeds van je zou houden, zou hij 1) het niet uitmaken...
Dat is erg subjectief.

Ik zou het waarschijnlijk niet uitmaken, een ander wel. Sommigen moeten voor hun gevoel per sé verliefd zijn op hun partner en die zullen het dus wel uitmaken, ook al houden ze nog wel van diegene
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 13:15
snoopy
snoopy is offline
hoe lang waren jullie al samen dan? (of heb ik dat over het hoofd gezien... )
Oud 25-09-2002, 18:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja... 2 maanden is toch nog wel een tijdje... en ja hoe lang hebben jullie gehad?

t kan zijn dat ie nog steeds van je houdt, maar je wel los kan laten... k hou ook nog steeds van me ex... maar een ander soort houden van, gewoon als goede vrienden. hij komt bij mij met zn problemen, en k bij hem. we zouden alleen nooit meer wat kunnen krijgen (denk ik...)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 10:38
rabecca
rabecca is offline
Ook al lijkt het nu dat ie niet van je gehouden heeft maar dat is wel zo...
Hij heeft op DAT moment heel veel van je gehouden anders was ie niet zo lang met jou samen geweest.
En misschien houd ie nog steeds van je maar heeft hij zich gerealiseerd dat hij ook door moet met zijnleven en dat heeft ie misschien sneller gedaan dan jij.
Of hij gebruikt haar om jou te vergeten..
En dat afkraken enzow van hem daar moet je je niks van aantrekken want dat doet ie omdat hij het heeft uitgemaakt en HIJ met een schuldgevoel zit en op deze manier lokt hij jou uit de tent en zodra jullie daar ruzie over hebben voelt meneer zich beter want dan kan hij jou verwijten maken en op diemanier zijn schuldgevoel wegdrukken...

(hey wat een wijze woorden voor een 16-jarige)
Oud 26-09-2002, 10:44
Roos
Roos is offline
Wat een rare vraag.. alsof je in twee maanden niet iemand anders kan tegenkomen die je leuk vindt.
Oud 26-09-2002, 13:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tja, ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden als iemand dat bij mij zou doen. Kijk, het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je met hem samen bent geweest en hoe serieus het was. Ik heb bijvoorbeeld een ontzettend hechte band met mijn vriend, en dat toch al 13 maanden, dus dan zou ik me in zo'n situatie idd afvragen of hij ooit echt van me gehouden heeft.
Zelf zou ik misschien ook wel al snel een ander willen, maar dan alleen om over mijn vriend heen te komen. Foute boel, ik weet het, maar dat zou de enige reden kunnen zijn. Ik zou er heel veel moeite mee hebben om hem kwijt te raken, zeker als hij liet blijken al zo snel over me heen te zijn.
Dat jouw ex dit doet, wil niet zeggen dat hij nooit serieuze gevoelens voor je heeft gehad, maar ik vind wel dat het érg snel gaat bij die jongen..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 14:55
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik heb een half jaar met hem gehad,,,maarum ik kwam er achter dat ie drie weken nadat het uit was ook met een meisje heeft gezoend wel twee keer geloof ik...nou heb ik helemaal zoites van bedoel ok twee maanden vind ik al erg maar nou hoorde ik dat ie na drie weken al met een ander meisje zoende volgens mij waren dat gewoon frustraties hor dat ie daar behoefte opeens aan had
Oud 26-09-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik heb een half jaar met hem gehad,,,maarum ik kwam er achter dat ie drie weken nadat het uit was ook met een meisje heeft gezoend wel twee keer geloof ik...nou heb ik helemaal zoites van bedoel ok twee maanden vind ik al erg maar nou hoorde ik dat ie na drie weken al met een ander meisje zoende volgens mij waren dat gewoon frustraties hor dat ie daar behoefte opeens aan had
Feit: hij heeft het met jou uitgemaakt, dus blijkbaar waren zijn gevoelens voor jou grotendeels al verdwenen.

Je moet bedenken dat mensen zoiets moeilijks als een relatie verbreken uitstellen tot op het laatste moment. Jij ziet het als 3 weken sinds de relatie met jou, voor hem zijn het 3 weken waar hij eindelijk weer vrijgezel is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten