Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij gelooft dat ze bestaan. Dus die seance zal hij niet waarderen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je toch enigzins makkelijk beinvloedbaar bent kun je jezelf inderdaad 'gek' maken. Alles wat je hoort kraken, vallen, al die toevalligheden die je plots opvallen.
|
![]() |
ik geloof wel in geetsen. toen ik klein was heb ik een keer iets gezien wat ik heb uitgelegd als zijnde een geest.
natuurlijk besef ik ook wel dat dit niets zegt en dat ik geen geest gezien hoef te hebben, dat het net zo goed een of andere hallucinatie kan zijn geweest, maar ik vind het wel een leuk idee. wat verstaan jullie trouwens onder geesten?
|
![]() |
Als iemand met het ouija board heeft gespeeld, dan kan dat persoon het met me eens zijn dat ze er wel zijn, en ja, dan word je dan wel niet serieus genomen, maar dat moment, het kan heel kort zijn, of juist heel lang, dan voel je gewoon dat er echt iets is, of dat nou een geest is, denk ik wel, maar dat is mijn mening, iemand anders kan zeggen dat die gene paranoid is, maar mijn mening is dat ze wel bestaan.
Wel opmerkelijk is dat de tussen de twee werelden leven, en ze zijn ook altijd tussen iets in, de meest voorkomende plaatsen waar geesten zijn, is in de trappenhuizen, want dan ben je tussen de 2 vloeren in. Dit is allemaal wel bewezen. Zoek maar eens op op een search web of zoiets, c ya'll!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Conclusie: zie vorige reactie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maargoed ik geloof zelf wel in geesten, magie what ever |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is voor een mens moeilijke iets te geloven, en vaak wil je het diep van binnen niet geloven. Dit is vooral met mystiek zo omdat het het onbekende is. De mensheid is bang voor het onbekende.....ikzelf geloof er wel in.
En sommige mensen, denk ik dan, zijn aangeleerd om het niet te geloven. Als klein kind, zeg je bijvoorbeeld 'mam, ik heb een geest gezien' wat krijg je meestal als gerustellend antwoord? juist 'nee geesten bestaan niet, ga nu maar lekker slapen.' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk omdat mensen bang zijn voor het onbekende dat ze bang worden als je er mee dreigt... Gewoon het zekere voor het onzekere ofzo?
Ik weet dat ze er zijn en ben er niet bang voor, omdat ik wel een paar maniertjes ken om ze kwijt te raken als ze irritant gaan doen... gnagnagna...hihi ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
Ik geloof wel dat ze bestaan maar heb er geen verklaring voor.
Ik denk dat als ik er nog nooit een zou hebben gevoeld of gezien ik het mischien niet zou geloven. Daarom begrijp ik mensen ook altijd als ze zeggen dat ze niet geloven dat ik geesten zie en voel.
|
![]() |
ong. 5 jaar geleden heb ik een verschijning gehad.
Op dat moment was ik er idd best wel van geschrokken. Normale geestelijke en lichamelijke reactie (licht aan weg wassie) Na dit voorval ben ik me er in gaan verdiepen. Geesten, paranormale.. en ik heb veel geleerd, veel meegemaakt waardoor ik er niet meer bang voor ben. Knuvv
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Raëlisme EggeD | 43 | 01-11-2006 00:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
medium Judy2 | 18 | 22-07-2005 10:48 | |
Software & Hardware |
Computer in 1820 Snakeboy | 3 | 09-04-2004 16:41 | |